Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Aijai, melkein tekee mieli mennä discordiin katselemaan tätä draamaa!

200w.webp
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pakko nyt kyllä sanoa että vähän kyllä pelottaa tässä kärhämässä se, että voikohan sieltä discord serveriltä lentää pihalle ihan vain siksi koska olen varasijan käyttäjä, vaikken edes puhuisi yhtään mitään koko varasijasta...
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kaikkea vastaan sanomista varmaan
Vastaansanomista mihin? Varasijan käyttämiseen? Mitä noita viestejä tuolla discordissa lueskelin, niin joissain kohdin oli aika jyrkkää mielipidettä asioista. Kuten tuossa @Minkelii jo kyseenalaistikin. Lentääkö poppoo mahdollisesti tulevaisuudessa pihalle vain varasijan käyttämisen takia..?
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Vastaansanomista mihin? Varasijan käyttämiseen? Mitä noita viestejä tuolla discordissa lueskelin, niin joissain kohdin oli aika jyrkkää mielipidettä asioista. Kuten tuossa @Minkelii jo kyseenalaistikin. Lentääkö poppoo mahdollisesti tulevaisuudessa pihalle vain varasijan käyttämisen takia..?
Saattaa olla mutta rivijäseniä on täällä että en usko
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
en minäkään haluaisi, ois ihan järjenvastaista touhua D:
en siis tarkoittanut yhtään pahalla ketään enkä mitään kohtaan, mutta tää koko draama on vaan niin sekavaa ja tuntuu oudolta etten oikein käsitä koko juttua kunnolla...
Minkä takia tässä nyt ylipäätään "soditaan"? D:
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Minä en ainakaan lentänyt pihalle, vielä...
Varsin ristiriitaisia tarinoita ja tulkintoja asioista vähän siellä sun täällä D:
Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
Ei nyt ole tarkoitus olla tyly, mutta tuo kuulostaa hiukan turhalta syyltä moiseen dramatiikkaan ja sanataisteluun? Tyhmäähän se on haukkua mutta eikö olisi viisaampaa jättää ne omaan arvoonsa ja antaa olla. Sitähän noin 50% lastenohjelmistakin ohjeistaa tekemään D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei nyt ole tarkoitus olla tyly, mutta tuo kuulostaa hiukan turhalta syyltä moiseen dramatiikkaan ja sanataisteluun? Tyhmäähän se on haukkua mutta eikö olisi viisaampaa jättää ne omaan arvoonsa ja antaa olla. Sitähän noin 50% lastenohjelmistakin ohjeistaa tekemään D:
Samaa mieltä!
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
"skeletor vihaa kebua joidenkin huhupuheiden/trollausten takia.
johon skeletor on useasti syyllistynyt. En tiedä teistä, mutta musta on vastenmielistä, että joku kokee oikeudeksensa haukkua mm ylipainoisia, etnisiä vähemmistöjä ja nepsyjä. mutta tiedän useita, jotka ovat joutuneet kokemaan paljon rankempaa kirjoittelua, menemättä nyt irl-maailmassa tapahtuneihin juttuihin."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Lyhyesti (tästäkin asiasta voi varmaan olla monta mieltä): Skeletor on haukkunut dömiä, dömittäjiä ja kyseistä discordserveriä. Nyt discordissa on alettu haukkua varasijaa Skeletorin takia. Itse kirjoitin tänne keskusteluun viestin #234 ja seuraavana päivänä mut poistettiin discordista.
siihen että sinut poistettiin en ota kantaa mutta nämä on niitä rajuja toimia mistä varoitin
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,973
Reaktioarvo
8,474
Tähän on lisättävä ja sanottava, että ne toiset unohtavat aina kätevästi aloittaneensa kaiken. Nelisen vuotta sitten minua ei kiinnostanut yhtään vastailla niiden huonosti kirjoitettuihin juttuihin (varsinkin nörtti oikeasti soitti ja itki avivalle, että miksei Skeletor vastaa sille) ja vielä vähemmän kiinnosti tulla liitetyksi kolmesti niiden wa-ryhmään (tietenkään kukaan ei edes kysynyt, haluanko liittyä saati puhua niiden kanssa). Tämän jälkeen ne alkoivat puhumaan silkkaa saastaa minusta, asioita joita VAIN KEKSIVÄT kuten ne tappouhkaukset ja kun silloinen heilani järjesteli demiittiä kesäksi niin alkoivat tätäkin haukkumaan mm. pedariksi ja Skeletorin huoraksi. Ihan vain, koska minua ei kiinnostanut kyseisten ihmisten "seura" ja vielä vähemmän kiinnosti sen jälkeen.
Dömiä sitten asiallisten kritisoin, kuten teki moni muukin käyttäjä kuten Spock. Kyseisen "sivuston" tietoturva oli sillä tasolla, ettei tarvinnut ladata mitään Huawein spywarea koneelle tai kännykkään kun kaikki prakasi pahemmin kuin pystyi kuvittelemankaan. Suuhengittäjiksi ym. olen niitä kutsunut, kun jatkuvasti vuosien varrella tulivat häiriköimään minua Demissä ja nähtävästi juttu jatkuu täälläkin. Ja onhan se ikävää, että jos käyttää varasijaa ja täten kuuluu "lapsiarmeijaanikin" (huom. taas uusi, keksitty valhe heiltä, jota pitävät totena koska ovat selvästi harhaista sakkia) niin ei voisi käyttää toista Internet-palvelua.
Nämä toiset eivät ole tajunneet sitä, että varasijassa on erinomainen ominaisuus jolla voi sivuuttaa omasta mielestään rasittavat ja typerät toopet: ignore. Toivotan heillekin kesää (sateista) ja suosittelen terapiaa, jos itse aiheutetun maidon kaataminen vuosien päästäkin ottaa koville, kun pöytä ei siivoakaan itseään.

Ja nyt takaisin hassuteluun ja kissukuvien pariin..
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja