Musiikki Kilsawatin musiikkilanka

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
se juuri

Jos kuuntelisit heti yhden kappaleen, ei mene edes puolta minuuttia:
Okei noni nyt kuuntelin, arvasin et tää on just sellane joka sopis johonki meemiin xD
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Haha itellä on toi sama et ei oikee voi vaan yhtä nimetä xD
Ite tykkään kans tosi paljon Bocasta, se oli eka biisi jonka kuulin niiltä. En oikeestaan kutsu itteeni InSomniaksi, oon enemmän semmone satunnainen kuuntelija joten en tiiä melekee mittää biisejä xD Mut myös Scream, In The Frozen ja hmm olikohan se Break the wall tai joku semmone on vitsin hyviä biisejä. Sekä myös Odd Eye
Kuuntelekko nää muitaki kpop-yhtyeitä vaa ihan vaa Dreamcatcheria? :D

Joo kerron, *välittömästi*! XD
Joo kuuntelen oikeastaan aika laajsti kpop-tyttöyhtyeitä. Eniten Dreamcatcheria, oon InSomnia, mutta myös esim Loonaa, Mamamoota (tai nykyään oikeastaan vaan Moonbyulia, Mamamoon yksi jäsen), Everglowta, PinkFantasya, Pixya... nyt soi Purple kissiä. Oikeastaan kaikkea mikä tulee vastaan ja on dark- tai girl crush konseptia.
Break the wall on ihan sikahyvä, samoin Odd eye! Ite tiedän ja osaisin todennäköisesti laulaa mukana kaikki dc:n kappaleet... hups... :D

Hyvä!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Okei noni nyt kuuntelin, arvasin et tää on just sellane joka sopis johonki meemiin xD
Aivan, apulannalta löytyy näitä helmiä. Lisäksi on esim Perhosia masussa, Mennään eläintarhaan (tätä suosittelen todella, hämmennyt perinpohjaisesti) Poistuisitko mun elämästä, ja toi Vääryyttä tossa aiemmin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Joo kuuntelen oikeastaan aika laajsti kpop-tyttöyhtyeitä. Eniten Dreamcatcheria, oon InSomnia, mutta myös esim Loonaa, Mamamoota (tai nykyään oikeastaan vaan Moonbyulia, Mamamoon yksi jäsen), Everglowta, PinkFantasya, Pixya... nyt soi Purple kissiä. Oikeastaan kaikkea mikä tulee vastaan ja on dark- tai girl crush konseptia.
Break the wall on ihan sikahyvä, samoin Odd eye! Ite tiedän ja osaisin todennäköisesti laulaa mukana kaikki dc:n kappaleet... hups... :D

Hyvä!
Aa no näähän kuuntelet ties mitä :D
Ite pääasiassa kuuntelen vaa Stray Kidsiä mut on tullu kuunneltua joitakin tiettyjä kappaleita BTS:ltä, Blackpinkiltä, Loonalta ja Everglowlta. (Everglown First, Adios ja Dun Dun on tosi kovia biisejä!)
Haha itellä on sama Stray Kidsin kaa, en välttämättä osaa kaikkien sanoja mut tiedän kaikki biisit ja tiedän suurimman osan 3RACHAN kolmestaan tekemistä ja sit muiden yhtyeitten jäsenten sooloja tai kahen jäsenen yhteisbiisejä
= Eli yhteensä varmaa jotaki 200-300 biisiä lol 😂😂 Että hupsss
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla on joku dreamy Dreamcatcher-ilta menossa. Soinut nyt jo Emotion. Lullaby, Trust me, Wonderland ja tämä:

July 7th.


Ja kyllä tämäkin siihen kategoriaan lasketaan.

Dreamcatcherillä on hirveä määrä näitä tämän tyyppisiä biisejä joille ovat kuvanneet klipin, jossa vain istuvat ja laulavat. Oikeastaan rakastan sitä.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134

Genren vaihto. Sanoisinko että klassikko. Harmi että olen löytänyt tämän biisin vasta tänä vuonna. Musiikkivideokin on jotain todella upeaa, etenkin kun on tehty ennen 2010-lukua.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ja nollareilla julkaistuista kappaleista puheen ollen...

Tämän kappaleen julkaisemisesta alkaa olla 20 vuotta, musiikkivideo tuli joskus 2009. En edes elänyt kun tämä ensimmäisen kerran soitettiin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Ja nollareilla julkaistuista kappaleista puheen ollen...

Tämän kappaleen julkaisemisesta alkaa olla 20 vuotta, musiikkivideo tuli joskus 2009. En edes elänyt kun tämä ensimmäisen kerran soitettiin.
Itse pidän venäjänkielisestä versiosta enemmän, koska osaan sen sanat paremmin. On kyllä hyvä kappale!
 
Ylös Pohja