Suhteet Kaverisuhteet päin ******

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Here we go. Vuoden alussa ystäviä/kavereita oli 16. Enää 1. Ja tämä yksikin on ihastus josta olen täällä selittänyt. Kaikki muut ovat lopettaneet viesteihin vastaamisen (vaikka siis ovat lukeneet ne) ja jos törmätään jossain niin esittävät etteivät huomaa. Kenenkään kanssa en ole riidellyt. Mietin vain että mitä olen tehnyt väärin
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Parille olen laittanut viestin että "hei, onko joku syy miksi et vastaa" mutta odotettavasti en ole vastausta saanut. Ja jäljellä olevaa kaveria minun entiset kaverit välttelevät yhtä lailla.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Parille olen laittanut viestin että "hei, onko joku syy miksi et vastaa" mutta odotettavasti en ole vastausta saanut. Ja jäljellä olevaa kaveria minun entiset kaverit välttelevät yhtä lailla.
No mitä ihmettä.

Jätä ne vaa omaa arvoonsa, jos eivät edes syytä kerro miksi välttelevät nii sillon kannattaa vaa heivata sellaset tyypit mäkeen omasta elämästä
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Ei sussa voi olla mitään vikaa, jos ne ei edes kerro mikä homma. Jos ne kertois, että oot tehny jotai/ollu tietynlainen, tilanne ois eri, mutta sä et nyt oo tässä mitenkää syyllinen. Toi on tosi vaikee tilanne ja saattaa oikeesti kuluu kuukausii päästä yli - varaudu mahollisiin henkisiin romahduksiin, jotka vaan toistuu ja toistuu. Tsemppii, kyllä se siitä vielä joskus!
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Tuo ei ollut oikein sua kohtaan. Lähetän paljon voimia täältä. ❤️
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
reilu puolessa vuodessa hävinnyt 16 kaverista 15 kaveria tuhkatuuleen eikä kukaan vastaa enää mitään? Kuulostaa kyllä niin oudolta että pistää miettimään ootko ite ollut kusipää niitä kohtaan tms? Ei noin vaan käytännössä voi tapahtua ellei ole ite jotain tehnyt. Siitä en voi olla varmaa ootko ite vitun perseestä koska tilanteesta en mitään tiiä mutta ex kaverisi ainakin ovat kun eivät kerro mitään syytä tolle välien poikki pistämiselle vaan jättää arvailemaan
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
reilu puolessa vuodessa hävinnyt 16 kaverista 15 kaveria tuhkatuuleen eikä kukaan vastaa enää mitään? Kuulostaa kyllä niin oudolta että pistää miettimään ootko ite ollut kusipää niitä kohtaan tms? Ei noin vaan käytännössä voi tapahtua ellei ole ite jotain tehnyt. Siitä en voi olla varmaa ootko ite vitun perseestä koska tilanteesta en mitään tiiä mutta ex kaverisi ainakin ovat kun eivät kerro mitään syytä tolle välien poikki pistämiselle vaan jättää arvailemaan
Tätä mä mietinkin että oonko oikeesti vaan ollut vittumainen niitä kohtaan huomaamattani, koska tarkoituksella en ainakaan
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Osa tuntee, osa ei. Enimmäkseen kaikki tuntee toisensa kun liikutaan samoissa porukoissa
 
Ylös Pohja