Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En muista onko tää täällä jo, mutta laitan tänne kun sattui löytymään

jTfTLBN.jpg
Hähää. xD

Ihanaa, että joku laittoi tänne lisää materiaalia pitkän tauon jälkeen. ♥
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Nyt reilun vuoden jälkeen muistin, siinä teille iltalukemista. Se pitää tosin vain ladata koneelle.
 

Liitteet

  • Siivooja piilotti dildon sänkyni alle _ Demi.pdf
    1,9 MB · Katsottu: 24

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Nyt reilun vuoden jälkeen muistin, siinä teille iltalukemista. Se pitää tosin vain ladata koneelle.
Tätä oltiinkin jo odotettu. Kiitos paljon! 👍🏼
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Hähää, mun koneella sattuu vieläkin olemaan Chromen etusivulla kiinnitettynä yks linkki Demi-keskusteluun. xD Tällanen pamahtaa ruudulle linkkiä painaessa. demi.png
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,967
Reaktioarvo
8,472
Hah, tuli mieleen demiitti jossa en ollut itse osallisena.
Siinä eräs discordin ylläpitäjä valitti, että ei ollut saanut lisää majoneesia pitsaansa "krapulapäivänä". Hah hah!
 

PastelliPrinssi

He/They + Neos
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
31
Reaktioarvo
48
HAUSKIMMAT/NOLOIMMAT SANASEKAANNUKSET

keskustelujen parhaat palat:

Hauskimmat/noloimmat sanasekaannukset:

rillirotta21.6.2016 15:24
3/26

Äidin kanssa oltiin kerran kahvilla ja laitoin kahviini hyvin intensiivisesti sokeria samalla selittäen että "musta on tullut ihan kokaiiniriippuvainen". Kofeiinia tarkoitin. Äiti vähän hämmentyi jostain syystä!



overthinker21.6.2016 18:05
6/26

Olin gigantissa hajonneen kännykän takia ja sitte selitin sille myyjä jätkälle että pitäskö sit vaa ottaa huoraa .. tarkoitin suoraa :-) uusi kännykkä tilalle. En selvinny tästäkään kokemuksesta ilman häpeän kyyneliä.



shutthefuckup21.6.2016 23:17
9/26

"Onpas iso kyrpänen tuolla ikkunassa!" Ja kärpästä siis tarkoitin. :------------D




yläfemma_22.6.2016 15:57
16/26

Katottiin kaverin kanssa Karhuveljeni Kodaa ja sanoin eka elokuvan nimen vahingossa kaljuveljeni, sitten karjuveljeni. Kolmannella kerralla meni oikein. :D Kaveri nauroi.



Mikä noloin sanasekaannuksesi?


Kirjoittaja
Peruskoulun päättäjäisissä kättelin opettajaa ja sanoin iloisena siinä "paljon onnea", vaikka sen piti mennä ehkä toisin päin...



MEH_6.7.2013 15:09
21/113

Olin tilaamassa kinkku kana ananas pitsan

"kinkku kananas ana" wat



PEPANTTEENI6.7.2013 15:14
22/113

Nolointa en tiedä, mutta tänään sanoin äidille "voitko lopettaa sen runkkaamisen?", kun se lääppi korvaansa inhottavasti ja eilen sanoin taksikuskille "ole hyvä", kun se ojens mulle mun laukun takakontista. Fantastic.



Insomni46.7.2013 16:08
29/113

''Mulla on korva kipee ku oon istunu sen päällä'', tarkoitin siis että oon nukkunut sen korvan puolella, siis ''päällä''. :D

''Mulla on kurkku kipee ku oon ajanu kaulahuivilla ilman skootterii''

Edelleen kuolen molempien aikaansaamille mielikuville.



IiMaPr6.7.2013 18:53
46/113

ei ehkä niin nolo kuin voisi olla, mutta hiljaisena ja hyvin ujona tyttönä päätin kerran matikan tunnilla vastata opettajan kysymykseen. vastaus oli "60 prosenttia" mutta minähän sanoin "60 persesilliä".



nananas_6.7.2013 18:55
47/113

Sanoin joskus äitille että tehtiin mun kavereitten kanssa bordelli mukaan yhdelle keikalle. Mun siis piti sanoa banderolli :D



banskukarkki6.7.2013 20:08
57/113

jossain tilaisuudessa missä oli viralliset kättelyt alussa, ja juhlien nää kunniatyypit/juhlakalu toivotti tervetuloa niin enköhän mä vastannu siihen että tervetuloa :D

sitte ku en tienny että sanonko iskälle kohteliaasti "voitko olla hiljaa" vai "turpa kiinni" ...niin sanoin että "voitko olla turpa kiinni"




Florecimiento11.7.2013 18:51
76/113

Sanoin joskus kaverille, että "meiän kylpyhanan keittiöstä tulee kylmempää vettä ku keittiöstä." mitä mahdoin ajatella ku kaikki meni ihan sekasin :D


eIIii11.7.2013 19:59
81/113

Subwayssa tilasin 15 metrin leivän ja kun myyjä kysyi maksanko kortilla vai käteisellä vastasin että "rahalla" :D naurettiin kaverin kanssa naurettiin sitten pöydässä kun en ite ollu huomannu :D






Mikä on noloin sanasekaannuksesi? vol.2


coolmään13.7.2013 15:09
2/133

Öö, no tää ei oo kovin hauska, mut olin kerran linnanmäessä ja menossa just siihen kirnuun vai mikä se laite olikaan, ni mulla laitettiin se turvavyö tosi kireälle silleen, et se kiristi mun olkapäitä. Sanoin sit paniikissa sille, joka laittoi niitä turvavöitä, että "AII MUN KIINANKAALIT, TÄÄ ON LIIAN TIUKALLA!"... tarkoitus oli tosiaan sanoa "ai mun olkapäät" :DD enkä todellakaan tiedä, mistä toi kiinankaali tuli.




varsinainen16.7.2013 20:41
12/133

Joku tuttu sano joskus ranskankielisessä maassa asioidessaan ja kiittäessään: "Bonjour eiku eiku merci!"

Eiku eikut tais mennä ohi kassalla. :DDDDD



Komeromörkö24.8.2014 3:23
27/133

Aloin selittään ihan innoissani parhaalle ystävälleni "Teini-ikäisistä nitanttimunja kilpikonnista" Ja siis älysin tän vasta sitten kun ystävä repes nauruun :Dd





+ "ja kerran huusin iskälle vihasena Joo joo päätä juoksen suoraa piti tietysti sanoo juoksen päätä suoraa."

Parasta että korjauskin meni pieleen :D



Et voi sanoa ettet nauranut näille
Vanha kesu, mutta tuli vaan mieleen isoveljen kihlatun ehkä paras/pahin sanasekaannus ikinä! Eli hän oli siis ollu jossain vähän virallisemmassa puhelussa, oliko sitten työjuttuja vai muuten jotenkin virallisempi, en muista. Kuitenkin, puhelun loppuun hänen aivot ei sitten osannut päättää, että sanooko hän "heippa" vai "moro", joten hänhän sitten oikein asiallisesti lopetti puhelun vaan sanomalla "Horo!" ja sulkemalla puhelun. Tajus vasta sitten, että mitäs tulikaan möläytettyä :D Myös kuulemma "heikka" ja "moippa" on aika perus sanasekaannuksia
 
Ylös Pohja