No anteeks mitä :D sehä meni vittu hyvi
Ihastuin sitte joonakseenki UNEN TAKIA. mitä vittua. Ööm. Tarkotan siissssss joonas porko. Niin vittu näin jotai vitu random romanttist unta siitä ja sen takia sitten. Vaikka voi toki olla ettei se uni ihan tyhjästä tullu mut mitä vittua mä luulin et- 🙄 Nevermind. Okei sitten :D näin mä kyllä nikostakin yhtä lailla romanttissävytteistä unta :DDD ja muistakin. Toinen mikä taas periaatteessa palasi ton unen takia oli Janne :DDDDDDD en tiedä mitä nyt taas oikeesti mut siis siinä unessa (tää oli unen loppupuolella, siinä aikasemmi tapahtu vaikka ja mitä........) Oltiin ööm jossakin bussissa mut sit taas se tuntu silt et mä en ees ite ollu siel vaa katoin sitä tilannetta vaa jotenki sivusta mut sit kuitenki kai olin ite siellä? Emt se tuntu niin oudolta. No kuitenki janne oli siin ja siin kai kuvattii jotai ja sit janne höpis kameralle jotai ja mä vaa katoin sitä sillee "🥺😍💘😢" että juuh ja sit tää vasta oliki outo kohta, ku .... Tai itse asiassa en ehkä kykene kirjottaa kokonaan koska se oli niin mitä vittua tyyppinen. En ees osais varmaan kirjottaa sitä vaikka yrittäisin :D joka tapauksessa siinä oli jotain sellasta että se bussi oli menossa ouluun (vau yllätys) tai jonneki sinne lähelle en tiiä ees (mut mitä vittua edes janne siel teki tai muutenki mitä vittua) ja sit ku päästii sinne niin katoin ympärilleni ja hirvee määrä ihmisii vaa valu sielt bussist ja kaikki lähti tepastelee jonneki ja öö nii sit näin bc:n jäbii siellä vähän matkan päässä ja sit tyylii emt niko tuli sielt mun luo ja jooh :D yksinkertaisesti selitettynä jotain tollast. About siinä kohtaa aloin heräilee mut en tiiä oliha siin kaikkee. Tai siis toi ku Niko tuli sielt mun luo ni siinäki jutskattii kaikkee ja muutenki se oli aika söps kohta mut en osaa selittää sitä sen paremmin mut juuh. En tiiä taisin siin vaiheessa kattoo joonastaki siel kauempana muiden bc:n jätkien kaa et ilmeisesti sitä haikailin viel siin vaiheessa, kun siis tää ilmeisesti oli osa sitä samaa unta missä aikasemmin oli myös ollu sitä jotain juttuu joonaksen kaa ni olin sillee damn ei kai tästä joonas keissistä sitten tuu mitää XDDd mitä vittua nyt.
Anyway ne aikasemmat asiat mitä tapahtu... Varmaan kaikista hämärintä oli se kun menin johonkin random paikkaan ja öööö villu(?) Oli siellä, en oo vielkää ees iha varma kuka se oli, must tuntuu et se vaihteli, et kene vitu kaa ees olin siin. Mut luulen et suurimmaks osaks se oli kai villu. Dunno really. Hämäriä unia. Mut kuitenkin, en tiedä oliko ne jotkut bileet vai mikä homma mut ku menin sinne ni jotenki näin sen heti et omg villu on tuolla ja sit vaa katoin sitä ihan lumoutuneena ja astelin sinne niiku jossai vitu leffas :D niiku joku hidastettu kohtaus. Alettiin jotenki sitte hengaa siinä ja sit koko ajan oli vähän semmone meininki et olin aivan kuistilla enkä ymmärtänyt mitä vittua tässä tapahtuu, ku tuntu et samalla se flirttas mun kaa ja silti tuntu et se ei halunnu mitää muuta ku kaverillisesti hengata. Samal siin oli joku random muija joka koko ajan vittuili mulle jotain ja en tiiä tykkäskö se villust myös vai mikä siin oli, mut joo olin koko ajan sillee et eih mee ny helvettii jo. Muistan kuinka mun teki koko ajan mieli halata villuu ja olla vaa sen lähellä mut en hirveesti uskaltanu, sit jossaki vaiheessa muille tyypeille siellä jotenki selvis että tykkään jostai siellä mut en tiiä tieskö ne kenestä. Tai ne niiku alko kyselee et ooks mä ihastunu johonki. Sit taisin sanoa että oon mut et ainakin yritin pitää salassa kuka oli kysees. En oikee muista kunnol miten tää kuvio päätty, et sainko edes mitää vastakaikua ja mitä helvettiä mutta kun se oli koko ajan vähän sellasta että tuntu molemminpuoliselta mut emt. Sit muistan vaa sellasen kohan ku kuljin siel jotenki kaikkien ihmisten ohi ja ei vittu matkal näin ainaki nikon muistaakseni ja ehkä muitaki tämmösii henkilöitä, se oli kans tosi elokuvamainen kohtaus, ku näin kaikkii tyyppei siin ja yks toisensa jälkeen niit vaa ilmesty siihe mun tielle ja ohitin ne ja olin menos vaa villun luo ja basically näin vaa sen (vaikka se tais tuntua aika vittumaiselta nähä niko siel) ja sit se tuntu joltai ikuisuuden kestävält vaellukselt sinne :D helvetti kun en tiedä mitä siin tapahtu että päädyttiinkö lopulta yhtee tai jotain mut juuh ok :D kai sitte? Sit siin unes nyt oli kaikkee mut se joonas kohta ... Mitä vittua nyt oikeesti. Se oli niiku ihan sairast :DDDDD tai oltiin jossain mun mummon kämpässä ja kai siel oli just jotain sukulaisiiki ja tämmöst ja en tosiaan tajua mitä Joonas siellä teki?????????? Niiku öö anteeks? Mitä :D mutta siel se oli :DDDD ja päädyttiin jutskaa jotain ja puhuttiin jotain tyyliin oulusta (mitä vittua nyt taas) ja varmaa muustaki ja siis oikeestihan en oo koskaan käyny siel mut siin unes varmaa sit olin, ku puhuttii jostai baareist siel jne ainaki muistan että 45 mainittiin siin ja literally en oo oikeest koskaa käyny siel mut siin unes ehkä sit olin, ja joo en tiä :D siinä ilmeisesti sitte bondattii ja en oo iha varma mut ihan ku siin ois ollu jotai sellastaki et mun mutsi ois ollu sillee jo parittamas meit. Tai ehkä se sano vaa mulle nii et joonas ei kuullu mut sillee ihan ku se ois ollu jotai et joonashan on mukava poika :DDD siis niin perus mä voin kuvitella sieluni silmin kuinka oikeastikin äiti olis varmaan tollanen. Koska sillonki ku mulla oli sitä "juttuu" j:n kanssa (aivan, ihan eri j kyseessä nyt xD) ni mutsi oli iha et se yritti vaa saaha meiät yhtee tai jotai :D vittu come on. Ja varmaa mun mummoki siin unes oli sillee juu joonas on hyvä tyyppi 👍 niiku mitä hemmettiä nyt taas. En siis siitäkään nyt tiedä et mitä siin sit loppujen lopuks kävi mut sen muistan et jossain vaiheessa kai piilouduin johonki kaappiin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä :DDDDDDDDDD en tiiä ees miks, alkoko ahistaa liikaa porkon läsnäolo vai jostai muusta syystä mut joo :DDDDD muuten sit muistan vaa tosta sen jatko-osan tolle eli se bussi case ku haikailin siel joonaksen perään mut sit Niko tuli siihe XDDDDDDDDD en tiiä pidettiinkö jopa kädest naikoun kaa aww tosi romanttista 🙄🙄 mitä vittua nyt oikeesti taas :D mut siis sillon ku katoin sinne mis näide äijien seurue oli ennen ku niko tuli sielt mun luo ni kyl mä vissii siin vaiheessa haikailin vähä niit molempia tai katoin sillee "🥺💘" et juu ja varmaa nikoo viel enemmän mut kai mä silti oisin halunnu joonaksenki kaa jutskata xD mut joo ei hyvää päivää mitä materiaalia mun alitajunnastani kumpuaa. Ja mitä vittua janneki siel teki????? Kysyn vaan. Ja sit joku timppa oli siin unes about vaa sen verran et LUIN siitä jotai ja tämmöst mut se ei sillee kai ollu fr siinä sillee niiku nää muut. Mut et muistan ajatelleeni sitä. Ja ainii, tais teemu olla myös jossain kohtaa. Siis. Yks näistä lukuisista teemuista. Mikä on outoo koska en oo aatellu sitä hirveesti aikoihin (eli ei siis Lehtilä koska sitä oon aatellu) mut jotenki se mun uneeni eksy. Ja Aake tietty oli kans ja vaikka ja ketä, en ees tiiä vittu. Ihmettelen suuresti jos Kari ei ollu ku kuitenkin ajattelin sitä ihan jatkuvasti illalla 🤔 paljon enemmän ku esim ketää villuu?? Että okei tämä selvä. Toki varmaan villuuki mietin mutta en yhtä paljon kuitenkaan kosk siis karist olin ihan sekasin. Siis kaikki ajatukset siitä vaa yhtäkkii täytti mun pään.
Mut et niiku kiitti tosiaan tästä unesta ja sillee ku nyt sitten täyty viimeinkin myöntää itselleen että jotain tunteita myös porkoa kohtaan on ☺️ älkää ny vittu viittikö. Ja mä kun niin huokasin jo helpotuksesta kun aattelin että ei oo bc:stä luojan kiitos muita ku Niko. Ei herranperkele oikeest. Ei ikinä pidä liian aikasin huokasta helpotuksesta. Ja kyllähän mä sen tiedostin et on mahollista että näin vielä tapahtuu mutta jotenkin ku pitkään aikaan ei silleen kunnol heränny tunteet joonasta kohtaa ni aattelin et ehkä ei. Mutta :) vittu.
Miks mun piti mennä näkemään toi uni, nyt aattelen just jannee ja joonast ja villuu :D ei hele