Riisitassu
Jokapaikanhöylä
- Reaktioarvo
- 1,255
Up! Nyt on viimeisiä hetkiä pelastaa näitä D:
Ihan ymmärrettävää. Tarkoitinkin ihan kaikkia, en vain sinua. :)Juu, mut uupumus häventää mulla halua lisätä näitä lisää tänne. D:
Tärkeintä on, että perunajauhot löytyvät web.archivesta ja Demiankat minulta.Ihan ymmärrettävää. Tarkoitinkin ihan kaikkia, en vain sinua. :)
Koominen siis, ei loominen xD.katso liitettä 837katso liitettä 838katso liitettä 839
Vaikka tää viesti ei oo sinänsä loominen, niin on tää jossain määrin vähäsen hauska. :D
Teit parhaasi ja se riittää.Ääh, en löytänyt kaikkii etsimiini viestei, mut eipä voi mittää. C:
Miksi en hyväksy että tässä keskustelussa haukutaan nännimanaajaa
Niin siis perustelut tämän ottamiseen talteen on se, että itse Demi_Päivi kävi tykkäämässä viestistäni. Skeletor REX.
Ihan kuin et olisi tehnyt mitään tiiän tyypin jolla on todistus aineistoaNiin siis perustelut tämän ottamiseen talteen on se, että itse Demi_Päivi kävi tykkäämässä viestistäni. Skeletor REX.
Olihan tuo muutenkin rankkaa, että 13-vuotias, yltiöpositiivinen ratsastuksesta ja piirtämisestä tykännyt tyttö sai jatkuvasti tappouhkauksia täysi-ikäisiltä d*mittäjiltä, kun halusi vain rauhallisen ja kivan Demin. Kuten tämä Varasija onneksi on.
https://archive.is/9fmQP Talletin tämän tänä aamuna, kun ainakin vielä silloin Demiin pääsi. En tiiä, onko kyseinen paikka nyt kii.
Meinasin tukehtua aamupalaani jo tuon otsikon nähdessäni :,DMä nauroin tälle kun näin tän