Kerroin vihdoinkin työkaverilleni että olen kiinnostunut hänestä

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Tein tästä samasta kuviosta aikaisemminkin jo yhden keskustelun ja muutama viikko tosiaan meni vielä asioita märehtiessä ja mietiskellessä, että kerronko vai enkö kerro ja jos kerron niin mitä kerron. Torstaina oli sitten sopiva tilanne kun puhuttiin ensin työjutuista niin sen päätteeksi sain sitten vihdoinkin sanottua että olisi vähän muutakin asiaa.

Tuli kuulemma ihan täytenä yllätyksenä mutta ihan imarreltuna otti kuitenkin tämän tiedon vastaan. Ei osannut vielä oikein vastata mitään vaan haluaa ajatella asiaa ensin, mutta sekään ei oikeastaan edes haittaa mua, on vaan todella kevyt ja vapautunut olo tällä hetkellä ihan riippumatta siitä mikä se vastaus loppujen lopuksi on. Arvostan myös todella paljon sitä miten hienosti se osasi käsitellä sen koko tilanteen koska se olisi voinut kääntyä todella kiusalliseksi mutta jotenkin se vaan osasi sanoa just oikeat asiat siihen hetkeen. Taisin ihastua vaan vielä vähän lisää :D

Ilmeisesti ei meidän välitkään tule tästä muuttumaan mitenkään kummallisiksi tästä huolimatta koska jatkettiin tosiaan vielä torstaina jutustelua ihan hyvässä hengessä ja perjantainakin oltiin ihan normaalin verran (eli aika vähän) tekemisissä. Se oli kyllä perjantaina vielä jotenkin tavallistakin kuumempi kun välillä vilkuilin sitä työnsä touhussa, kyllä kelpaa tämmöinen minulle. Katsotaan nyt, tuleeko tästä lopulta yhtään mitään, mutta ainakin olen nyt oman aloitteeni tehnyt.
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Mitä työtä siis teittekään?
Teollisuus, tämä kiinnostava työkaveri on varaston puolella ja minä tuotannossa.

Vähän alkaa jännitys kuitenkin hiipiä mieleen kun työviikko taas lähestyy. Vähän ehkä huijaan itseäni kun yritän vakuutella ettei mua kiinnostaisi mitä se meinaa vastata koska kyllähän nyt totta kai oikeasti toivon että sitäkin kiinnostaisi ja varmasti jonkun verran harmistun jos ei kiinnosta. Kovasti olen yrittänyt myös arvailla mitähän se mahtaa tarkoittaa, että tarvitsee aikaa miettiä asiaa, voiko miettimisen jälkeen muka päätyä siihen tulokseen että kokeillaan kuitenkin mitä tästä tulee, tällä hetkellä en oikein usko niin D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Teollisuus, tämä kiinnostava työkaveri on varaston puolella ja minä tuotannossa.

Vähän alkaa jännitys kuitenkin hiipiä mieleen kun työviikko taas lähestyy. Vähän ehkä huijaan itseäni kun yritän vakuutella ettei mua kiinnostaisi mitä se meinaa vastata koska kyllähän nyt totta kai oikeasti toivon että sitäkin kiinnostaisi ja varmasti jonkun verran harmistun jos ei kiinnosta. Kovasti olen yrittänyt myös arvailla mitähän se mahtaa tarkoittaa, että tarvitsee aikaa miettiä asiaa, voiko miettimisen jälkeen muka päätyä siihen tulokseen että kokeillaan kuitenkin mitä tästä tulee, tällä hetkellä en oikein usko niin D:
Et siis tiedä tästää heebosta mitään?
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Et siis tiedä tästää heebosta mitään?
Aivan säälittävän vähän eikä tosiaan olla vapaa-ajalla tekemisissä D: On mulle kuitenkin jonkunlainen kuva muodostunut siitä ihmisenä ja sen persoonasta sen perusteella mitä ollaan töissä juteltu ja miten se muidenkin kanssa käyttäytyy, vaikka siis periaatteessa samaan aikaan en tiedä siitä käytännössä mitään. Mihinkähän kuoppaan olen itseäni tässä kaivamassa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Aivan säälittävän vähän eikä tosiaan olla vapaa-ajalla tekemisissä D: On mulle kuitenkin jonkunlainen kuva muodostunut siitä ihmisenä ja sen persoonasta sen perusteella mitä ollaan töissä juteltu ja miten se muidenkin kanssa käyttäytyy, vaikka siis periaatteessa samaan aikaan en tiedä siitä käytännössä mitään. Mihinkähän kuoppaan olen itseäni tässä kaivamassa.
Kerro hieman tuosta, miten se käyttäytyy muiden kanssa. Tulee fiilis, että heebolla on tapoja eri ihmisten kanssa..
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Kerro hieman tuosta, miten se käyttäytyy muiden kanssa. Tulee fiilis, että heebolla on tapoja eri ihmisten kanssa..
Ei musta tunnu niinkään, että ne eri käyttäytymismallit vaihtelisi ihmisten mukaan koska se puhuu mullekin nykyään samalla tavalla kun ruvettiin tässä jonkun aikaa sitten juttelemaan työjutuista vähän useammin. Ja siis oikeastaan olen nyt jo pari kertaa yllättynyt positiivisesti miten rehti tyyppi se oikeasti on, varsinkin silloin kun kerroin olevani kiinnostunut siitä. Olen koko ajan pitänyt sitä hirveän vaikeasti lähestyttävänä ihmisenä ja vähän epäilin että se varmaan vaan vittuilee ja ilkeilee kaikille (huom. ei siis tee niin mutta vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä), siksi jännitti ylipäänsä kertoa sille että mulla on yhtään minkäänlaisia tunteita koska jossain vaiheessa pidin ihan todellisena vaihtoehtona että se suunnilleen nauraa mulle ja kertoo heti kaikille. Niin olin todella yllättynyt miten erilainen se olikin sitten siinä tilanteessa kun ei puhuttu enää työjutuista.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Ei musta tunnu niinkään, että ne eri käyttäytymismallit vaihtelisi ihmisten mukaan koska se puhuu mullekin nykyään samalla tavalla kun ruvettiin tässä jonkun aikaa sitten juttelemaan työjutuista vähän useammin. Ja siis oikeastaan olen nyt jo pari kertaa yllättynyt positiivisesti miten rehti tyyppi se oikeasti on, varsinkin silloin kun kerroin olevani kiinnostunut siitä. Olen koko ajan pitänyt sitä hirveän vaikeasti lähestyttävänä ihmisenä ja vähän epäilin että se varmaan vaan vittuilee ja ilkeilee kaikille (huom. ei siis tee niin mutta vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä), siksi jännitti ylipäänsä kertoa sille että mulla on yhtään minkäänlaisia tunteita koska jossain vaiheessa pidin ihan todellisena vaihtoehtona että se suunnilleen nauraa mulle ja kertoo heti kaikille. Niin olin todella yllättynyt miten erilainen se olikin sitten siinä tilanteessa kun ei puhuttu enää työjutuista.
Miten päädyit kertomaan tunteistasi? Menitkö vain eteen ja iskit fiilikset tiskiin?
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Jos olisitte työkaverini niin miten pitkään tarvitsisitte aikaa ajatella tätä asiaa? Ei ole siis vieläkään sanonut mitään ja minäkin olen pitänyt etäisyyttä ettei tule semmoinen olo että painostaisin jotenkin. Nyt on mennyt viikko ja musta se tuntuu aika pitkältä ajalta, omat ajatukseni kun ovat totta kai olleet selkeät tässä koko viikon niin vaikea eläytyä toisen asemaan että miten paljon pitää pohdiskella asiaa kun se tuli silloin viikko sitten ihan uutena tietona. Tänään mulla oli kyllä tarkoitus jutustella taas muuten vaan mutta se hoiti yhden työkuvion niin typerästi että meni mulla aivan naurettavan pahasti tunteisiin niin annoin sitten olla :D Oikeasti siis ihan pikkujuttu mutta huvittaa miten kovasti se ärsytti sen takia että se tuli juuri siltä työkaverilta ja juuri nyt kun tämä tilanne on vielä meneillään. No ehkä huomenna yritän uudestaan. Jutustelua siis, vaikka olen siitäkin vähän yllättynyt että se ei ollutkaan niin rehti ihminen että olisi tullut oma-aloitteisesti sanomaan että ei ole kiinnostunut minusta. On jäänyt meidän keskusteluista semmoinen vaikutelma että se kyllä sanoisi sen suoraan eikä jättäisi asiaa roikkumaan tällä tavalla.

Miten päädyit kertomaan tunteistasi? Menitkö vain eteen ja iskit fiilikset tiskiin?
Suunnilleen noin. Toivottavasti en huomenna iske tiskiin tiuskimista siitä tämän päivän typerästä työkuviosta. Ja siis oikeastaan olin jo ennen kuin kerroin tunteistani kuitenkin omasta mielestäni vähän vihjannut siihen suuntaan koska yhdessä aikaisemmassa keskustelussa varmistelin ettei hänelle ollut jäänyt sellaista käsitystä että suunnilleen vihaisin häntä sen takia että alkuihastuksissani välttelin katsekontaktia ja ihan kaikkea kanssakäymistä, en siis tosin maininnut mitään ihastumista vielä siinä keskustelussa vaan puhuin pelkästään käyttäytymisestäni ja siitä miten sen on voinut tulkita väärin. Ei kuulemma ollut tulkinnut niin negatiivisesti, mutta olipahan sentään hyvä pohjustus Suurelle Tunnustukselleni kun pystyin viittaamaan siihen ennen kuin pistin tuulemaan.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
En halua pelotella ja toivon että asiat menee hyvin, mutta kuin kysyit että kuinka kauan tarvittaisiin aikaa jos oltais sun työkaveri niin tuli yksi kerta mieleen kun mulle yksi tuttu läväytti päin naamaa että hänellä on tunteita niin tein paskat ja sanoin että tarvitsen aikaa miettiä ja sitten vaan välttelin ja etäännyin eikä koskaan puhutti asiasta. Olin nuori ja tosi kiusaantunut enkä tiennyt mitä tehdä. Ei ehkä paras tapa hoitaa asiaa ja varmaan aiheutin sille kynsille paljon päänvaivaa ja surua. Toivon että sun kohdalla ei käy samoin!
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Pakko nostella tätä vielä koska ajatukset on vieläkin ihan solmussa niin ehkä avautuminen auttaa: vähän aikaa tuon viimeisimmän viestini jälkeen otin vielä asian puheeksi ihan suoraan niin työkaveri sai siinä tilanteessa vihdoinkin kerrottua olevansa naimisissa. Nyt vähän aikaa sitten kuulin myös toista kautta että sillä on myös suhde yhden toisen työkaverin kanssa.

Pitäisi olla siis ihan helppo tilanne: epäilyttävä tyyppi, ei kannata sekaantua, pysy mahdollisimman kaukana. Silti se vaan pyörii koko ajan mun mielessä. Turhauttaa kun se ei missään vaiheessa sanonut suoraan ettei meidän välillä tule tapahtumaan mitään (koska varmaan se on sitten kuitenkin vaan liian kiltti ihminen eikä kehdannut lytätä mua pahasti) vaan se typeryyksissään muotoili sen asian sillä tavalla että pystyn päässäni vääntämään sen vastauksen sellaiseksi että joissain olosuhteissa joskus meidän välillä saattaisi olla jotain.

En siis itse ikinä missään tilanteessa tulisi sekaantumaan mihinkään pettämiskuvioon, se on vielä pakko sanoa. Olen kuitenkin sen verran myötämielinen avoimille suhteille ja polyamorialle että tuo avioliitosta kertominen ei automaattisesti ole mulle merkki siitä että tästä ei tule mitään. Mutta onhan se nyt kaikista muista merkeistä päätellen jo selvää, että ei tästä silti tule mitään. En aio tunkea toisten monogaamiseen liittoon julistamaan avoimien suhteiden autuutta, vaikka eipä tuo touhu kovin monogaamiselta nyt enää vaikutakaan.

Mieliala on ihan yllättävän hyvä tästä kaikesta huolimatta, vähän huvittaa kun en ikinä kuvitellut päätyväni lähellekään mitään näin salkkarimaista kuviota. Samalla tietenkin surettaa jos/kun tuossa on jonkinasteista pettämistä joka tapauksessa meneillään. Toivottavasti en jää pitkäksi aikaa tähän tilanteeseen roikkumaan vaikka itseni tuntien kyllä jäänkin. Eipä tässä muuta tällä erää, toivottavasti tämä tarina alkaisi olla tässä.
 
Ylös Pohja