Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Sen jo kertoo, home koulut ja muut homeiset julkiset rakennukset.
En ole.Sitä on taas itketty peilin edessä?
Korkeasti koulutettu?Olen toinen noista.
En valitettavasti, mutta ehkä jonain päivänä jos saan otteen elämästä.Korkeasti koulutettu?
Hyvä ignore muuten, rikotko muutenkin lupauksia?En ole.
Mulla on oikeus vastata kaikkiin viesteihin mun keskustelussa.Hyvä ignore muuten, rikotko muutenkin lupauksia?
Ja silti et vastaa kysymykseeni.Mulla on oikeus vastata kaikkiin viesteihin mun keskustelussa.
Pidän lupaukseni.Ja silti et vastaa kysymääni.
Ai kuten ignore? Sain tietää siitä parilta käyttäjältä.Pidän lupaukseni.
Se on aika mitätön asia verrattuna moniin muihin lupauksiini.Ai kuten ignore? Sain tietää siitä parilta käyttäjältä.
Ja muista, sanat ovat yhdyssanoja jos niiden väliin ei käy adjektiivi, eli kuvaava sana.
Vähän kuin näin:
Vähämielinen
Eli sanot sivuston moderaattoreille ja käyttäjille valheita?Se on aika mitätön asia verrattuna moniin muihin lupauksiini.
En sano, olen luvannu monille demuille olla hiljaa asioista jotka pahimmassa tapauksessa aiheuttais paskamyrskyn tai kyseinen demu joutuis linnaan.Eli sanot sivuston moderaattoreille ja käyttäjille valheita?
Siihen en puutu, jos olet sanonut paikkakunnan kappalaiselle ettet nai serkkua (mies) vaan tähän, mitä täällä puhutaan!
ps. huomaa ironia jo aloituksessa
Niin, kuten nörtti ja kikkelikuvien lähettely alaikäisille ja kaikki ne, jotka kannustivat liittymään dömiin ja unohtivat nämäkin rikokset.En sano, olen luvannu monille demuille olla hiljaa asioista jotka pahimmassa tapauksessa aiheuttais paskamyrskyn tai kyseinen demu joutuis linnaan.
Mulla on lukihäiriö.Niin, kuten nörtti ja kikkelikuvien lähettely alaikäisille ja kaikki ne, jotka kannustivat liittymään dömiin ja unohtivat nämäkin rikokset.
Ja et vieläkään osaa lukea.
Lukihärjö ei liity mitenkään lukemisen ymmärtämiseen, saati sitten lupauksiin. Olet pelkkä valehtelija.Mitä oletit mulla on lukihäiriö.
Lukivaikeus voi ilmetä esimerkiksi lukemisen hitautena tai vaikeutena, oikeinkuulemisen vaikeutena, kirjoittamisessa kirjainten tai niiden paikan sekoittumisena tai kirjaimia voi olla liikaa tai liian vähän tai jopa sanoja puuttuuLukihäiriö ei liity mitenkään lukemisen ymmärtämiseen, saati sitten lupauksiin. Olet pelkkä valehtelija.
katso liitettä mitä_vittua.mp4Lukivaikeus voi ilmetä esimerkiksi lukemisen hitautena tai vaikeutena, oikeinkuulemisen vaikeutena, kirjoittamisessa kirjainten tai niiden paikan sekoittumisena tai kirjaimia voi olla liikaa tai liian vähän tai jopa sanoja puuttuu