Lukio Kirjotusten alustavat pisteet

fairytales

Harjoittelija
Liittynyt
5.4.2024
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Melkein kaikista aineista nyt saatu alustavat, äikän kirjotustaito vaan puuttuu...
Lukutaidon 45p oon vähän pettynyt, kun pelkään että kirjotin kirjotustaidon huonosta näkökulmasta ja saisinkin E jos tulis 45p sieltäkin :O
Enkun 295p on aika varma L, mutta toisaalta sitä en opiskellutkaan ja L lähdin hakemaan niin en tiedä kuinka onnellinen voi olla, jos oikeesti panostetut aineet meneekin penkin alle :cautious: Enkku oli mun mielestä uskomattoman helppo mutta ei kai L raja nyt voi mikään 298 olla.........
Pitkä matikka 69p, oikeestaan ihan sama onko M vai E koska lähdin hakemaan C ja opiskelin vaan puolet Mafynetistä.
Sen sijaan historia vähän hirvittää, mun mielestä oli outo koe ja sain 97p, ei siis hirveesti varaa tippua YTL:ssä... Jotenkin enkun 0min opiskelulla saatu L ei hirveesti edes liikuttaisi jos 3kk hissanopiskelulla tulis E :frown: yhteiskuntaopista 101p joka on aika paljon L rajan yläpuolella, siinä luottavaisemmin mielin...

Syksyn kokeista varmaan jääny jotkut traumat, kun sain biologiasta 102p mutta L raja olikin sitten järkyttävän korkea 103p :D Silloin ei minimipanoksella napattu ruotsin L hirveesti mieltä ylentänyt.

Mitä täällä on saatu alustavista? Kannattaako pelätä että alustavista pisteistä tapahtuu joku dramaattinen romahdus?! Miksi oi miksi pitää odottaa sinne toukokuulle asti oikeita tuloksia :cry:
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Mikäs siitä historian kokeesta oudon teki?

Äidinkielihän vissiin on aikalailla ainoita aineita joissa voi mitään dramaattisia muutoksia alustaviin pisteisiin tulla.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Hih, aikoinani kun kirjoitin historian, niin sain alustavista i- mutta lopullinen arvosana oli i :') onneksi oli ylimääräinen aine. Lähinnä siksi kirjoitin, kun kävin kaikki hissan kurssit vaan opettajan takia :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Itellä alustavat oli: lukutaito 30p ja (lyhyt) matikka 55p.
 
Ylös Pohja