Aihe vapaa Kerrotaan pieniä ja isojakin unelmiamme!

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Ainoa varsinainen unelma/tavoite joka mulla on, ois että päästäisiin kaveriporukan kanssa hankkimaan meille oma maatila jostain keskeltä ei mitään, sinne paljon elukoita, ei oltais enää osana yhteiskuntaa, elettäis omavaraisesti, vihaan sitä että joutuu olemaan riippuvainen muusta maailmasta.

Niin ja lisäksi haluaisin hankkia joko Trabantin, Zündapp Januksen tai AMC Pacerin.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Haaveilen, että mulla olis joskus varaa ostaa joku oikeesti hyvälaatuinen kitara. Esimerkiks Gibson.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Löytää kavereita, tyttöystävän, perustaa perhe, töitä, ajaa ajokortti, ostaa omatalo, ainakin tälläisiä. :smile:
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Työ jota varten herätessä ei ahdistais, mukavat työkaverit, ei liian haastavaa
omg miten tylsä vastaus
lisää: haluan rottia, lampaita, koiran, ragdollin, mennä naimisiin, haluan että mun perhe eläis onnellisena ja terveenä mahdollisimman pitkään, haluaisin tulla aamuihmiseks ja että en olis näin hyödytön koko elämääni
emt en keksi
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
omg miten tylsä vastaus
lisää: haluan rottia, lampaita, koiran, ragdollin, mennä naimisiin, haluan että mun perhe eläis onnellisena ja terveenä mahdollisimman pitkään, haluaisin tulla aamuihmiseks ja että en olis näin hyödytön koko elämääni
emt en keksi
Miksi hankkia lampaita jos voi ryhtyä itse sellaiseksi, eli mennä töihin ja äänestää.
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Minun unelmani olisi se, että voittaisi jossain rahapelissä ison summan, pääsisi muuttamaan poikaystävän kanssa saman katon alle ja vieläpä omakotitaloon kun olemme puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta paljon:)
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
muutto takasin kotikaupunkiin on varmaan yksi suurimmista. myöhemmin olis myös kiva olla sijaiskotina jonkun paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kissoille.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Vähän tylsää mutta haluaisin ammatin ja/tai työpaikan ja mennä naimisiin.
Päivityksenä että ammatti ja työpaikka hankittu, seuraavana listalla parempi ammatti ja työpaikka.

Uutena ja vähän epärealistisena tavoitteena ois saada maksettua talolaina pois etuajassa.
 
Ylös Pohja