Kaverini juuri kertoi baariseikkailuistaan tältä viikolta....

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Ja nyt tuomitseva sisimpäni tuomitsee taas.
Äääääh
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
I can't put this into words any other way, so I'm gonna say it in English. I apologise.

Okay, so, I am very quick to judge people based on their actions and behaviours. And when the judgement is negative, I lose my trust and respect towards them.

My friend told me about her and her friends' bar adventures. Just the word "bar" lowered my respect towards her. Then she told me about they got drunk. Again, respect -30%. And as she told the story, she swore and cursed so much, so respect -20%.

Maybe it's because she told it to me through a call and not face-to-face. I don't know.

And because I don't like swearing, drinking and other activities of the nightlife, I feel like such an asshole.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Ai niin, unohdin mainita nämä:
1. Kaverini on juuri parantumaan päin, kun sai jostain jonkun lenssun.
2. Hän oli kaverinsa kanssa liikenteessä (torstai-yönä), ja tätä kaverin kaveria ahdisteltiin seksuaalisesti.
3. Kaverini kaveri yritti kaiken päätteksi lopettaa itsensä. (trigger warning olisi pitänyt sanoa minulle)
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ää, mäkin oon semmonen, etten tykkää (holtittomasta) juomisesta saati yöelämästä.

Eli siis ymmärrän ton, jos et tykkää yöelämään liittyvistä asioista. Mutta kun sanoit ton, että sun kaverin kaverii ahdisteltiin seksuaalisesti yöseikkailun aikana, niin tuli vähän harmittava olo. Siis semmonen, ettei sun kaveris olisi ison tuomitsemisen arvoinen (Vaikka uskon, ettet varmasti sanomallasi syytä kaveria etkä hänen kaveriaan ahdistelusta. Syyhän siihen on itse ahdistelijassa). Tietty pakko myöntää, että itekin helposti tuomitsen ihmisiä jo pienistä tapauksista ja että mulla menee luotto heihin helposti. :D
 
Ylös Pohja