Laittakaa outoja tapahtumia

Kahvikukka

Uusi
Reaktioarvo
19
Minäpä nyt sitten aloitan keskustelun, vaikken tiedä oliko tämä nyt oudointa mitä on tapahtunut, ehkä ristiriitasta enemmänkin. :D
Olin joku kesä kavereiden kanssa uimassa, olin menossa laiturilta tikapuita pitkin veteen kunnes tunsin kylmän veden jalallani ja kirkaisin vahingossa: "Hyi vittu kun on kylmää"! Laiturilla istuva mies sitten ärähti mulle: "Älä kiroa, mä olen uskovainen mies"! No, tällä uskovaisella miehellä kuitenkin oli toisessa kädessä kaljatölkki jota siemaili ja toisessa kädessä tupakka palamassa. Enpä sitten viitsinyt kommentoida enää mitään ettei tule riitaa ja muutenkin kyllä minä ja kaverini oltiin aika hämmentyneitä.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mullakin on aiheesta keskustelu jossa suurinosa varmaan minun mutta on kyllä paljon muidenkin juttuja

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Se kun sain useita hämäriä puhelinsoittoja keskellä yötä joku 10 vuotta sitten ja kun joskus vastasin niin puhelimen toisessa päässä ei sanottu ikinä mitään. En muista soitinko siihen numeroon edes takaisin mutta soittaja ei koskaan selvinnyt. Mistä lie edes saanut mun numeron.

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Se kun sain useita hämäriä puhelinsoittoja keskellä yötä joku 10 vuotta sitten ja kun joskus vastasin niin puhelimen toisessa päässä ei sanottu ikinä mitään. En muista soitinko siihen numeroon edes takaisin mutta soittaja ei koskaan selvinnyt. Mistä lie edes saanut mun numeron.
ei nyt ihan samanlainen mutta kerran joku äijä soitti mulle, kerto kadun nimen missä asun ja sano että olisi tulossa korjaamaan mun asunnon vaatekaapin. koska se ties mun osoitteen oletin sen olevan huoltomies, mutta kun kerroin ettei mulla ole vaatekaappia ja aloin kyselemään tarkemmin mies löi luurin korvaan eikä vastannut enää mun puheluihin.

mun numero ja osoite on salaisia. ja soitin huoltoon eikä se mies ollu huoltomies. ei oo kuullu ton jälkeen mitään...

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
ei nyt ihan samanlainen mutta kerran joku äijä soitti mulle, kerto kadun nimen missä asun ja sano että olisi tulossa korjaamaan mun asunnon vaatekaapin. koska se ties mun osoitteen oletin sen olevan huoltomies, mutta kun kerroin ettei mulla ole vaatekaappia ja aloin kyselemään tarkemmin mies löi luurin korvaan eikä vastannut enää mun puheluihin.

mun numero ja osoite on salaisia. ja soitin huoltoon eikä se mies ollu huoltomies. ei oo kuullu ton jälkeen mitään...
Varmasti oli joku huijari...mutta juuri tuollaiset tapahtumay kun joku tuntematon kertoo vaikka tarkan yksityiskohdan toisen elämästä tai asuinpaikasta on juurikin tosi karmivia. D:

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,434
No ufoja olen nähnyt lentelevän siellä sun täällä, ja kerran nähtiin kavereiden kanssa kaks isoa mustaa täysin piirteetöntä olentoa yhellä syrjäsellä maantiellä jotka leiju/liuku just siinä tiellä, eikä vieläkään tiedetä että mitä ne oli, mutta ei ainakaan ihmisiä tai muita eläimiä.

Sitten on yksi sellanen vähemmän merkillinen tapaus, kun joku tuntematon spurgu oli joskus yöllä käynyt paskalla meidän takapihalla 30 asteen pakkasessa.

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Mä sain yöllä häirikköpuheluita joiltain koululaisilta. Ois pitäny haistaa paska tai jotain. Äitiki sai tosi uhkaavia viestejä. Ois pitäny ilmoittaa poliisille kyl. Noo tästä on monta vuotta aikaa.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Mä sain yöllä häirikköpuheluita joiltain koululaisilta. Ois pitäny haistaa paska tai jotain. Äitiki sai tosi uhkaavia viestejä. Ois pitäny ilmoittaa poliisille kyl. Noo tästä on monta vuotta aikaa.
Hyi.D: Mutta hyvä että loppuivat sitten siihen.

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Hyi.D: Mutta hyvä että loppuivat sitten siihen.
Onneksi ei saatu mitään fyysisiä uhkailuja. Ei meihin otettu yhteyttä kuin puhelimitse. Mutta voin sanoo et suutuin tosi paljon kun he alkoivat ahdistella äitiäni.

Ja tosiaan jos joku tulevaisuudessa saa samanlaisia uhkailuja, niin ilmoittakaa asiasta Poliisille. On tärkeää, että uhkailuista olisi jäänyt joku ilmoitus tai todiste siltä varalta, jos teille tapahtuu jotain.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Onneksi ei saatu mitään fyysisiä uhkailuja. Ei meihin otettu yhteyttä kuin puhelimitse. Mutta voin sanoo et suutuin tosi paljon kun he alkoivat ahdistella äitiäni.

Ja tosiaan jos joku tulevaisuudessa saa samanlaisia uhkailuja, niin ilmoittakaa asiasta Poliisille. On tärkeää, että uhkailuista olisi jäänyt joku ilmoitus tai todiste siltä varalta, jos teille tapahtuu jotain.
Juurikin näin. Kyllä kaikki uhkailut täytyy aina ottaa tosissaan.

Ylös Pohja