Tulee mieleen yks mun vanha luokkalainen yläasteella, joka höpötti omia tarinoitaan. Kerran sanoi, et sen serkku pärjäs Italiassa viittomakielellä ja kuinka sen täti ja isä ei pärkännyt kyseusessä maassa yhtä hyvin kuin tää serkku. :D Ei taannut tyyppi älytä, että eri kielillä on omat viittomakielensä, eli ettei ole maailmassa yhtä ainutta viittomakieltä.katso liitettä 103
On tässä surullisuuttakin sinänsä, mutta silti huvittaa mielikuvituksen lento.
Kanttisko mieluten pistää toi keskustelu esim. Wayback Machinen avulla tänne jos mahdollista, tai liittää keskustelun jokin osa tänne kuvana tai tekstinä? Nimittäin ei toi keskustelu Demin linkkinä kauaa pysy tallessa, koska Demi sulkee kevään aikana sivustonsa. :DKuka muistaa?
Siivooja piilotti dildon sänkyni alle
Meillä kävi kaksi vuotta sitten kotona kerran viikossa keski-ikäinen naissiivooja. Kyseinen nainen oli aina vaikuttanut ihan luotettavalta (käynyt meillä kolme kertaa aikaisemminkin siivoamassa), mitä nyt oli todella outo ja sosiaalisesti taitamaton tyyppi. Eräänä päivänä kun tulin kotiin...www.demi.fi
Mulla on tuo koneella pdf-tiedostona tallennettuna ja yritin liittää sitä tänne, mutta eipä onnistunut. Voisin jossain vaiheessa kyllä koittaa, jos sen saisi Wayback Machinen avulla.Kanttisko mieluten pistää toi keskustelu esim. Wayback Machinen avulla tänne jos mahdollista, tai liittää keskustelun jokin osa tänne kuvana tai tekstinä? Nimittäin ei toi keskustelu Demin linkkinä kauaa pysy tallessa, koska Demi sulkee kevään aikana sivustonsa. :D
Mä oon ainakin pystynyt lukemaan Wayback Machinella sivustoja jotka ei enää oo olemassa...Kanttisko mieluten pistää toi keskustelu esim. Wayback Machinen avulla tänne jos mahdollista, tai liittää keskustelun jokin osa tänne kuvana tai tekstinä? Nimittäin ei toi keskustelu Demin linkkinä kauaa pysy tallessa, koska Demi sulkee kevään aikana sivustonsa. :D
Ai siis että pistäis ton kohta kuoleen Demin linkin Wayback Machineen, niin se sit näyttää sen sivuston?"- Onks teiän talossa doorilaiset, joonialaiset vai korinttilaiset pylväät?" Ei vittu mä repesin :'DD Muutenkin noi demi-editionit oli ihan parhaita
Mä oon ainakin pystynyt lukemaan Wayback Machinella sivustoja jotka ei enää oo olemassa...
nojoo mutta kuvat ei oo mun ottamia:D
Huomasin heti puhelimesi yläkulmasta, että puhelimesi tila on vähissä. :D Mullakin vanhassa puhelimessa ilmoitti aina samaa, vaikka 64 gt:n puhelimesta poistelin suuria määriä kuvia ja sovelluksia. xD
Mitä hemmettiä Demi? Ent jos toi tyyppi olis noudattanut Demin neuvoja?katso liitettä 198
Oisko tää keskustelu löydettävissä wayback machinella? :D Haluaisin lukea, mutta en löytänyt tai sitten en vaan osannut hakea.
Olettaisin että toi oli joku bugi ja se näytti mitä sattuu demifin vastauksina.Mitä hemmettiä Demi? Ent jos toi tyyppi olis noudattanut Demin neuvoja?
Mut joo, jännä katsella, kuinka 96-syntyneitä pidetään ton ajan jonneina, kun taas ne nykyään on nostalgiapärinöissä eleleviä aikuisia. Siks kai ne nykyään onkin nostalgiaPÄRINÖISSÄ, heh heh. :D
Ois kyl siistii, jos Lahteen mentäessä junakuulutus olis Cheekin äänellä. :D:DD muistin just tän
Haluun et Cheekistä tulis vr:n kuulutusääni
Tallensin tonne
https://archive.is/iA77s
Wayback machinella ei saa tallennettua kuin aloitusviestin :(
Kumppani ja lokkeilu
https://archive.is/HVJss
https://archive.is/xX5GB