Kertokaapa miten saan vedettyä välit lopullisesti!

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Elikkä siis, mulla on yks tosi hankala kaveri. meijän kaveruudesta ei tuu yhtään mitään. tää ihminen ei tuo mitään iloa mun elämään. mulla on myöskin mennyt täysin luottamus tähän ihmiseen. jotenkin onnistun aina antamaan anteeks ja jatkamaan kaveruutta. mä en haluu että tää jatkuu näin, ollaan atm riidoissa ja nyt yritän vetää välit poikki lopullisesti, mut täst ei vaa tuu yhtää mitää. se on itekki sanonu et se ei enää jaksa mua ja oon estäny sen lol, tiiän ei oo nii paha mut en vaa jaksanu ku se laittaa varmaa 100 ääniviestiä päivässä joissa se esittää että sillä on hirvee hätä ja että se mukama tarvii mun apua ja että sillä on ikävä. tää kaikki tulee semmosella vittumaisella äänensävyllä jota kukaan täysjärkinen ei jaksa kuunnella!!!!! vapaa-ajalla kaikki menee päin hemmettiä ja se lähettää kauheita viestejä (se siis lähettää nää viestit mun kaverille että se voi sitten lähettää ne mulle(voi vittu, tulis puhuu kasvotusten eikä laittas toista viestinviejäks)) mulle siitä kuinka kauhea ihminen mä oon ja kaikkee bullshittiä joka ei oo totta. ja sitten taas koulussa esittää että mitään ei ole ikinä tapahtunut ja ihmettelee että miks en puhu sille ja miks oon niin vihanen sille. kerran se jo tänä vuonna meinas "lopettaa meijän ystävyyden" mut eihä siinä menny ku pari viikkoo ja yks on taas esittämässä kaveria ja niin edelleen. joten nyt haluun oikeesti päästä eroon tästä ihmisestä!!!
joo tää oli aika sekava mut jos kertoisin tarkemmin niin alkais mennä liian tunnistettavaks D:

MUTTA KERTOKAAPA MITEN ITE TOIMISITTE

ja elämänkokemukseen koska miks ei :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jos mä mietin mitä ite tekisin tos tilanteessa, nii mitään sanomatta estäisin joka paikassa ja jatkaisin elämääni. komppaan myös kromia, ja niinku ensinnäkin miks ihmeessä se toinen kaveri välittää ne viestit sulle edes?? jesus...

okei, ois ehkä ns hyvien tapojen mukaista selittää miksi laittaa välit poikki ja niin edelleen, mut siihen ei oo sulla mitään velvollisuutta.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Oon täällä toisten varaanien kanssa samaa mieltä siitä että miten kannattaisi toimia. Muista se että kenenkään ei kuulu kestää tollasta, myrkylliset ihmissuhteet on aina ikäviä, puhun omasta kokemuksesta. Tsemiä! <3
 
Ylös Pohja