Hurja Laittomin asia jonka olet tehnyt?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
vähän järkeä päässä sentään D: mutta silti sitä putkaa linnaa vankeutta nyt heti
No ihan kiva sit istua linnassa sen takii, et join pienissä määrin mansikkamargariittaa, likööriä (okei, tätä en nyt ihan pienis määris ottanut, mut ei mulle mitään huimaava oloa ees tullut) ja lonkeroa alaikäisenä. :D Tai no, omapa oli vikani, kun semmoseen sorruin.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No ihan kiva sit istua linnassa sen takii, et join pienissä määrin mansikkamargariittaa, likööriä (okei, tätä en nyt ihan pienis määris ottanut, mut ei mulle mitään huimaava oloa ees tullut) ja lonkeroa alaikäisenä. :D Tai no, omapa oli vikani, kun semmoseen sorruin.
Huijui kauhea kriminaali D:
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä oon tänävuonna harjoittanut laitonta toimintaa aika paljon. Kaupassa saisi käydä vain yksi perheen jäsen koska olemme lockdownissa, mutta me ollaan menty miehen kanssa yhdessä kauppaan.
Myös viime jouluna olisi saanut lain mukaan pysyä vain joulupäivän miehen perheen luona, mutta me lähdettiin kotiin sieltä 27 päivä. Silloin mun mies oikeasti panikoi että meidät pysäytetään matkalla ja saadaan sakot, koska ne tehosakotti ihmisiä joulun ympärillä.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
ajanu ilman korttia autolla jotain 50 kilsaa toiseen kaupunkii ku kaveri halus vähän opettaa mulle ajamista :DDD meinasin ajaa vielä kolarin sillä reissulla et sen jälkeen en oo uskaltanu liikenteeseen lähtee ajelemaan, ajotunteja odotellessa..
niin ja ostanu alaikäselle alkoholia ja tupakkaa
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
sanoin kerran RUMAN sanan, seikkailin autiotalossa, karkasin koulusta kauppaan, oleskellut vahingossa yksityisalueilla ja kaiken pahin asia oli kun söin KAUPAN KARKKIHYLLYLTÄ LATTIALLE PUDONNEITA KARKKEJA
Sydämeni jätti lyönnin välistä lukiessani tätä laittomuuksien listaa... 😲
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Ollut tappeluissa, karkaillut koulusta, kuljettanut terä- ja ampuma-aseita julkisilla paikoilla (mm. koulu ja lentokenttä) sekä ajellut traktorilla, mönkijällä ja autolla ilman korttia. Lisäksi oon usein tehnyt töitä, joita mun ikäinen ei lain mukaan olisi saanut tehdä (tästä tosin pitäis varmaan syyttää ennemmin työnantajaa, joka mut niitä laittoi tekemään) ja todistanut vieressä laittomuuksia ilmoittamatta kenellekään.

Ja sitten se pahin: varastin kaupasta muumitikkarin 5-vuotiaana D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Niin muuten oon määkin paitsi että sehän on sallittua jos vanhempi (yli 18v) ihminen vahtii vieressä :D
Minä poltin tähtisadetikkuja ilman vanhempien valvontaa, mutta se ei ollut vielä minun lapsuudessani laitonta. :D En siis voi lisätä tätä hurjaa kokemustani laittomuuksien listaani, harmi kyllä. 🤣
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Varastin joskus pienenä kaupasta pillimehun kun äiti ei suostunut ostamaan niin minä 5v laitan sen himskatin mansikkapillimehun taskuun :D niin, ja näytin ekaluokkalaisena poliisille kieltä. olenko kamala pahis :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Oon yrittäny puukottaa joskus mun kiusaajaa saksilla tappoaikeissa, mutta mut saatiin riisuttua aseista ni ei onnistunu. Sit oon kakarana varastellu kaikenmaaliman keräilykortteja sun muita ja sotkenu jonkun puiston penkin sellasella kermavaahtospraylla :D
 
Ylös Pohja