niin on… onko uusia juoruja?No, tervetuloa sitten. Outo menomesta edelleen.
niin on… onko uusia juoruja?No, tervetuloa sitten. Outo menomesta edelleen.
No eipä oikein muistu mieleen vaikka pyörin täällä päivittäin... tuota demin discordia ollaan ihmetelty mutta senhän jo havaitsit ilmeisesti...niin on… onko uusia juoruja?
jep olin salamana paikalla… oltiinko me joskus siellä servulla? muistelisin ainakinNo eipä oikein muistu mieleen vaikka pyörin täällä päivittäin... tuota demin discordia ollaan ihmetelty mutta senhän jo havaitsit ilmeisesti...
Totuuden siemen on kylvettyyritä vain. et onnistu kuitenkaan!
et onnistu ilman lupaani!Totuuden siemen on kylvetty
Me oltiin jollain peliservulla ja jollain asiallisenihmisen ylläpitämällä mutta en minä ainakaan tuolla kyseisellä ole ollut (Paitsi hankkimassa todistusaineistoa noin viikko sitten)jep olin salamana paikalla… oltiinko me joskus siellä servulla? muistelisin ainakin
Saanko luvan?et onnistu ilman lupaani!
en halua tanssia kanssasi, tsori.Saanko luvan?
Sitten pidätän itseni tanssimisesta ilman suostumusta.en halua tanssia kanssasi, tsori.
saat luvan siihen! minua ei junnut komentele…Sitten pidätän itseni tanssimisesta ilman suostumusta.
Oon sua vanhempi t. boomersaat luvan siihen! minua ei junnut komentele…
et tunne mua t zoomerOon sua vanhempi t. boomer
Älä dissaa mua mun tuntoaistin puuttumisen takia.. Ableistiet tunne mua t zoomer
vihjasin vaan ettet ole ikinä koskettanut mun suloposkia!Älä dissaa mua mun tuntoaistin puuttumisen takia.. Ableisti
En kertonut missään kohtaa kuka on missäkin päässä. Onko esimerkiksi Skeletoria mukavaksi haukkuminen väärin?no oishan se mutta älä viitti tulla skeleä haukkumaan tänne mun keskusteluun
no oli vahva oletus kun ette oo vissiin kovin hyvissä väleissä ollu. ja en ihan keksi miks laittasit mut toiseen päähän ku ei oo mitään vääntöä (eikä paljon muutakaan) ollu :)En kertonut missään kohtaa kuka on missäkin päässä. Onko esimerkiksi Skeletoria mukavaksi haukkuminen väärin?
no voitko nyt sitten kertoa että kuka on missäkin päässä? :)En kertonut missään kohtaa kuka on missäkin päässä. Onko esimerkiksi Skeletoria mukavaksi haukkuminen väärin?
Tietysti niin, että mukavin on Skeletor.. sillähän taisi mennä jo höpsöytesi tunteisiin.. ja itserakkautesi..no voitko nyt sitten kertoa että kuka on missäkin päässä? :)
joo @redneck276 on varmaan samaa mieltäTietysti niin, että mukavin on Skeletor.. sillähän taisi mennä jo höpsöytesi tunteisiin.. ja itserakkautesi..
Koska onhan tuollainen käytös äärimmäisen lapsellista, typerää ja läpinäkyvää..
Onneksi itse en ole itserakas, saati höpsö hassuttelija vaan vakava-ville.
siis näinpä!Onneksi itse en ole itserakas, saati höpsö hassuttelija vaan vakava-ville.
Onko välttämätöntä kun sittenhän haukkuisin suoraan toista huonommaksi ja kai täällä jotkut säännötkin on? Oli tarkoituskin jättää vain mielikuvituksen varaan ja antaa kaikkien itse päättää kuka on missäkin päässä.no voitko nyt sitten kertoa että kuka on missäkin päässä? :)
no voi tsiisus :D älä sitten edes kerro että jompi kumpi on toisessa päässä kun en sitä alunperinkään kysynyt.Onko välttämätöntä kun sittenhän haukkuisin suoraan toista huonommaksi ja kai täällä jotkut säännötkin on? Oli tarkoituskin jättää vain mielikuvituksen varaan ja antaa kaikkien itse päättää kuka on missäkin päässä.
Ei ole mitään "mennyt tunteisiin" tässä ketjussa, paitsi tuo skeletorin viesti jossa kertoo tästä tunteisiin menosta. :D
Huutista. Kyllähän se alkuperäinen tunne-eläjä on se, joka kirjoitti ensimmäisen viestin ja ulisee jatkuvasti siitä, vaikka pyydetty lopettamaan.. heh hehno voi tsiisus :D älä sitten edes kerro että jompi kumpi on toisessa päässä kun en sitä alunperinkään kysynyt.
äh en ymmärrä mitä selitätHuutista. Kyllähän se alkuperäinen tunne-eläjä on se, joka kirjoitti ensimmäisen viestin ja ulisee jatkuvasti siitä, vaikka pyydetty lopettamaan.. heh heh
Sitä, että tuon yhden ensimmäinen viesti tässä keskustelussa kielii jo siitä, että tunteisiin on mennyt, vaikka jotain muuta väittäisi.äh en ymmärrä mitä selität