kuka oli demi feimi

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Joo ja Skeletor ja jokupuunhalaaja ja Peruukkiteline ja Sitruunaleivos ja solidario_noite ja HARAMBE
Ja sit hmmmm apuva en muista hänen nimeään D: Mutta joku tosi ihana demu
Oohh solidario_noite :')

Sit täs joku päivä kattoin mun "vanhoja" kuvakaappauksii ja VanDePorkkana oli aiiivan ihana myöskin!! Onkohan häntä näkynyt enään täällä päin? D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Haha nimenomaan :D


Niin ja lisäyksenä listaan, @ujobiseksuaali on mun mielestä kans jonkunlaine feimi vaikka ilmeisesti monet unohtivatkin hänet aina välillä :')
Ja @annimetall sillon ku oli vielä MetalCatMiisu :D
Ai olinko minä jotenkin feimi? Haha :D
Itse sanoisin, että Luxuria, @Myrskyvaroitus aka Vh06 , @qualitymonkey , @Asiallinenihminen , @Tanssivapina ja @Peruukkiteline olivat joka paikassa.

Ja teitenkin legendaariset @Skeletor ja Dildo.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Oohh solidario_noite :')

Sit täs joku päivä kattoin mun "vanhoja" kuvakaappauksii ja VanDePorkkana oli aiiivan ihana myöskin!! Onkohan häntä näkynyt enään täällä päin? D:
Joo VanDePorkkana on just yks mun nettikavereista joita sain, hänen aikasempi nimimerkki oli Demissä kirjaguru :D
Kyllä hällä on täällä käyttäjä mutta ei oo jaksanu kuulemma olla aktiivinen ja no, jos en kovin paljoa paljasta nyt niin sillä tapahtuu muutenki nyt niin paljon ettei muutenkaan oo kovin sosiaalinen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Joo VanDePorkkana on just yks mun nettikavereista joita sain, hänen aikasempi nimimerkki oli Demissä kirjaguru :D
Kyllä hällä on täällä käyttäjä mutta ei oo jaksanu kuulemma olla aktiivinen ja no, jos en kovin paljoa paljasta nyt niin sillä tapahtuu muutenki nyt niin paljon ettei muutenkaan oo kovin sosiaalinen
Ai, onko hän täällä? :o :3
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Taidan potea jotain varhaisiän dementiaa, koska en muista melkein yhtään käyttäjiä Demistä. Se lohko aivoistani on korvautunut Varasija-informaatiolla. Silloin kun alun perin tulin tänne, tunnistin kyllä monia nimimerkkejä Demin ajoilta.

Itse en koskaan ollut erityisen "feimi". Yhdellä käyttäjälläni olin aika esillä, mutta senkin poistin juurikin siksi, että ahdisti olla niin näkyvä.
 

vande

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
8
Ai, onko hän täällä? :o :3
Okeiokeiokei paljon jälkikäteen vastattuna mut kyllä vaan ollaan muttei tosinkaan kauheen aktiivisesti

En kestä miten joku pystyy yhä muistamaan mut demistä vaikka siitäkin on jo yli puol vuotta D: kirjauduimpa tänne nyt vaan tätä ihmettelemään kun @Myrskyvaroitus aka Vh06 kerran laitto viestiä mulle siitä kuinka mut oli muistettu dkfnkfkffle
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
En taida vastata enää mitään kun hän se vain hauska vääräleuka muokkailee sanomisiani oman mielensä mukaan. Tämähän on pahempaa kuin Pohjois-Koreassa!
Pahoitteluni, se oli tosin hauskaa :D
Ps. Olen syntyisin pohjois-savosta, enkä pohjois-koreasta, vaikka alku onkin sama!!
 
Ylös Pohja