Kerro pahin salaisuutesi

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,980
Reaktioarvo
8,475
Ai niin, se salaisuus:
Halveksun jokaista vähämielistä järkijättöä, joka luulee osaavansa olla kiinnostava sosiaalisen median käyttäjä; blogaaja, vlogaaja, instagram-vaikuttaja tai podcastaaja. Kehitys kehittyy, paitsi henkisesti köyhät jäävät nauramaan tyhjää. Heidän takiaan kannatan jälkiabortteja.
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
Ai niin, se salaisuus:
Halveksun jokaista vähämielistä järkijättöä, joka luulee osaavansa olla kiinnostava sosiaalisen median käyttäjä; blogaaja, vlogaaja, instagram-vaikuttaja tai podcastaaja. Kehitys kehittyy, paitsi henkisesti köyhät jäävät nauramaan tyhjää. Heidän takiaan kannatan jälkiabortteja.
Missä se salaisuus on?
 

kappaletavaravaaka

professori
Liittynyt
21.4.2023
Viestejä
17
Reaktioarvo
4
Lainasin ala-asteella ehkä viis nuppineulaa koulusta, enkä koskaan palauttanu niitä...

Tai sit se, et kävin kerran lapsena yhen kerrostalon katolla ilman lupaa. Huih!
Ai niin, ja ala-asteella kerran myös piirsin salaa pienen töherryksen mun luokkalaisen paperilennokkiin, eikä kukaan koskaan saanu tietää, et se olin mä! Hähää. >:D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Mussa on kai lapsena ollut jotain todella vikana, sillä muistan ala-aste ikäisenä repineeni parhaan kaverini hiuksia niin että hän itki ja mä nauroin sille:oops: Mua siis huvitti lapsena kun muita sattui....vittu mikä psykopaatti.
 
Ylös Pohja