Aihe vapaa Kertokaa teidän outoja unia

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Viime yönä näin ainakin sellasta unta että oltiin kavereiden kanssa jossain kerrostalossa, en tiedä jaettiinko jotain posteja tai jotain mutta sit pelättiin koska niissä asui jotain pelottavaa porukkaa. En tiiä miten toiki liitty mihinkään. Sit olin kaupassa kaverin kanssa ja oisin halunnu ostaa jotain suklaata tai jotaki mut ei tullu ostettua :mad: sitten mä taisin ehk puhua niille frendeilleni jotain tyyliin että "olispa tyttöystävä" tai jotaki ja sit en tiiä mietinkö vaan tai muutuinko jotenkin tai muutinko tyyliäni silleen et eka olin sellanen butch/tomboy ja sit olin tosi femme sen jälkeen ja mietin jotenki että kumpi tuntui mukavammalta niin yllättäen se tosi femme tyyli tuntu siinä vähemmän nololta. Vaikka siis oikeasti valve-elämässä jos pitää valitaa niin mun tyyli on varmaan enemmän tomboy ku femme. Mut luulen et se tuli just jotenki siitä ahistuksesta ku kyllähän naisellinen tyyli on enemmän se normi i guess ni sit alko vaa niin sanotusti ahistaa se ja also tuli kans mielee et jos mul ois tyttöystävä niin sitten olisin muka jotenki dominoivampi ja se tuntu luonnottomalta (koska oikeastihan en oo mikään dominoiva ihminen yhtään kenenkään kanssa, kavereidenkin kanssa oon ennemmin hiljanen ja alistunu kuin mikään johtajatyyppinen). Ja siis mietin/tunsin ton kaiken siin unes nii en nyt taas ymmärrä että mitä :D se tuntu vaa nolommalta olla maskuliinisemman näkönen ja sit jotenki aattelin että se on hyväksyttävämpää olla wlw ja olla semmonen naisellinen. Mikä nyt varmaan heijastuu kyllä mun ajatuksista valveilla, koska kai mä jotenkin tolleen koen kuitenkin. Se oli vaa outoo et miks vaa yhtäkkiä vaihoin tyyliä siin unes xD jossain vaiheessa näin jotain painajaistakin mutta en oikee muista sitä.. mut se tuli varmaan siitä kun ennen nukahtamista mua pelotti ja aloin muistelemaan kaikkia kauhutarinoita mitä mun frendit on kertonu, osa niistä varmaan oli tosia ja osa ei. Mut en kyl ymmärrä ihmisiä et miks pitää kertoa tollasii ku jotkut haluis esim nukkua yönsä rauhassa kiitos. Nii ei, jatkuvasti vaa painajaisia, kiitti vitusti :))) Mut joo oli siin unes kai jotain muutakin mut en muista nyt kirveelläkää. Rääh paitsi meil oli joku draama ööö en tiiä kai äidin ja mun mummon ja sit jonku mun mummon entisen kaverin kanssa :Dd en ees tiiä mitä vittua se oli..... Tää kertoo varmaan siitä et oon ollu liikaa niien kans tekemisis ja kuunnellu mummun valitusta sen kavereista :D true story niil on aina jotain ihme draamaa. Jooh enempää en oikee muista siitä unesta paitsi iha ku Liam (Gallagher) ois kans liittyny siihe jotenki jossai vaihees mutta eeei en muista kyllä varmaks. Vittu mikä random uni xdd
Toi mummojen draamajuttu jotenkin kuulosti huvittavalta, vaikka tietysti vanhoillakin ihmisillä voi olla riitoja ja muuta. Mun kummallakaan mummolla ei oo enää hirveesti kavereita jäljellä niin ehkä se sitten vaan on mulle niin vierasta, että kuulostaa hassulta. Mä oon kans tuntenut jotenkin outoja/sekavia tunteita mun unissa viimeaikoina ja ne liittyy jotenkin mun tän hetkiseen elämään ja se on kieltämättä vähän outoo välillä.
Mä taas tykkään kaikista kauhujutuista vaikka tuunkin niistä vainoharhaseks aina välillä ja joskus nukahtaminenkin on vaikeeta, silti vaan löydän seuraavana päivänä itteni taas lukemasta tai kuuntelemasta niitä🙈
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Viime yönä vähän outo uni. Näin unta ihmisestä jonka nimi on Iida, joka oli samalla ekaluokalla noin 11-vuotta sitten. Ekaluokan jälkeisellä kesänä se kävi meillä kylässä ja päinvastoin, mutta sen jälkeen ei olla nähty. Monesti miettinyt mitä kuuluu sille ja lopuille samalla luokalle olleille, koska myös itse vaihdoin koulua vuoden päästä. Eli siis aloitin 3. luokan eri koulussa ja kaupungissa. Osa kävi myöhemmin vieressä olevaa koulua (amis), mutta ei ikinä varmaan kohdattu kadulla. Uskomatonta että vanhojen luokkatovereiden näkemisestä voi olla 11-12-vuotta. Niin se aika rientää.o_O
Mullakin on jo osan näkemisestä 10 vuotta aikaa ja aina välillä mietin mitenkähän niillä menee. Suurin osa on kyllä vielä täällä päin ja niitä näkee aina välillä, mutta silti outoo ajatella, että osaa en nää välttämättä enää koskaan. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Okei, näin kyllä erittäin sekavaa unta viime yönä...
Siinä mun yks kaveri tuli meille kahden muun kaverinsa kanssa (vaikka ei se paikka kyllä yhtään näyttänyt meidän kodilta, mutta oli sit kuitenki olevinaan se?). Sitten ne meni kolmistaan meidän vessaan, ja.... pitivät jotkut himputin orgiat siellä??? Niinkun harrastivat seksiä keskenänsä siellä?! Sitten, kun ne lopettivat ja lähtivät sieltä vessasta pois, ja minä menin sinne, niin siellä oli joka paikassa ...spermaroiskeita. ಠ__ಠ Huolimatta siitä, että ne kaikki kolme olivat _biologisesti naisia_. Kaiken muun lisäksi tässä oli vielä sekin omituinen seikka, että mua ei missään vaiheessa sitä unta ällöttänyt niiden touhut millään lailla - vaan suhtauduin siihen niinkun mihin tahansa normaaliin asiaan. Niiden jäljetkin siivosin äidin kanssa kuin minkä tahansa sotkun.

...Että juuh.
Se on niin outoo, kun unissa kaikki tollaset jutut tuntuu normaalilta vaikka todellisuudessa toi olis mahdotonta tai vähintäänkin outoo. :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Näin äsken unta et oli raskaana ja about hajoilin vaan koko unen ajan.
Varsinkin sen jälkeen ku jossain vaiheessa löysin neljä hyvin epätasaisesti kehittynyttä sikiötä mun jääkaapista(en tiiä miks ne oli siellä mut tota siinä vaiheessa olin vaan et en tuu selviämään niiden kanssa) ja istuin vaan olohuoneen lattialla itkemässä. Säätö oli kuitenkin siellä ja se vaan halas mua ja yritti rauhoitella.
Tavallaan painajainen mut oisin halunnu tietää miten päätty.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Näin äsken unta et oli raskaana ja about hajoilin vaan koko unen ajan.
Varsinkin sen jälkeen ku jossain vaiheessa löysin neljä hyvin epätasaisesti kehittynyttä sikiötä mun jääkaapista(en tiiä miks ne oli siellä mut tota siinä vaiheessa olin vaan et en tuu selviämään niiden kanssa) ja istuin vaan olohuoneen lattialla itkemässä. Säätö oli kuitenkin siellä ja se vaan halas mua ja yritti rauhoitella.
Tavallaan painajainen mut oisin halunnu tietää miten päätty.
Jääkaapissa :D toi olis mullekin painajainen, mutta olis kyllä mielenkiintosta tietää miten esim, synnytys tapahtuu unissa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Jääkaapissa :D toi olis mullekin painajainen, mutta olis kyllä mielenkiintosta tietää miten esim, synnytys tapahtuu unissa.
No jep oisin halunnu nähä miten sit oikeesti käy.
Ja joo ne oli kaikki semmosissa läpinäkyvissä pakasterasioissa ja äiti oli sitä mieltä et ne ihan pienimmät pitäs laittaa pakastimeen heti et ne vois sit pelastaa joskus:D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Jääkaapissa :D toi olis mullekin painajainen, mutta olis kyllä mielenkiintosta tietää miten esim, synnytys tapahtuu unissa.
Näin joskus unta, jossa mulla oli sellanen linnunmunan tyyppinen muna. (Pituudeltaan jotain 30 cm. Tarina ei kerro, mistä se tarkkaan ottaen oli peräisin.) Sen sisällä oli mun lapsi. Mursin munan kuoren, ja näin se mun lapsi sitten "kuoriutui".
Siinä unessa se oli olevinaan itsestäänselvää, että ihmislapset kuoriutuu munista. 🤔
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Vähän aikaa sitte näin unta et olin baarissa Michael Schumacherin kanssa! (Se oli ihan kunnossa siinä unessa) Sitten kai seurustelin sen pojan Mickin kanssa, ja oltiin kahdestaan niiden kotona. Olin juonut vähän ja mietin, etten voi lähteä ajamaan kotiin, mutta sitte tajusin että se on vaan unta

Tavallaan ärsyttävää kun aivojen pitää olla kauhee ilonpilaaja aina, kun tää ei ees ollu eka kerta kun tajuan kesken unen ettei se oo totta. Tajuan sen aina kun meinaan tehdä jotain kiellettyä unessa xD
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Jostain syystä vanhat tuttavat vaanii nyt unissa, vaikka en ole ollenkaan heitä ajatellut. Näin kahta eri unta, mutta tämä jäi mieleen.

Viime yönä näin unta kuinka sain huomata, että vanha tuttu käy samaa lukiota. Olin ihan ihmeissäni ettei oltu aiemmin törmätty, vaikka on pieni lukio. Sanoi vaan että ei olla osuttu kohdalle. Myöhemmin unessa päästiin sitten koulusta kotiin ja halailin sen kanssa.🥰 Sisko tuli vierelle ja kysyi että ette kai vaan pussaile. Sanoin että ei. Mutta olisiko edennyt siihen. :unsure: Uni loppui ja olin pettynyt. Olihan se vain unta mutta oli mukava nähdä.


Tämä vanha tuttu on nimeltään Pinjariina oli kauan sitten vuonna 2007 vain viikon mittaisessa jutussa Turun Hirvensalossa, mutta on merkinnyt minulle aina enemmän. Sen jälkeen en ole nähnyt ainuttakaan samannimistä henkilöä.

Tulipas mieleen että löytyisikö instagramista sitä, ja yllätys yllätys, sieltä löytyi hyvin samalta vaikuttava henkilö. Uskaltaisiko pistää viestiä ja kysyä onko se hän.:unsure: Multa löytyy vanha valokuva siitä ja hänestä. Samannimisiä ei voi kyllä montaa olla.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Vähän aikaa sitte näin unta et olin baarissa Michael Schumacherin kanssa! (Se oli ihan kunnossa siinä unessa) Sitten kai seurustelin sen pojan Mickin kanssa, ja oltiin kahdestaan niiden kotona. Olin juonut vähän ja mietin, etten voi lähteä ajamaan kotiin, mutta sitte tajusin että se on vaan unta

Tavallaan ärsyttävää kun aivojen pitää olla kauhee ilonpilaaja aina, kun tää ei ees ollu eka kerta kun tajuan kesken unen ettei se oo totta. Tajuan sen aina kun meinaan tehdä jotain kiellettyä unessa xD
Mä oon taas yrittänyt opetella tunnistamaan mun unia, koska haluisin oppia hallitseen niitä. :D Toisaalta, kun ajattelen sitä nyt niin niistä saattaa lähtee aitouden tunne ja esim, tossa sun unessa se vähän pilas "tunnelman". Mä yleensä vaan herään kesken kivojen unien, olis kiva joskus kattoo mitä tapahtuisi jos tajuaisin, että se onkin unta.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Jostain syystä vanhat tuttavat vaanii nyt unissa, vaikka en ole ollenkaan heitä ajatellut. Näin kahta eri unta, mutta tämä jäi mieleen.

Viime yönä näin unta kuinka sain huomata, että vanha tuttu käy samaa lukiota. Olin ihan ihmeissäni ettei oltu aiemmin törmätty, vaikka on pieni lukio. Sanoi vaan että ei olla osuttu kohdalle. Myöhemmin unessa päästiin sitten koulusta kotiin ja halailin sen kanssa.🥰 Sisko tuli vierelle ja kysyi että ette kai vaan pussaile. Sanoin että ei. Mutta olisiko edennyt siihen. :unsure: Uni loppui ja olin pettynyt. Olihan se vain unta mutta oli mukava nähdä.


Tämä vanha tuttu on nimeltään Pinjariina oli kauan sitten vuonna 2007 vain viikon mittaisessa jutussa Turun Hirvensalossa, mutta on merkinnyt minulle aina enemmän. Sen jälkeen en ole nähnyt ainuttakaan samannimistä henkilöä.

Tulipas mieleen että löytyisikö instagramista sitä, ja yllätys yllätys, sieltä löytyi hyvin samalta vaikuttava henkilö. Uskaltaisiko pistää viestiä ja kysyä onko se hän.:unsure: Multa löytyy vanha valokuva siitä ja hänestä. Samannimisiä ei voi kyllä montaa olla.
Munkin unissa on jostain syystä viimeaikoina ollut enemmän joitain ihmisiä joita en oo nähnyt vuosiin. Ja kannattaa kokeilla! Toivottavasti se on hän ja pääsette taas juttelemaan. (:
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Munkin unissa on jostain syystä viimeaikoina ollut enemmän joitain ihmisiä joita en oo nähnyt vuosiin. Ja kannattaa kokeilla! Toivottavasti se on hän ja pääsette taas juttelemaan. (:
Lähetin jo viestiä ja osui oikeaan ihmiseen.:smile: Noin 14-vuotta sen jälkeen, ja nyt pääsi vihdoin vaihtamaan muutaman sanasen. Sen 14-vuotta olen kuitenkin miettinyt että mahdanko ikinä kohdata häntä.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Lähetin jo viestiä ja osui oikeaan ihmiseen.:smile: Noin 14-vuotta sen jälkeen, ja nyt pääsi vihdoin vaihtamaan muutaman sanasen. Sen 14-vuotta olen kuitenkin miettinyt että mahdanko ikinä kohdata häntä.
Ihanaa! Tommonen varmasti piristää molempien päivää. Tiedätkö vielä aiotteko jatkossakin jutella?
 

monanyymi

Uusi
Liittynyt
16.2.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
39
Mulla aina joskus edellinen poikaystäväni tupsahtaa uniini. Jotenkin kummasti aina päädyn heittämään kyseisen ihmisen jonnekin veteen, kuten järveen tai uima-altaaseen. D::
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Siurelin jonkun tutun tytön kanssa en toki muista kuka se oli mutta tuttu kuitenkin.
Jossain vaiheessa totesin sille ettö joko sä oot kuullu *henkilö jonka kanssa olen* sta:D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No jaa, voin kertoo pari outoo unta, jotka näin tällä viikolla.

Yhtenä yönä näin unta, että meidän ope piti meidät koulussa klo 23 asti eikä päästänyt meitä syömään. :D Huomasin tän vasta katottuani tietsikan kelloa, ja sit kun huomautin opelle tästä, niin se oli vaa tyylii sillee: "Oho!"

Ja yhtenä toisena yönä näin unta, että olin koulun jonkinlaisella luennolla tai juhlatilaisuudessa, ja mun vieres istu yks jätkä toisesta luokasta. Mä jostain kumman syystä nojasin mun pääni sen olkapäätä vasten, ja myöhemmin tän jälkeen se kuiskas mulle: "Mul on stondiksessa". Tän jälkeen suht piakkoin huomasin sen lähestyvän mua suu valmiina pususessioon, ja vastasin tähän suudelmalla. Siinä me sit pussattiin koko koulun eessä, vaikkei tosin kukaan kiinnittänyt meihin mitään huomiota. :D Oli kyl noloo mennä seuraavana aamuna kouluun, kun samana päivänä meillä oli oppilaskunnan kokous, jossa tää sama jätkä on tietty jäsenenä.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Pakko sanoa että nyt raskaus aikana olen nähnyt todella outoja unia! Siis ihan ihmettelen että mistä tulevat. On siis jotenkin tutkittu että raskaana olevat näkevät enemmän unia ja jotkut todella outoja. Mun unet ovat olleet todella seksuaali painoitteisia :DDD Muutama yö sitten näin unta että harrastin seksiä erään ulkomaalaisen youtubettajan kanssa jota en siis omasta mielestäni pidä sellaisena ihmisenä jonka kanssa panisin..Outoa.

Sitä edellinen uni oli vielä oudompi. Unessa olin mies joka kutsui naisia luokseen, tarjosi heille jonkinlaisia ''kauneus piikkejä/neuloja'' mitkä muuttivat heidän vartalonsa heidän ihanne vartaloikseen ja sitten harrastin seksiä heidän kanssaan. Myöhemmin nämä naiset kuolivat näihin ''neuloihin/piikkeihin''. Elikkäs tapoin naisia seksistä. MITÄ VITTUA :DDDD
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Näin unta että mulle tehtiin mastektomia, ne tikit oli vaan ommeltu yhdellä langalla rinnan lisäksi reiteen niin etten voinu seistä suorassa.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Oudointa unissani on yleensä ne paikat. Minulla on kaupunkeja ja rakennuksia, joissa käytävät eivät toisinaan johda mihinkään ja kellareista löytyy uusia maailmoja. Lisäksi voin mielessäni kiinnittää ja yhdistellä unieni paikkoja yhteen niiden tunnelman perusteella, vaikka ulkonäöltään olisivat aivan erilaisia. Joskus paikat edustavat jotain tosielämän paikkaa vaikka eivät näytä ollenkaan samalta. Kaupungit ovat useimmiten sokkeloisia, yksityiskohtaisia ja satumaisia. Jos unessa on pelkkä yksittäinen rakennus, ovat ne isoja, useimmiten kartanoita, hotelleja tai kouluja. Usein pakenen tai etsin jotain. Monesti en ole oma itseni unessani vaan joku muu. Jos unessani on läheisiäni, nekään eivät välttämättä näytä itseltään.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Oudointa unissani on yleensä ne paikat. Minulla on kaupunkeja ja rakennuksia, joissa käytävät eivät toisinaan johda mihinkään ja kellareista löytyy uusia maailmoja. Lisäksi voin mielessäni kiinnittää ja yhdistellä unieni paikkoja yhteen niiden tunnelman perusteella, vaikka ulkonäöltään olisivat aivan erilaisia. Joskus paikat edustavat jotain tosielämän paikkaa vaikka eivät näytä ollenkaan samalta. Kaupungit ovat useimmiten sokkeloisia, yksityiskohtaisia ja satumaisia. Jos unessa on pelkkä yksittäinen rakennus, ovat ne isoja, useimmiten kartanoita, hotelleja tai kouluja. Usein pakenen tai etsin jotain. Monesti en ole oma itseni unessani vaan joku muu. Jos unessani on läheisiäni, nekään eivät välttämättä näytä itseltään.
Sama täällä! Jostain syystä unimaailmani sotkee erityisesti veljeni ja kumppanini usein mikä on erittäin rasittavaa, eli vaikka ulkonäkö olisi kumppanin niin tiedän unessa kuitenkin että kyseessä on veljeni D: ja monesti olen esim. kotikotona ja silti tiedän unessa olevani esim. koulussa tai vastaavaa. aivot mitä?!
 
Ylös Pohja