Aihe vapaa Kerrotaan pieniä ja isojakin unelmiamme!

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En löytänyt täältä mistään keskustelua asiasta vaikka olen varma et täällä on ollut sellainen keskustelu joskus pyörimässä.
Joten teenpäs sitten tämmösen!
Eli tähän saa tulla vapaasti kertomaan unelmiaan, niin pieniä kuin isompiakin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itselläni olis unelmana nyt veneillä majakkasaareen. Mahdollisesti myös telttailla siellä!
Unelmoin muutenkin telttaretkeilystä.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Haluaisin päästä poliisikouluun lukion jälkeen.

Ja pienempänä juttuna, toivon että pääsen joka viikko ratsastustunnille. (Nyt käyn jokatoinen viikko.)

Haluaisin myös muuttaa ulkomaille. Ja omistaa hevosia. Ja ois ihanaa oppia laulamaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kiinnitin keskustelun, ettei tää huku muiden keskustelujen joukkoon ja keskustelun ajatuksena on jakaa unelmiaan ihan milloin huvittaa.
Koska unelmat ovat tärkeitä ja ne antavat voimaa.
 
Viimeksi muokattu:

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Mulla oli isona unelmana joskus kirjallisten juttujen julkaiseminen ja taiteen keskellä eläminen, mut nykyään yritän keskittyä pieniin unelmiin. Jos niistä miettii niin ehkä yön läpi valvominen marginaalimusiikille omistetun keikan yhteydessä siten, että näkee sekä auringonlaskun että aamukasteen. Lisäksi joku taidemuseovisiitti josta oikeasti inspiroituisi (tosin viime kerralla yksi piengallerian näyttely täytti aika hyvin nuo vaatimukset, kun jälki oli samaan aikaan sekä brutaalin värikästä että haaveellisen vesivärimäistä, joten tän voisi oikeastaan laskea toteutuneeksi unelmaksi!).
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Unelmani olisi myös: tehdä jotain työtä lintujen parissa. Olen miettinyt mm. lintukerhon pitämistä lapsille ja nuorille sekä linturengastuksen aloittamista.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon lähdössä pitkäksi aikaa ulkomaille ja toivon että opiskelu siellä sujuu ja viihdyn ja löytäisin ystäviä tai miksei jonkun lomaromanssinkin :D Nyt kesällä haluaisin päästä jonkun mökille mökkeilemään, kun omaa ei ole. Niin, ja pidemmän tähtäimen haaveena olis kirjan kirjoittaminen.
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Mulla on ollut jo tosi pitkään unelmana kävellä jossain kaupungin laidalla vesisateessa sateenvarjon ja katuvalojen alla mun poikaystävän kanssa aivan hiljaa käsikädessä ja vaan kuunnella sadetta. Kaikki tämä siis silloin kun olisi jo pimeää
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kutsun unelmiani tavoitteiksi, mutta on niitä varsinaisia unelmiakin kuten aikamatkustaminen.:biggrin:

Sitten unelmana olisi että mahdollisen tyttöystävän luokse tulisin hakemaan sen 50-luvun edustavalla jenkillä. Jos asuu lähiössä, niin ajaisin auton talon eteen ja painaisin pari kertaa torvea ja menisin ulos avaamaan autosta oven sen saapuessa. Laitan oven kiinni ja kuskinpuolelle liu'un tietysti konepellin yli.:cool: Autossa soi 50-luvun musiikkia, joka iltaa kohti alkaisi muuttumaan rauhallisemmaksi.

Sieltä sitten kruisailtaisiin 50-luvun dineriin syömään, jonka jälkeen määränpäänä olisi drive in elokuvateatteri. Elokuvien jälkeen alkaisi olla jo niin myöhä, että kaartaisin näköalapaikalle, josta näkee kaupungin katot ja valot. Jos 50-luvun auto sattuisi olemaan avomalli, niin kruisailut olisi tehty katto alhaalla ja herkän hetken tullen nostaisin katon ylös pois uteliailta katseilta...
--------------------------------
Suomessa ei taida pahemmin olla drive in teattereita tai montaakaan 50-luvun dineriä saatika näköalapaikkoja johon pääsee autolla. Kotikaupungissani näköalat olisi kaupungin kattojen ylle, mutta siellä taas kasvaa metsä pahasti edessä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Lol mulla on pelkästään mahdottomia mun ihastuksiin liittyviä unelmia. Tarvi sen enempää selittää, everyone knows.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mieleeni hiipi tänään sellainen unelma, että voisin joskus 50 vuoden päästä sanovani että olen tehnyt jotain työtä 30 vuotta. Mut aika mahdoton unelma sillä en vieläkään tiedä että mikä ois se oma juttu XD
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Unelmoin sarjispiirtäjän urasta ja poikkiksesta. :D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
-omistaisin kissoja ja koiria
-asuisin maalla (tää ei tuu tosin koskaan toteutuu :D mikä ei haittaa, vaikkakin se on kiva ajatus)
-seurustelisin (kaikista eniten toivoisin, että palaisin kullan kaa yhteen, kun siihen on mahollisuus)
-pääsisin lukion läpi L ja E kera
-pääisin opiskelee luokanopettajaks
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Omistusasunto, mielellään suht uusi kaksio kävelymatkan päässä työpaikasta. Vakituinen työpaikka. Pari kissaa.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mun unelma on se, että voisin jonakin päivänä toimia valmentajana tässä lajissa mitä nyt harrastan suunnilleen 13-17-vuotiaille. Unelmoin myös siitä, että voisin käydä intin lukion jälkeen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
-omistaisin kissoja ja koiria
-asuisin maalla (tää ei tuu tosin koskaan toteutuu :D mikä ei haittaa, vaikkakin se on kiva ajatus)
-seurustelisin (kaikista eniten toivoisin, että palaisin kullan kaa yhteen, kun siihen on mahollisuus)
-pääsisin lukion läpi L ja E kera
-pääisin opiskelee luokanopettajaks
Muutetaanko yhteen. Perustetaan kyläkoulu johonki hevonpyllyyn ja pidetään siellä uusien sukupolvien opetus/aivopesu paikkaa xd

No ei vaa en mä nyt ihan maalle halua, ehkä kuitenki joku oulu jyväskylä tai kuopio tai tampere tai joku vois olla sopivan kokoinen kaupunki:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mut niin siis joo joskus tulevaisuudessa omakotitalo, ehkä lapsi pari kissaa tai villakoira tms pienehkö rotu. Jonkin sortin puoliso ehkä, ehkä saa nähä osaanko sitoutua sellaseen:D

Mut lähirulevaisuuteen: haluisin valmitua ylioppilaaksi, olla kykenevä asumaan yksin. Meinasin ehkä yrittää viittomakieltä opiskelemaan amikseen lukion jälkeen ja sitten luokanopettajaksi tai ensihoitoa.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mun unelma on se, että voisin jonakin päivänä toimia valmentajana tässä lajissa mitä nyt harrastan suunnilleen 13-17-vuotiaille. Unelmoin myös siitä, että voisin käydä intin lukion jälkeen.
Unelmana on kans se, että voisin kokea olevani terve ja onnellinen. En pakolla polttaisi itseäni loppuun ja olisi masentunut.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Toivoisin että äiti eläisi vielä pitkään kanssamme ja syövän eteneminen pysähtyisi. Toivon voimia itselle, isälle, sisarukselle ja etenkin äidille kestää tuleva. Ja että saisin elämäni kuntoon ennen väistämätöntä. Pääsisin kouluun, laskujen kasaantuminen ulosottoon loppuisi. Ehkä saisin ammatin. Ehkä biologi, sairaanhoitaja tai jotain ruokaan tai historiaan liittyvää. Toivon että sisarukseni löytäisi elämäänsä suunnan ja pääsisi kouluun johon haluaisi. Joskus halusin myös muuttaa maalle, mutta myös kerros- tai rivitalokaksio olisi ihana. Parvekkeella tai pihalla. Oma koti kuitenkin. Ja koira ja lapsi. Toivon että saataisiin mun ja miehen avioliitto kuntoon eikä tulevat vuodet olisi niin vaikeita kun viimeiset seitsemän vuotta. Toivon että pystyttäisiin lopettamaan tupakointi, alkoholi ja huumeet. Että mies pääsisi leikkauksiin mitä se tarvitsee ja saisi sekä fyysisen että psyykkisen terveyden edes siedettävälle tasolle. Toivon että saisin joskus ystäviä, nyt ei riitä voimavarat mutta joskus. Sama koskee terapiaa. Toivon että saisin kädet kuntoutettua ja terveyteni paremmalle tolalle. Ja painoa pois 20kg.

Siinäpä tärkeimmät.
 
Ylös Pohja