Laittakaa tänne top-5-biisit per artisti/yhtye/sanoittaja

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
kuuntelen vaan sannia :D
1. prinsessoja ja astronautteja
2. me ei olla enää me
3. timantit on ikuisia (en tykkää alkuperäsestä yhtään :D)(ja en tiiä lasketaanko tähän listaan)
4. hakuna matata
5. jos mä oon oikee
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Oi oi oi tykkään tästä keskustelusta, valitsen Lorden!

1. Supercut
Oon kuunnellut tätä niin monesti sydänsuruissa ja itkenyt tälle. Tää on vaan jotenkin niin hieno biisi, kun kertoo juurikin sydänsuruista mutta biisin melodia muistuttaa enemmän jotain perus tanssibiisiä, niin ristiriitaista ja jotenkin hauskaa miten se suru välittyy silti D:

2. Solar Power
ihana kesäinen biisi joka saa vaan hyvälle mielelle ja "Im kinda like a prettier Jesus" on ikoninen lyriikka D:

3. Sober II (Melodrama)
ensinnäkin tää biitti 5/5
ja melodrama vaan kuvaa tätä biisiä ja sen sanotusta niin hyvin

4. Buzzcut Season

5. Liability
ihan liian samaistuttava biisi
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Oi oi oi tykkään tästä keskustelusta, valitsen Lorden!

1. Supercut
Oon kuunnellut tätä niin monesti sydänsuruissa ja itkenyt tälle. Tää on vaan jotenkin niin hieno biisi, kun kertoo juurikin sydänsuruista mutta biisin melodia muistuttaa enemmän jotain perus tanssibiisiä, niin ristiriitaista ja jotenkin hauskaa miten se suru välittyy silti D:

2. Solar Power
ihana kesäinen biisi joka saa vaan hyvälle mielelle ja "Im kinda like a prettier Jesus" on ikoninen lyriikka D:

3. Sober II (Melodrama)
ensinnäkin tää biitti 5/5
ja melodrama vaan kuvaa tätä biisiä ja sen sanotusta niin hyvin

4. Buzzcut Season

5. Liability
ihan liian samaistuttava biisi
Etkö tiedä, että Lorde on oikeasti nelikymppinen ex-geologi, nykyinen maanviljelijä Coloradosta?
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tosi edgy ja suomen kielestä välittämätön.. jos tuossa otsikossa olisi joko, niin voisikin tehdä. Mutta kun kauhalla kaivettu niin lusikalla annostelu ei toimi..

"Laittakaa tänne top-5-biisit joko artisti/yhtye/sanoittaja"​

Nyt olisi siis yksi artisti kaikkeen viiteen kohtaan. Aika huono sana kyllä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Laitetaan sitten myös top 5 biisit yhtyeeltä/bändiltä. Vaikea tehtävä mutta tässä muutama tämän hetken fiiliksien mukaan...

1. Matchbox - Marie Marie
Hyvä ja menevä biisi. Löytyy albumilta Midnite Dynamos, jonka kuunteluun ei voi ikinä kyllästyä, etenkään jos matkustaa autolla. Monet kappaleet kuulostaa paremmalta juurikin autossa maisemien vaihtuessa. :D

2. Matchbox - Stranger in Nevada
Kappaleessa ei sanota ainuttakaan sanaa, mutta kappaleen nimeä ja musiikkia yhdistellen syntyy mielenkiintoinen tarina. Se tarina voi olla kuulijasta riippuen hieman erilainen, vaikka siinä mielestäni kuvataan tiettyjä asioita Nevadan autiomaassa.

3. Matchbox - Back Here in Boston
Kappaleen lopussa musiikki häviää jonnekin kaukaisuuteen josta saa kivasti sellaisen vaikutelman että matka vain jatkuu.

4. Matchbox - Midnite Dynamos
Menevä biisi jota kuunnellessa yhdistää helposti tyylikkääseen nimikkoalbumin kanteen.

5. Matchbox - Rockabilly Rebel
Menevä biisit tämäkin, jolla historiallisesti merkittävä vaikutus myös Suomessa. Suomalaisten ykkös suosikki Matchboxilta, koska myös Tapani Kansa on tehnyt suomenkielisen väännöksen siitä nimeltä Rockabilly paukkuu. Tapani Kansan versiosta ei tullut ikinä mitenkään suosittu. :LOL:
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
seuraavat top 5 Sabrina Carpenterilta. en osaa perustella, muuta kuin että kaikki hyviä ja miellyttävää kuuneltavaa. jotkut nostalgisia, koska kuuntelin jo yläasteella. joka fiilikseen jotakin!

1. Thumbs
2. Eyes wide open
3. Fast times
4. Why
5. On purpose & Skin (jaettu. 5 sija)
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
4. The Blues Brothers - Ghost Riders in The Sky
Alkuperäinen sanoitus on Johnny Cashin, mutta tämä Blues Brothersin versio on sata kertaa parempi. Löytyy enemmän menoa ja meininkiä kuin Cashin versiossa. Cashin versio on vähän unettava tähän Blues Brothersien versioon verrattuna. Elokuvan kohtaus johon biisi on alunperin liitetty on myös hieno, koska silloin myrskyää ja taivaalle ilmestyy aave ratsastajat.
Mutta eikös alkuperäinen versio tästä kipaleesta ollut tehnyt Stan Jones jo vuonna -48?
Henry Theel teki muistaakseni myös oman versionsa tästä seuraavana vuonna.
Ei sillä että nyt hirveämmin kiinnostaisi, mutta tällaisena musa-intoilijana on vaan pakko päteä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Mutta eikös alkuperäinen versio tästä kipaleesta ollut tehnyt Stan Jones jo vuonna -48?
Henry Theel teki muistaakseni myös oman versionsa tästä seuraavana vuonna.
Ei sillä että nyt hirveämmin kiinnostaisi, mutta tällaisena musa-intoilijana on vaan pakko päteä.
No joo, niin se on, kuitenkin Cash teki sen tunnetuksi. Cash onnistui ehkä parhaiten siihen aikaan. Muokattu: Moni muukin artisti lainannut toistensa kappaleita ja tehnyt niistä sen parhaimman version josta ihmiset paremmin muistavat.🤷‍♂️
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Seuraavaksi teen Sufjan Stevensistä D:
1. Fourth of July
Tää biisi vaan iskee kuin veitsi sydämeen, oon itkenyt tällekin useammin. Sufjan välittää tässä niin hyvin vaan sen kaiken surun ja rakkauden mitä hänellä oli äitiään kohtaan, kun hän joutui hyvästelemään äitinsä ja kokemaan äitinsä kuoleman. Rakastan tätä biisiä niin paljon.

2. Futile Devices (EI doveman remix vaan alkuperäinen)
Emt tää on vaan super kaunis kuvaus rakkaudesta ja ylipäätään tosi kaunis biisi ja hieno kuvaus siitä kun ei osaa kertoa tunteistaan kunnolla

3. To Be Alone With You
en oo uskonnollinen ihminen mut tää iskee silti, mun mielestä kertoo hienosti miten joku voi omistaa itsensä jollekin korkeammalle voimalle
ja tässä on niin paljon tulkinnanvaraa sanoituksissa ja tykkään siitä että ei sanota suoraan mistä on kyse mutta se käy silti ilmi

4. John Wayne Gacy, Jr.
Musta tää biisi on hieno, koska tää herättää monesti aika paljon ristiriitaisia ajatuksia ihmisissä. Tässä liikutaan siinä rajalla että loukataanko tässä sarjamurhaajan uhreja vai kerrotaanko tässä vaan puolueettomasti kyseisestä sarjamurhaajasta. Moni ei myöskään tykkää siitä että tässä ei aluksi ole syvempää merkitystä. Mun mielestä Sufjan laulaa tosi kauniisti tässä uhreistaan ja "oh my god"-kohdasta vaan välittyy miten järkyttävinä niitä tekoja voi pitää. Mä pidän myös erityisesti viimeisestä säkeistöstä, koska koen että se on pohdintaa siitä, että onko itse yhtä paha kuin sarjamurhaaja, mikä on mulle tosi tuttua ainakin, ja pohdintaa siitä, onko läpeensä paha ihminen. Ja samalla Sufjan mun mielestä tuntuu kokevan jotain yhtäläisyyksiä John Wayne Gacyyn itsessään. Sarjamurhaajista muodostetaan yleensä sellainen kuva että he on läpeensä pahoja ja jotain hirviöitä, mutta tässä biisissä ainakin nostetaan sitä, että sarjamurhaajakin on lopulta ollut ihminen oli teot miten hirvittäviä tahansa. En osaa selittää tätä kunnolla mutta juu.

5. Chicago
"I made a lot of mistakes, in my mind, in my mind" samaistun tähän vaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Valitsenpa ensimmäiseksi korealaisen Dreamcatcherin!

1. Piri (피리)
- Todella vaikea valita parasta kappaletta, mutta Piri on juuri ja juuri ykkönen. Jokainen jäsen saa loistaa sopivasti, ja kappaleessa on jotian erityistä voimaa. Koreografialtaankin Piri on Dreamcatcherin paras. En tiedä mitä muuta enää voisin sanoa kuin 피리를 불어라.

2. You and I
Ensimmäinen koskaan kuulemani Dreamcatcherin biisi! Sanatkin opettelin alle viikossa, vaikka en ollutkaan koskaan edes kuunnellut koreaa kunnolla. Todella menevä kappale, jossa on ihana, hiljaisempi C-osa, jonka jälkeen viimeinen kertsi jatkuu hiljaisena, mutta tulee takaisin voimakkaampana kuin aiemmin. Lopussa on myös upea kitarasoolon pätkä.

3. Odd Eye
Erityisesti pidän tämän kappaleen instrumentaalista. Kertsin aikana kitarat vuorottelevat melodian ja rytmien välillä, säkeistöjen aikana enemmän elektronista. Rakastan sitä, kun osataan tehdä tasapainoisia instrumentaaleja. Myös laulajat ovat mahtavia, varsinkin viimeisessä kertsissä Siyeon ja Yoohyeon pääsevät loistamaan kunnolla.

4. Scream
Koreografialtaan vaikein Dreamcatcherin biisi kertoo nettikiusaamisesta, ja siitä, miten saattaa itse muuttua kiusaajaksi. Kertsin "Devil eyes come, 눈을 뜬다, 눈을 뜬다" on simppeli, mutta jotenkin lumoava. En osaa mitenkään järkevästi selittää tätä :D

5. BEcause
Ihanan "creepy", obsessoituneen henkilön näkökulmasta kirjoitettu rakkauslaulu, jota koreografia myös kuvastaa. Kertsissä "Forever love, 숨결까지 다, forever love" ja "Forever mine, 숨결까지 다, forever mine" (숨결까지 다= even your breath), täydellisyyttä!
Ui vitsi Scream ja BEcause on myös mun yksiä lemppareita Dreamcatcherilta, vaikken ookkaa InSomnia :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Otetaan nyt Dreamcatcher. Tulee vaikeaa valita viisi ja etenkin pistää ne järjestykseen.

1. Lullaby
Löysin kappaleen oikeastaan vasta joitakin viikkoja sitten. Valinta ykköseksi täysin selvä, todella kaunis kappale niin lyriikoiltaan kuin sävellykseltä. Jäsenten kauniit äänet pääsevät esiin kuten niiden kuuluu, ei mitään ylimääräistä.

2. Trap
Eri maata kuin Lullaby. Tämä on se, mitä ensimmäisenä tulee mieleen kun mainitaan Dreamcatcher. En osaa juuri muuta sanoa kuin voimaa antava kappale.

3. Deja vu
Tässä kappaleessa yhdistyy kaikki ne asiat, joita yhtyeessä rakastan. Kaunis laulu, rockahtavat kertosäkeet ja koskettavat lyriikat. "So now, I'm holding this pain" on jäänyt elämään ja on yksi legendaarisimmista Dreamcatcherin säkeistä koskaan.

4. I Miss You
Sydämessäni on erityinen paikka Dreamcatcherin japaninkieliselle tuotannolle. Japaninkieliset versiot ovat (Silent nightia lukuun ottamatta, se kuulostaa paremmalta japaniksi) hieman väkisin väännettyjä, mutta kun kappale tehdään suoraan japaniksi, se on taattua laatua. Halusin listalle yhden näistä alkuperäisistä japanilaisjulkaisuista, I Miss You nousi ylimmäksi.

5. Locked inside a door
Viidenneksi nostin uusimmalta albumilta tämän kappaleen. Kappale kuulostaa hauskalta ja jää päähän soimaan, lyriikatkin ovat syvät ja merkitykselliset.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Valitsenpa ensimmäiseksi korealaisen Dreamcatcherin!

1. Piri (피리)
- Todella vaikea valita parasta kappaletta, mutta Piri on juuri ja juuri ykkönen. Jokainen jäsen saa loistaa sopivasti, ja kappaleessa on jotian erityistä voimaa. Koreografialtaankin Piri on Dreamcatcherin paras. En tiedä mitä muuta enää voisin sanoa kuin 피리를 불어라.

2. You and I
Ensimmäinen koskaan kuulemani Dreamcatcherin biisi! Sanatkin opettelin alle viikossa, vaikka en ollutkaan koskaan edes kuunnellut koreaa kunnolla. Todella menevä kappale, jossa on ihana, hiljaisempi C-osa, jonka jälkeen viimeinen kertsi jatkuu hiljaisena, mutta tulee takaisin voimakkaampana kuin aiemmin. Lopussa on myös upea kitarasoolon pätkä.

3. Odd Eye
Erityisesti pidän tämän kappaleen instrumentaalista. Kertsin aikana kitarat vuorottelevat melodian ja rytmien välillä, säkeistöjen aikana enemmän elektronista. Rakastan sitä, kun osataan tehdä tasapainoisia instrumentaaleja. Myös laulajat ovat mahtavia, varsinkin viimeisessä kertsissä Siyeon ja Yoohyeon pääsevät loistamaan kunnolla.

4. Scream
Koreografialtaan vaikein Dreamcatcherin biisi kertoo nettikiusaamisesta, ja siitä, miten saattaa itse muuttua kiusaajaksi. Kertsin "Devil eyes come, 눈을 뜬다, 눈을 뜬다" on simppeli, mutta jotenkin lumoava. En osaa mitenkään järkevästi selittää tätä :D

5. BEcause
Ihanan "creepy", obsessoituneen henkilön näkökulmasta kirjoitettu rakkauslaulu, jota koreografia myös kuvastaa. Kertsissä "Forever love, 숨결까지 다, forever love" ja "Forever mine, 숨결까지 다, forever mine" (숨결까지 다= even your breath), täydellisyyttä!
Voi hemmetti huomasin vasta nyt että ehdit ensin! :D Meidän listalla ei onneksi ole samoja, tosin meinasin myös laittaa odd eyen kolmanneksi mutta lopulta tiputin sen kokonaan pois listalta. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Voisin itekki tehä jonku listan mut ku en ossaa päättää mistä biiseistä tykkään eniten >.<
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Koitetaan, vaikka en ole kauheasti miettinyt lemppareita näiltä. Valitsen bändiksi
The Offspring.

1. the Kids aren't alright
- varmaan iso syy on nostalgia, ostin tän levyn mun veljelle joululahjaksi ollessani 7 ja siitä asti se on tätä biisiä luukuttanut. Kitarariffi jotenkin tuo kunnon fiiliksen. Muinoin en sanoja ymmärtänyt mutta englannin taidon myötä on tää biisi auennut uudelleen ja näin aikuisiiden myötä aika koskettava kun miettii niitä omia tuttuja joiden kanssa kasvoi ja kyllähän aika yhteen mätsää biisin kanssa.

2. Slim Pickens Does the Right Thing and Rides the Bomb to Hell
- sivutin koko levyn kun se ekan kerran julkaistiin, ei oikein lämmennyt. Nyt kuitenkin oon luukuttanut hulluna. Täst tykkään lähinnä melodian ja rytmin takia. Jotenkin just sellainen jossa voin hyvin yhdistää rakkaan tanssiharrastuksen mun mieleiseen musaan.

3. I Choose
- tähän kans tykäistynyt aikoinani ennen englannin kielen taitoa vaan tarttuvan rytmin ja soundin mukaan. Muistan et oon ymmärtänyt vaan pieniä kohtia biisistä.

4. We never have sex anymore
- tässä jotenkin taas semmonen rento jammailu fiilis, ja vanha kunnon Offspring huumori. Videossa on simpamsseja ja torvisoittimet on plussaa.

5. Bad Habit
- en tiedä kuinka perustella. Uppoo. Tykkään kun alkaa hitaasti ja sit lähtee kunnolla käyntiin. Livenä super hyvä!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Otetaas tällanen nykyään ehkä vähän unohdettu, mutta aikoinaan suosittu bändi, The Searchers

Love potion no 9
Kertoo hauskan tarinan, jossa kertoja ostaa lemmenjuomaa, mutta se ei pääty kovin hyvin. Tykkään myös tästä 60-luvun tavasta käyttää laulussa kaikuefektiä, varsinkin tähän se sopii hyvin. Alunperin löysin tän biisin Hurriganesin kautta, ja niiden versio Cissen laulamana on ihan yhtä hyvä ku alkuperäinenkin

Saturday night out
Menevä ja hyvä tunnelma. Yksinkertaiset sanat, mutta sehän ei haittaa mitään. Tässä on vaan tosi hyvä fiilis

Needles and pins
Klassikko. Tarviiko sanoa muuta?

When you walk in the room
Rakastan laulaa tätä! Plus tykkään tosta kitarariffistä tosi paljon

What have they done to the rain
Tää tunnelma on vaan jotenkin sanoisinko taianomainen. Täydellinen siihen, jos haluaa "aikamatkustaa", eli leijailla johonkin kauas menneisyyteen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Voi perkele palaan tänne listailemaan ja tällä kertaa vois listata the killersiä koska tuli mieleen kuinka monta hyvää biisiä niilläkin on.

Itse asiassa muutos suunnitelmiin, en pysty listaamaan Killersiä. En vain jotenkin osaa :D mutta pystyn sanomaan niiltä ehk kaks parasta biisua, ensimmäisenä mr. brightside (perustelu: jos se ei ole tämä niin mikä se sitten on) ja toisena varmaankin just another girl (perustelu: yksinkertaisesti hyvä biisi ja tulee mieleen tiettyjä tyyppejä). Mutta tuon jälkeen menee jo liian vaikeaksi jotenki asettaa järjestykseen en tiiä, en vaa kykene. Ehkä voisin koittaa listata pentagonia sen sijaan, nyt kun oon taas tänään kuunnellu sitä liikaakin D::::: jos se onnistuis lmao

1. Daisy
Perustelu: don't even @ me tää on Pentagonin paras biisi ilman muuta ja meitsille myös varmaan se kaikista vaikein :D rakastan sitä mut aina kun kuulen sen niin mietin vaan tätä kaikkee mitä täs on tapahtunu ja on kyl hankalaa. Tulee vaa nii elävästi mieleen se kun rakastuin huihin (ja edelleen oon liian in love siihen..kin..). Uh plus meinasin unohtaa mainita että tossa biisissä on paras intro ever....... 😭 What can i say

2. Do or not
Perustelu: huoh vihaan mutta tää on ehdottomasti pentagonin toisiksi paras biisi 😫 i mean ois melkeinpä voinu olla ykkösenäkin, omasta mielestäni noi kaks on aika lailla yhtä hyviä mutta daisy kuitenkin vielä parempi. En edes tiedä siis nää perustelut ei ees oo mitään kunnon perusteluja mut niiku? Höh rakastan vaa tota biisii plus näin sen musavideon ekan kerran sillon ku oli totaalisesti pahin vaihe menossa huin suhteen ja jotenkin se musavideo vaan jätti hyvät muistot siitäkin vaiheesta tai siis no, ristiriitaset muistot tosin.

3. Shine
Varmaankin tämä koska vaikka onkin jotenki ärsyttävä mutta silti hyvä biisi. Tämäkin pitkälti myös muistojen takia mutta oh god vihaan koska kuuntelin tota sillon sinä yhtenä yönä ja sit muutamii tuntei myöhemmin tai sillon aamulla jouduin ambulanssiin ja basically mut pakotettiin sinne vasten mun tahtoa joten traumat ahaha. Joten vituttaa koko biisi x)

4. Cerberus
Ehkä tämä siksi että kuulin tän ekaa kertaa ööm tänään ja olin vaa siit videost sillee "yuto mitä vittua 😭😭😭😭😭" ja viimeistään silloin mun tunteet yutoa kohtaan taas kasvoi vitusti ja siis yuto ja hui on vaa molemmat liikaa. Mutta muistan että ajattelin kyllä siis siitä biisistäkin ihan että onpa oikeesti hyvä ja mietin miks sillä on niin vähän näyttökertoja lmao kun on äärimmäisen hyvä kappale imo.

5. Round 2
Don't even ask mut oon tosissani tää biisi on niin söps ja varsinkin jinho kuulostaa niin söpöltä tossa ah rakastan jinhoa 🙃 oikeasti varmaa main reason sille et tää biisi on top vitosessa on vaan vittu se et oon totaalisen rakastunut jinhon osuuksiin tossa 😫😫 niin SÖPÖ

Aika oudot valinnat mut niin se on. Oisha tos voinu olla monta muutakin mut nii. Kieltämättä oli pentagoniltakin aika vaikea (LIIAN vaikeaa) valita top 5 D:

Mun tekis mieli listailla muitakin bändejä vaikka heti mutta toisaalta tää on raskasta kun on niin haastava tehtävä niin ehkä myöhemmin.
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
Jaa voisi tän kai tehdä itekkin. Valitsemani bändi tämän hetken suosikkini, The Sisters of Mercy.

1. Lucretia my reflection
klassikko. voisin kuunnella pelkästään tätä lopun ikäni

2. Dominion/Mother Russia
toinen klassikko. ei voi olla laulamatta mukana

3. Poison door
perkeleen hyvä

4. Ribbons
tykkään tunnelmasta mikä tässä on

5. Black planet
tosi hyvät lyriikat ja tunnelma
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Jaa voisi tän kai tehdä itekkin. Valitsemani bändi tämän hetken suosikkini, The Sisters of Mercy.

1. Lucretia my reflection
klassikko. voisin kuunnella pelkästään tätä lopun ikäni

2. Dominion/Mother Russia
toinen klassikko. ei voi olla laulamatta mukana

3. Poison door
perkeleen hyvä

4. Ribbons
tykkään tunnelmasta mikä tässä on

5. Black planet
tosi hyvät lyriikat ja tunnelma
The Sisters of Mercy on kyllä yks parhaita bändejä!
 
Ylös Pohja