Syvälliset Kissa lähti viimeselle matkalleen...

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
En pysty tajuamaan ettei häntä enää ole. Mä kuvittelen koko ajan näkeväni hänet kävelemässä ja nukkumassa jossain päin taloa, mutta nään vaan harhoja. Sattuu tajuta etten löydä häntä vaikka etsisin. En pysty tehä muuta kun vaan itkeä. Tää sattuu ihan hirveesti. Tietenkin hänen on nyt toivottavasti parempi olla, ei tarvi enää kärsiä. Lepää rauhassa, rakas<3
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Osanottoni ❤
On aivan hirveää, kun rakas menee pois. Itke jos itkettää, ei tarvitse olla ok.
Olen varma, että kissasi katselee sinua vieläkin, missä ikinä lieneekään ❤
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Super paljon voimia <3 Tuntuu niin pahalta sun puolesta </3 Vaikka oonkin menettänyt jo aika monia lemmikkejä elämän aikana, niin oon ollut silloin joko niin pieni tai ne lemmikit on olleet meillä vaan vähän aikaa ja sellasta pitkäaikaista ja vahvaa ns. sidettä ei oo ehtinyt syntyä. Nyt, kun meidän koirat alkaa olla jo aika vanhoja, tulee mietittyä enemmän sitä, että ne voi oikeasti kohta jo lähteä viimeiselle matkalleen. En voi edes kunnolla kuvitella miltä tuntuu menettää rakas ja pitkäaikainen eläinystävä nyt vähän vanhempana ): Suru ja ikävä on niin kauheita tunteita. Iso voimahali <3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Super paljon voimia <3 Tuntuu niin pahalta sun puolesta </3 Vaikka oonkin menettänyt jo aika monia lemmikkejä elämän aikana, niin oon ollut silloin joko niin pieni tai ne lemmikit on olleet meillä vaan vähän aikaa ja sellasta pitkäaikaista ja vahvaa ns. sidettä ei oo ehtinyt syntyä. Nyt, kun meidän koirat alkaa olla jo aika vanhoja, tulee mietittyä enemmän sitä, että ne voi oikeasti kohta jo lähteä viimeiselle matkalleen. En voi edes kunnolla kuvitella miltä tuntuu menettää rakas ja pitkäaikainen eläinystävä nyt vähän vanhempana ): Suru ja ikävä on niin kauheita tunteita. Iso voimahali <3
Kiitos oikeesti tosi paljon<3
Mä en vaan suostu uskomaan, että hän on poissa. Äskenkin etin häntä, kunnes muistin ettei mitään tuu löytymään. Joudun muistuttaa itteeni, että hän on poissa, ja joka kerta itku tulee. Haluisin vaan niin kovasti vielä halata häntä.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kiitos oikeesti tosi paljon<3
Mä en vaan suostu uskomaan, että hän on poissa. Äskenkin etin häntä, kunnes muistin ettei mitään tuu löytymään. Joudun muistuttaa itteeni, että hän on poissa, ja joka kerta itku tulee. Haluisin vaan niin kovasti vielä halata häntä.
Voi ei, tuntuu varmasti tosi raskaalta ): Mä kuitenkin uskon, että hän on sun kanssa vielä, vaikka et voikkaan nähdä tai koskea häntä enää. Suru ja ikävä kestää joskus tuskastuttavan kauan, mutta jossain kohtaa aina helpottaa ja tulee kiitollisuus siitä, että sulla on ollut niin ihana kissa jolta oot saanut paljon ihania muistoja ja joka on opettanut sulle monia asioita ja sä oot varmasti tarjonnut hänelle parhaimman mahdollisen kodin ja elämän. <3

Katoin eilen kuvia meidän edesmenneistä lemmikeistä ja vaikka osa heistä on lähtenyt jo kymmenen vuotta sitten, tajusin vasta nyt monia asioita heistä. Aina välillä he on mun unissa ja pääsen taas halaamaan, tai edes näkemään heitä. Joskus on enemmän ikävä, mutta kokoajan sekin helpottaa ja kuviakin katsoessa hymyilee helpommin, kun itkee.
 
Ylös Pohja