Kiva ku oon linkussa ja tässä ympärillä on kasiluokkalaisia poikia jotka

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Väittelee siitä et mikä suklaa on hyvää ja mikä ei

Ja sit oon minä joka syö mitä tahansa missä on suklaata ja joka ei siedä kuulla kenenkään sanovan et suklaa on pahaa ja joka yrittää parhaansa mukkaa pittää turpasa kiinni ettei sano mittää 😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
onpa sympaattinen väittely D: hmm, kyl mustakin kieltämättä kaikki suklaa on yleensä hyvää, mut silti pidän eniten fazerista lol
Haha joo se oli kieltämättä hauskan kuulosta ku yks niistä oli vissiin ostanut jonku kookossuklaapatukan (tai jonku muun joka on ilmeisesti monen mielestä pahaa)
Ja sit se siitä kehitty väittelyksi kaikista suklaista xD

Jep, Fazer on paras xD
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Haha joo se oli kieltämättä hauskan kuulosta ku yks niistä oli vissiin ostanut jonku kookossuklaapatukan (tai jonku muun joka on ilmeisesti monen mielestä pahaa)
Ja sit se siitä kehitty väittelyksi kaikista suklaista xD

Jep, Fazer on paras xD
KOOKOSSUKLAATA aijaijaijaijai! nyt ymmärrän, miks he väitteli suklaasta ylipäätään - kookossuklaa jakaa niin paljon mielipiteitä D::: toivottavast ei heijän kaverisuhteet ajautuneet karille tämän takia, niinkin voi käydä tällasissa tapauksissa 🤣

itsehän en siedä kookossuklaata ollenkaan D: melkein kaikki muu menee
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
KOOKOSSUKLAATA aijaijaijaijai! nyt ymmärrän, miks he väitteli suklaasta ylipäätään - kookossuklaa jakaa niin paljon mielipiteitä D::: toivottavast ei heijän kaverisuhteet ajautuneet karille tämän takia, niinkin voi käydä tällasissa tapauksissa 🤣

itsehän en siedä kookossuklaata ollenkaan D: melkein kaikki muu menee
Haha itehän sanoin alussa et syön mitä vaan missä on suklaata xD

Mut joo, ihan hyvissä väleissä ne näytti siinä kiistelevän onneksi :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
KOOKOSSUKLAATA aijaijaijaijai! nyt ymmärrän, miks he väitteli suklaasta ylipäätään - kookossuklaa jakaa niin paljon mielipiteitä D::: toivottavast ei heijän kaverisuhteet ajautuneet karille tämän takia, niinkin voi käydä tällasissa tapauksissa 🤣

itsehän en siedä kookossuklaata ollenkaan D: melkein kaikki muu menee
Fazerin kookospatukassa on kivan silkkinen täyte, mutta esim. Bountyn koostumusta en ymmärrä yhtään :D Kookoksen maku itsessään on ihan jees muttei mikään lemppari kuitenkaan.

Haluaisin maistaa sitä Alpron kookosvanukasta jota myytiin joskus vaniljan ja suklaan ohella, mutta ei kai enää D: Näin kyllä Lidlissä jotain vastaavaa, pitäisi varmaan ostaa testiin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Fazerin kookospatukassa on kivan silkkinen täyte, mutta esim. Bountyn koostumusta en ymmärrä yhtään :D Kookoksen maku itsessään on ihan jees muttei mikään lemppari kuitenkaan.

Haluaisin maistaa sitä Alpron kookosvanukasta jota myytiin joskus vaniljan ja suklaan ohella, mutta ei kai enää D: Näin kyllä Lidlissä jotain vastaavaa, pitäisi varmaan ostaa testiin.
Ite asiassa se mahto olla just toi Bountyn patukka mistä se yks niistä pojista tykkäs ja muut sano et se on kauheeta kuraa xD (Omasta mielestä ihan hyvvää lol)

Oi kookosvanukasta D: Osta ihmeessä testiin!
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
504
Reaktioarvo
308
hah koitan olla stalkkeroimatta mut heti kun aloit kaseista puhumaan jo otsikos niin oli pakko ilmaantua😅😇
siis mäki ostin tänään boyntyn ja heiluttelin sitä luokan ees ja olin silleen "katsokaa mitä mä tein :D" ja si siihen sain päästä päähän vastauksia.

ps. tell me joskus kuka niist se oli
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
hah koitan olla stalkkeroimatta mut heti kun aloit kaseista puhumaan jo otsikos niin oli pakko ilmaantua😅😇
siis mäki ostin tänään boyntyn ja heiluttelin sitä luokan ees ja olin silleen "katsokaa mitä mä tein :D" ja si siihen sain päästä päähän vastauksia.

ps. tell me joskus kuka niist se oli
Hahaa xDD

Juu kerron kerron xD
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Fazerin kookospatukassa on kivan silkkinen täyte, mutta esim. Bountyn koostumusta en ymmärrä yhtään :D Kookoksen maku itsessään on ihan jees muttei mikään lemppari kuitenkaan.

Haluaisin maistaa sitä Alpron kookosvanukasta jota myytiin joskus vaniljan ja suklaan ohella, mutta ei kai enää D: Näin kyllä Lidlissä jotain vastaavaa, pitäisi varmaan ostaa testiin.
Mitä? Bounty on parasta suklaata. Varsinki noi Bountyn jäätelöpatukat!
 
Ylös Pohja