Suhteet kummin teen (ex-ihastukseen liittyen)?

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
annan justiinsa kaks vaihtoehtoo ja kertokaa, miten työ tekisitte tai kumman näätte paremmaks vaihtoehoks.
joka tapauksessa, tää liittyy siis siihen, kun...miun pitäis saaha kerrottuu miun ex-ihastukselle, että kuinka paskasti hän teki (miltä se miusta tuntu ja miltä miusta tuntuu tällä hetkellä - etten välttämättä haluu olla ees kaveri, jne.).

en tiiä kerronko kasvotusten vai viestillä...

-tykkään yleisesti ottaen kertoo asioita kasvotusten ja varsinkin tämmösiä isompia juttuja. ois kiva nähä hänen reaktio ja saaha häneltä vastaus reaali ajassa, ettei tarviis saaha paskahalvausta joka kerta, kun joku laittaa viestin. muutenkin se ois hirveetä, jos hän vastais vaan jonkun "juu" tai "okei", tms. ja kaiken lisäks kun puhuu kasvotusten, niin siitä tilanteesta ei oikein pääse karkuun.

-toisaalta viestinä ois helppo, että sais mietittyy rauhassa mitä sanoo (tyyliin kirjottaa puhelimen muistioon ja sieltä kopioi), sekä siinä se saattais tulla selkeemin ja hän sais prosessoida rauhassa mitä on just lukenu (kun jos puhuu, niin se saattaa tulla semmosena isona möykkynä, ettei jälkeenpäin taho muistaa mitään). ja enpähän sit ois tuhlannu hänen aikaansa, että hän ois ajanu meille asti tyylisesti (no ei se oo, kun 10min matka), sekä saisin vaan asian alta pois.

jotenkin kun molemmissa vaihtoehoissa on niitä plus ja minus puolia... mutta jos se kaveruussuhde sitten katkeis, niin ei ois toisaalta kiva että se ois hoidettu tekstarilla, vaan ois ollu mukavampi kasvotusten (ja että ois saanu antaa jäähyväis halit lopullisesti), mutta sitten kun tekstarilla on yleisesti ottaen helpompaa... mutta toisaalta kannattaako sitä mennä sieltä, mistä aita on matalin? ja kyllä mie ite arvostaisin enemmän sitä, että puhuttais kasvotusten näistä asioista. tää on vaikeeta D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Puhu kasvotusten ja kirjota vaikka kännykän muistiinpanoihin ne jutut niin voit sitten siinä tilanteessa kattoo siitä, jos et yhtäkkiä saakaan sanotuksi mitään. Voit vaikka sanoo, et katot muistiinpanoista, et osaat sanoa asias oikein. Mäkin saatan välillä tehdä niin, kun oon huomannut, että muuten mistään mun monimutkaisemmista vastauksista ei tuu mitään. Ja voin kyllä samaistua noihin sun perusteluihin kummastakin tavasta. On paljon kivempi sanoo tommoset asiat kasvotusten ja nähä toisen reaktio, kuin odottaa tuomiota viesteillä. D:
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Puhu kasvotusten ja kirjota vaikka kännykän muistiinpanoihin ne jutut niin voit sitten siinä tilanteessa kattoo siitä, jos et yhtäkkiä saakaan sanotuksi mitään. Voit vaikka sanoo, et katot muistiinpanoista, et osaat sanoa asias oikein. Mäkin saatan välillä tehdä niin, kun oon huomannut, että muuten mistään mun monimutkaisemmista vastauksista ei tuu mitään. Ja voin kyllä samaistua noihin sun perusteluihin kummastakin tavasta. On paljon kivempi sanoo tommoset asiat kasvotusten ja nähä toisen reaktio, kuin odottaa tuomiota viesteillä. D:
puhelimen muistioon oon kirjottanu asiat (ollu varmaan siellä siitä sunnuntaista lähtien ja oottanu sitä päivää, että toinen pääsis ekanakin intistä ja sitten sais sanotuks kasvotusten) ja oon oikeestaan myös kuvitellu sen tilanteen miun mielessä :D eli siis toisin sanoen oon harjotellu sitä aika...moneen otteeseen (mutta tottakai kaikki unohtuu siinä tilanteessa).

mutta noh, mie kerron kasvotusten D:! se on tosiaan paljon mukavempaa ja omalla tavalla....aidompaa? kertoo kasvotusten (ja tosiaan että nään hänen reaktiot ja hän näkee miun, etten kuulosta ihan sieluttomalta jos laittaisin viestillä, ettei pysty nähä reaktioita, tms.).
 
Ylös Pohja