Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
https://archive.is/ueFQP
Pistän tän Demi-novellin linkin tähän vaan sen takii, koska tää oli vissiin ainut Demi-novelli, jonka tekemisen kulkua seurasin. Seurasin tän kulkua siis johonkin sen puoliväliin asti, jolloin kirjoittaja piti vissiin jonkinlaista taukoo kirjoittamisesta, ja unohdin seurata novellin kulkua uudestaan. Vähän ennen Demin sulkemista kävin lukasee uudet luvut sinne, mutta novelli on Demi-novellien tapaan jäänyt keskeneräiseksi. Sääli kyllä, kun olisin halunnut jatkoa tälle, vaikka ei tää mikään mestariteos olekaan.
tulee ihan gosuajat mieleen tuosta alusta kun itsekin kirjoittelin nuorena novelleja. klassinen aloitus:

"Heräsin herätyskellon raivostuttavaan pirinään samalla kun vaaleat verhoni päästivät huoneeseeni päivän ensimmäiset auringonsäteet. Nousin ylös auringon helliessä kasvojani ja heilautin suklaan ruskeat, kiiltävät hiukseni olan toiselle puolelle. Avasin vaatekaappini ja otin sieltä valkoiset pillifarkut, punaisen paidan ja mustan nahkatakin. Meikkipöytäni edessä kauhistelin hetken kasvojani mutta lopulta piirsin meren sinisiin silmiini rajaukset ja levitin punaista huulipunaa pehmeille huulilleni."

mun eka tyypillinen tarina. oli ne silloin ihan hauskoja, tyyli tietenkin muuttuu ja ihminen kehittyy kirjoittaessaan, mutta tuolloin noita oli hauska tehdä ja lukea :D sekä tietenkin pissis tarinat sekä twilight!
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
tulee ihan gosuajat mieleen tuosta alusta kun itsekin kirjoittelin nuorena novelleja. klassinen aloitus:

"Heräsin herätyskellon raivostuttavaan pirinään samalla kun vaaleat verhoni päästivät huoneeseeni päivän ensimmäiset auringonsäteet. Nousin ylös auringon helliessä kasvojani ja heilautin suklaan ruskeat, kiiltävät hiukseni olan toiselle puolelle. Avasin vaatekaappini ja otin sieltä valkoiset pillifarkut, punaisen paidan ja mustan nahkatakin. Meikkipöytäni edessä kauhistelin hetken kasvojani mutta lopulta piirsin meren sinisiin silmiini rajaukset ja levitin punaista huulipunaa pehmeille huulilleni."

mun eka tyypillinen tarina. oli ne silloin ihan hauskoja, tyyli tietenkin muuttuu ja ihminen kehittyy kirjoittaessaan, mutta tuolloin noita oli hauska tehdä ja lukea :D sekä tietenkin pissis tarinat sekä twilight!
Ite en Gosussa ollut, mut tein sinne joskus käyttiksen vuonna 2012. Olin siel pari päivää, mut päätin jatkaa toisella pelipaikalla oleilua, koska tykkäsin enemmän siitä.

Vähäsen toi sun tarinan alku kuulosti hassulta, kun kaikkia asioita kuvailtiin adjektiiveilla, esim. noi pehmeät huulet. :D Mut joo, ekat tarinat ei aina mee nappiin. Mullakin omii kokemuksii tästä, tosin ei mun tarinoiden alut oo tommosii kliseisii ammuherätyksii ollut.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Koska olen laiska enkä jaksa selata koko kesua läpi, niin kysyn suoraan:

OTTIKO KUKAAN NIITÄ PISSISNOVELLEJA (tai novelleja ylipäätään) TALTEEN? Teininä luin niitä ihan hulluna ja nauraa räkätin.
Ite otin yhden novellin talteen, mut ei kyseinen novelli oo semmonen tahalleen tehty ylikliseinen novelli, vaikka perinteisiä kliseitä siitä löytyykin. Linkki siihen löytyy täältä keskustelusta.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ite en Gosussa ollut, mut tein sinne joskus käyttiksen vuonna 2012. Olin siel pari päivää, mut päätin jatkaa toisella pelipaikalla oleilua, koska tykkäsin enemmän siitä.

Vähäsen toi sun tarinan alku kuulosti hassulta, kun kaikkia asioita kuvailtiin adjektiiveilla, esim. noi pehmeät huulet. :D Mut joo, ekat tarinat ei aina mee nappiin. Mullakin omii kokemuksii tästä, tosin ei mun tarinoiden alut oo tommosii kliseisii ammuherätyksii ollut.
joo meinasinkin et tosi monet viljeli tollasia adjektiiveja kuten "suklaan ruskeat silmät" tai "kirkkaan punaiset huulet" tai "hiukset laskeutui vesiputouksen lailla" ja sit kaikki tarinat alko herätyskellosta, vaatekaapista, sit mennää kouluun ja koulussa on uusi poika jne. kaikki kliseet :D varsinkin ihmisten ekoissa tarinoissa (minunkin heh)
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
joo meinasinkin et tosi monet viljeli tollasia adjektiiveja kuten "suklaan ruskeat silmät" tai "kirkkaan punaiset huulet" tai "hiukset laskeutui vesiputouksen lailla" ja sit kaikki tarinat alko herätyskellosta, vaatekaapista, sit mennää kouluun ja koulussa on uusi poika jne. kaikki kliseet :D varsinkin ihmisten ekoissa tarinoissa (minunkin heh)
Itsellä ei oo onneksi tommosia aloituksia mun tarinoilla ollut. Tää voi tosin johtuu siitä, etten ala-asteikäisenä ollut kiinnostunut pojista ja rakkaudesta. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ennen Demin kuolemaa otin joitakin juttuja viel talteen. :D
 

Liitteet

  • Screenshot_20210328-210415_Chrome.jpg
    Screenshot_20210328-210415_Chrome.jpg
    286,1 KB · Katsottu: 43
  • Screenshot_20210328-202340_Chrome.jpg
    Screenshot_20210328-202340_Chrome.jpg
    483,4 KB · Katsottu: 34

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Apua xd
Ihan hirveä kesu
En sitten erehdyksissäni ottanut siitä 2. volista muistoa talteen. :( Vissiin siinä oli se viesti, jossa joku kerto lapsena fantasioinensa Sly Cooperin kidnappaavansa hänet kellariin ja panevan hänen kaa siellä. XD
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
En sitten erehdyksissäni ottanut siitä 2. volista muistoa talteen. :( Vissiin siinä oli se viesti, jossa joku kerto lapsena fantasioinensa Sly Cooperin kidnappaavansa hänet kellariin ja panevan hänen kaa siellä. XD
Nämä kesut oli sitä demin kulta-aineistoa xD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,985
Reaktioarvo
8,477
"iha ok, mut ootko kattonu helsingin sanomat lehdestä jutun himo kuollut demi :D siinä esiintyy koko demu lauma
eli myös minkelii kebabrulla demu fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka kebun discord mainos ja muut :D
kannattaa kattoo nopee"
Miten vastenmielistä. Vieläkään suurin osa ei taida tietää, että niiden paikka ole A-lehtien hyväksymä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
"iha ok, mut ootko kattonu helsingin sanomat lehdestä jutun himo kuollut demi :D siinä esiintyy koko demu lauma
eli myös minkelii kebabrulla demu fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka kebun discord mainos ja muut :D
kannattaa kattoo nopee"
No niin, joku muisti ottaa tän talteen, kun ite unohdin. :D Ja kannatti kattoo nopee.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Miten vastenmielistä. Vieläkään suurin osa ei taida tietää, että niiden paikka ole A-lehtien hyväksymä.
No, onhan se kieltämättä vähän harhaanjohtavaa mainostaa sitä demin virallisena discord-serverinä kun se ei kuitenkaan ole virallinen. Oli tuo viesti silti hauska :D
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
skeletor vihaa kebua joidenkin huhupuheiden/trollausten takia. Eiköhän jokaiselle tuonne serverille liittyvälle ole ainakin liittymisen jälkeen selvää, ettei yhteyttä A-lehtiin ole sen kummemmin kuin tällä foorumilla.

Musta pieni harhaanjohtavuus mainonnassa on kuitenkin lievempää kuin väkivaltainen käytös, johon skeletor on useasti syyllistynyt. En tiedä teistä, mutta musta on vastenmielistä, että joku kokee oikeudeksensa haukkua mm ylipainoisia, etnisiä vähemmistöjä ja nepsyjä. Mää ite oon päässyt vain perättömillä pedofiilisyytöksillä, mutta tiedän useita, jotka ovat joutuneet kokemaan paljon rankempaa kirjoittelua, menemättä nyt irl-maailmassa tapahtuneihin juttuihin.
Olen samaa mieltä. Yritin vain olla neutraali enkä tarkoittanut tuota viestiäni pahalla kenellekään.
 
Ylös Pohja