Aihe vapaa Kuinka usein otatte selfieitä?

ongelma

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
33
Reaktioarvo
26
Mä en oo pitkään aikaan ottanut, itsetunto niin matalalla etten kestä kattoo kuvia itestäni.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Ehkä kerran vuodessa kännissä ja läpällä. Elämäni aikana olen ottanut max. viisi selfietä.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Varmaan useampi sata päivässä. Snäppään naamakuvia jatkuvasti..
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Vaan sillon jos mulla on jotain hienoa päällä ja näytän suht koht järkevältä, tai vaihtoehtoisesti silloin kun on tullut juotua liikaa alkomahoolia ja olen työntänyt naamani nokiseen uuniin ja näytän rölliltä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Snäpissä naamakuvia mut usein niissä näkyy vaa korkeintaa pulet mun kasvoista et en tiiä lasketaanko :'D Viimesin kunnon selfie minkä oon ottanu on varmaan jonku parin kk takaa :D
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Aika harvoin, ne kuitenkin harvoin onnistuu ja aina alan sitten setvimään ja zoomailemaan kuvasta jotain ärsyttävää tai häiritsevää yksityiskohtaa kasvoissani ja menetän parin yön unet siinä samalla
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sillon ku mulla oli snäppi niin useammin, mutta en kyl tallentanut niitä. Mutta muuten ehkä silleen muutaman kerran vuoden aikana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Joulukuussa oon ottanu näköjää kaks selfiee, marraskuussa yhen, lokakuussa yhen, et tää on se frequency. En siis hirveän usein :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Vähintään silloin kun värjään hiukset eri värisiksi. Ja se tapahtuu niin usein että asiakkaat lyö ennen kauppaan tuloa pitkävetoa siitä minkä värinen olen sinä päivänä. Vissiin aika usein siis.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Nykyään aika harvoin. Sillon, ku haluun ottaa instaan kuvan, mitä tapahtuu muutaman viikon välein. Sillon otankin sitte parikymmentä, ku näytän kaikissa kamalalta xD
Tosin yhden kaverin kanssa saatetaan välillä spämmiä snäpissä naamakuvia toisillemme, et sillon tulee useempi päivässä
 
Liittynyt
1.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
18
Harvoin mutta päinvastaisesta syystä. Oon niin sinut ulkonäköni kanssa ettei kiinnosta dokumentoida sitä. Nuorempana kuvasin itseäni tosi paljon.

En ole tänäkään vuona ottanut vielä yhtäkään selfietä. Edellinen taitaa olla marraskuulta jolloin testasin uusia meikkejäni.
 
Ylös Pohja