Syvälliset Kesä ahdistaa

Vjxiblbljo

Harjoittelija
Liittynyt
12.6.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
1
Mun 2020 kesä oli tosi ihana, älyttömän tunnelmallinen ja joka yö olin uimas, skeittaamas, lenkeillä, pyöräilemässä yms, elin tavallaan omassa kuplassa tietynlaisessa tunnelmassa, ja nautin siitä. Koin unohtumattomia reissuja perheen kaa (ihan Suomen sisällä) ja nautin älyttömän paljon, kaikki tuntu olevan ihan täydellisesti, jotkut haaveet myös alko toteutuun, muutuin myös ulkonäöllisesti paljon (parempaan suuntaan). Joka päivä tapahtu kaikkee, olin joka pv kavereitten kaa ja nautin elämästä täysillä. Pääsin elään tällöin ns. ton ajan "unelma elämää".


Sitte 2021 kesä oli myös tosi ihana, olin joka päivä kavereitten kaa (uitiin, pelattiin korista, jalkapalloo, pyöräiltiin ja pelattiin frisbeegolffii) ja sit käytiin perheenä vuokramökeillä ja sain yhdeltä leiriltä uusii hyvii ystävii yms. Tääki kesä oli ihan uskomattoman ihana, ei mitään valittamista! Ja pääsin taas elämään vähä sellasta sen hetken "unelma elämää", eli just et viettää ulkona paljon aikaa, ei oo puhelimella ja nauttii elämän pienistäkin hyvistä hetkistä.

Mut nyt 2022 tuntuu et ei tästä kesästä tuu mitään, vaik oon oottanu tätä ku kuuta nousevaa. Mul ei oo mitään "tavoitetta" et mitä haluisin tältä kesältä ja millasta tunnelmaa tavallaan tavottelen. Edellisinä (20-21) kesinä mul on ollu Selkee tavote et mitä tunnelmaa haen ja millasta elämää ja oon päässy elämän sellasta just heti kesäkuun alusta saakka.

Tää ahdistaa aika paljon ku tuntuu et edelliset kesät on ollu nii täydellisii jo tässä vaihees yms. Oon oppinu siihen et kesät on parhaimpia ikinä ja sillon kuuluu mennä ja tehä. Mut tänä kesänä ku ei oo melkeen yhtään suunnitelmia, ei oo mitään mitä haluisin tältä kesältä eikä oo mitään mikä motiviois elään tätä täysillä, oon jatkuvasti vertailemaan tätä edellisiin kesiin.

Sit tässä on sellanenki homma et mulla on jatkuvasti tosi haikee olo edellisistä käsistä, kaipaan niitä koko ajan ja tuntuu kun se lamaannuttais mut pian kokonaan.

Alkuun odotin tältä kesältä et ottaisin paljon aurinkoo, oisin koko ajan uimas ja ulkona ja kuuntelisin jatkuvasti kuulokkeil musiikkii ja vaan nauttisin olosta, mut ei oo yhtään sellasta fiilistä et ees jaksais yrittää luoda tollasta tunnelmaa ja tekemistä ;/ menny toivo kokonaan tähän kesään jostain syystä
 

Vjxiblbljo

Harjoittelija
Liittynyt
12.6.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
1
Ensinnäkin.
Älä pidä yllä niin korkeita toiveita, jotkut kesät ei vaan niitä täytä.
Miksi tämä kesä ei voi olla hyvä kesä?
Mikset voi samalla tavalla pyytää kavereita ulos? Kesää on vielä jäljellä ja sinä teet kesäsi.
Minkä ikäinen olet?
Joo, kiitos tää autto. Ikää nyt en aio kertoo mut joo, oot oikees!
 
Ylös Pohja