Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
katso liitettä 103
On tässä surullisuuttakin sinänsä, mutta silti huvittaa mielikuvituksen lento.
Tulee mieleen yks mun vanha luokkalainen yläasteella, joka höpötti omia tarinoitaan. Kerran sanoi, et sen serkku pärjäs Italiassa viittomakielellä ja kuinka sen täti ja isä ei pärkännyt kyseusessä maassa yhtä hyvin kuin tää serkku. :D Ei taannut tyyppi älytä, että eri kielillä on omat viittomakielensä, eli ettei ole maailmassa yhtä ainutta viittomakieltä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kuka muistaa?
Kanttisko mieluten pistää toi keskustelu esim. Wayback Machinen avulla tänne jos mahdollista, tai liittää keskustelun jokin osa tänne kuvana tai tekstinä? Nimittäin ei toi keskustelu Demin linkkinä kauaa pysy tallessa, koska Demi sulkee kevään aikana sivustonsa. :D
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Kanttisko mieluten pistää toi keskustelu esim. Wayback Machinen avulla tänne jos mahdollista, tai liittää keskustelun jokin osa tänne kuvana tai tekstinä? Nimittäin ei toi keskustelu Demin linkkinä kauaa pysy tallessa, koska Demi sulkee kevään aikana sivustonsa. :D
Mulla on tuo koneella pdf-tiedostona tallennettuna ja yritin liittää sitä tänne, mutta eipä onnistunut. Voisin jossain vaiheessa kyllä koittaa, jos sen saisi Wayback Machinen avulla.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mulla on tuo koneella pdf-tiedostona tallennettuna ja yritin liittää sitä tänne, mutta eipä onnistunut. Voisin jossain vaiheessa kyllä koittaa, jos sen saisi Wayback Machinen avulla.
Aa, okei. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Toi lapsena tehtyjen tuhmuuksien ja siitä saatujen rangaistusten keskustelu oli ihan läppä. Harmi, että kohta se katoaa bittiavaruuteen. :(
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
"- Onks teiän talossa doorilaiset, joonialaiset vai korinttilaiset pylväät?" Ei vittu mä repesin :'DD Muutenkin noi demi-editionit oli ihan parhaita :ROFLMAO:


Kanttisko mieluten pistää toi keskustelu esim. Wayback Machinen avulla tänne jos mahdollista, tai liittää keskustelun jokin osa tänne kuvana tai tekstinä? Nimittäin ei toi keskustelu Demin linkkinä kauaa pysy tallessa, koska Demi sulkee kevään aikana sivustonsa. :D
Mä oon ainakin pystynyt lukemaan Wayback Machinella sivustoja jotka ei enää oo olemassa...
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
"- Onks teiän talossa doorilaiset, joonialaiset vai korinttilaiset pylväät?" Ei vittu mä repesin :'DD Muutenkin noi demi-editionit oli ihan parhaita :ROFLMAO:



Mä oon ainakin pystynyt lukemaan Wayback Machinella sivustoja jotka ei enää oo olemassa...
Ai siis että pistäis ton kohta kuoleen Demin linkin Wayback Machineen, niin se sit näyttää sen sivuston?
Ite yritin yhtä Ylilaudan lankaa ettii sen avulla, eikä löytynyt. :(
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
katso liitettä 198
Oisko tää keskustelu löydettävissä wayback machinella? :D Haluaisin lukea, mutta en löytänyt tai sitten en vaan osannut hakea.
Mitä hemmettiä Demi? Ent jos toi tyyppi olis noudattanut Demin neuvoja?
Mut joo, jännä katsella, kuinka 96-syntyneitä pidetään ton ajan jonneina, kun taas ne nykyään on nostalgiapärinöissä eleleviä aikuisia. Siks kai ne nykyään onkin nostalgiaPÄRINÖISSÄ, heh heh. :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mitä hemmettiä Demi? Ent jos toi tyyppi olis noudattanut Demin neuvoja?
Mut joo, jännä katsella, kuinka 96-syntyneitä pidetään ton ajan jonneina, kun taas ne nykyään on nostalgiapärinöissä eleleviä aikuisia. Siks kai ne nykyään onkin nostalgiaPÄRINÖISSÄ, heh heh. :D
Olettaisin että toi oli joku bugi ja se näytti mitä sattuu demifin vastauksina.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ylös Pohja