Aihe vapaa Lahjoittakaa energiaa, jotta jaksan

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Valitan. Pakko käyttää omat suihkuun ja syömiseen niin ei jää lahjoitettavaksi astiD:
Meinasin nimittäin äsken rueta nukkumaan pesuhuoneen lattialle. Kyllä mä taidan sitten ollakkin sairas enkä vain allerginen
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Valitan. Pakko käyttää omat suihkuun ja syömiseen niin ei jää lahjoitettavaksi astiD:
Meinasin nimittäin äsken rueta nukkumaan pesuhuoneen lattialle. Kyllä mä taidan sitten ollakkin sairas enkä vain allerginen
Oi voi! D:

Itsekin meinasin nukahtaa tänään kesken päivän sänkyyni (onneksi edes oikeaan paikkaan :D).
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Oi voi! D:

Itsekin meinasin nukahtaa tänään kesken päivän sänkyyni (onneksi edes oikeaan paikkaan :D).
No mut päivä unethan on best!
Ei vaan saa nukahtaa tähän koska kello on puoli 11 ja nuo huolestuisivat ha luulisivat minun pyörtyneen tai jotain...
Ja mulla siis ei edes ole kuumetta että en tiedä miten on tällainen "kuumeisehtava" olo
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
No mut päivä unethan on best!
Ei vaan saa nukahtaa tähän koska kello on puoli 11 ja nuo huolestuisivat ha luulisivat minun pyörtyneen tai jotain...
Ja mulla siis ei edes ole kuumetta että en tiedä miten on tällainen "kuumeisehtava" olo
Minulla on usein kuumeinen olo, mutta ilman sitä kuumetta. Reagoin uupumusoireisiin nykyään niin.

Tosin sinulla kaiketi on jokin muu juttu kyseessä(kö)? 🤔
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Minulla on usein kuumeinen olo, mutta ilman sitä kuumetta. Reagoin uupumusoireisiin nykyään niin.

Tosin sinulla kaiketi on jokin muu juttu kyseessä(kö)? 🤔
Siis mulla on kyllä ihan sairas olo (nenä vuotaa, korvat humisee, alas katsominen hiukan huimaa jne) mutta välillä on kyllä ihan ilmankin tällainen olo ette jaksaisi liikahtaa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Olen myms silloin epätavallisen hiljainen kun ei jaksaisi hirveämmin puhua ja välillä pitää pitää jotain ääntä ihan testatakseen että sellainen vuelä lähteexD
 
Ylös Pohja