Hevosenliha.Ok, onko mielestäsi lihansyönti paha asia? Vai vaan hevosenlihan?
Hevosenliha.Ok, onko mielestäsi lihansyönti paha asia? Vai vaan hevosenlihan?
Okei. Sopiiko kysyä että mikä ajatus tän takana on?Hevosenliha.
Missä se salaisuus on?Ai niin, se salaisuus:
Halveksun jokaista vähämielistä järkijättöä, joka luulee osaavansa olla kiinnostava sosiaalisen median käyttäjä; blogaaja, vlogaaja, instagram-vaikuttaja tai podcastaaja. Kehitys kehittyy, paitsi henkisesti köyhät jäävät nauramaan tyhjää. Heidän takiaan kannatan jälkiabortteja.
Oletko cp-vammainen?Missä se salaisuus on?
Miten liikuntaelinvamma liittyy tähän?Oletko cp-vammainen?
Miksi et vastaa kysymykseeni?Miten liikuntaelinvamma liittyy tähän?
Koska se ei liity keskusteluun.Miksi et vastaa kysymykseeni?
Oliko maukasta?Siinä paketissa luki hevosenliha.
Mitenniin ei?Koska se ei liity keskusteluun.
Se ei liittynyt salaisuuksiin.Mitenniin ei?
OliOliko maukasta?
Mitä selität? Kyllä minusta liittyi?Se ei liittynyt salaisuuksiin.
Se ei ollut salaisuusMitä selität? Kyllä minusta liittyi?
Mikä?? Mitä selität??Se ei ollut salaisuus
Heikkomielinen viittanee omaan salaisuuteeni, mutta kun järkijättö kuolakallu ei tajua niin ei tajua.Mikä?? Mitä selität??
Joo siltä vaikuttaa :DHeikkomielinen viittanee omaan salaisuuteeni, mutta kun järkijättö kuolakallu ei tajua niin ei tajua.
Kaikki tiesi sen joMikä?? Mitä selität??
Tiedätkö edes mikä on cp vammainen?Heikkomielinen viittanee omaan salaisuuteeni, mutta kun järkijättö kuolakallu ei tajua niin ei tajua.
En tiennytkään että olen liikuntarajoitteinen. Jännä kun en sitä itse huomaa.Joo siltä vaikuttaa :D
Mutta kun enhän mä kysynit mitään mihinkään liikuntarajoitteisiin liittyvää niin ??En tiennytkään että olen liikuntarajoitteinen. Jännä kun en sitä itse huomaa.
cp vammainen on liikuntarajoitteinen.Mutta kun enhän mä kysynit mitään mihinkään liikuntarajoitteisiin liittyvää niin ??
Tiiän?cp vammainen on liikuntarajoitteinen.
No hyvä. Minkä merkkinen tuote tämä oli?
Ai niin, ja ala-asteella kerran myös piirsin salaa pienen töherryksen mun luokkalaisen paperilennokkiin, eikä kukaan koskaan saanu tietää, et se olin mä! Hähää. >:DLainasin ala-asteella ehkä viis nuppineulaa koulusta, enkä koskaan palauttanu niitä...
Tai sit se, et kävin kerran lapsena yhen kerrostalon katolla ilman lupaa. Huih!
No hyvä. Minkä merkkinen tuote tämä oli?
No mut ei muiden parisuhde oo sun vastuulla, se tyttö halusi sitäMenin sänkyyn varatun tytön kanssa.