Kauneus Kiharat hiukset ja otsatukka

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Onko ketkään muut tehneet täällä semmoisen virheen, että ovat leikanneet otsatukan kihariin hiuksiin ja sen takia joutuu suoristamaan hiuksia, koska se näyttäisi muuten tosi hassulta?
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oon tehnyt aikaisemmin! Ihan kamala oli ja kaduin sikana. Aliisa aika nopee vaan nostaa sen ylös pinneillä
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Tulee mieleen Aurinkokuninkaan aikaiset peruukit, mon dieu!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Minulla on itse leikattu otsatukka luonnonkiharaan hiukseen, ollut muutaman vuoden ajan jo. Olen keksinyt muutamia kikkoja pitääkseni sen siistinä: esim. suihkun jälkeen laitan siihen muotovaahtoa ja kampaan suoraksi, jotta se kuivuu "oikeaan" asentoon ja pysyy suoristamisen jälkeenkin paremmin ruodussa. On tuossa toki vähän ylläpitämistä, mutta näyttää mielestäni niin kivalta että kyllä voin sen pienen vaivan nähdä.
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
mie.

ja vielä astetta pahempi saada laitettua kun se on v-mallinen :/
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
mä oon kasvattamassa pois ja nyt tää näyttää tosi kivalta itse asiassa! mun oma otsis on siis tällä hetkellä poskien alaosassa menossa ja menee nätisti korkkiruuveille :D
Just toi on se mihin tähtään! Toi "pitkä otsatukka" lookki vois olla kyl aika hyvä.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Emmä voi tälle mitään. Mulle sopii niin hyvin ostatukka. Näin sen pitää olla. Niks naks.
 
Ylös Pohja