Hurja Laittomin asia jonka olet tehnyt?

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kesälomalla...2015? vai 2016? kuitenkin, että olin siis menossa 6-luokalle :D niin kaupasta varastin itekkin aika paljon tavaraa, mutta jäin vasta kiinni yhen muistivihon ja deudorantti purkin kohalla (sitä aiemmin oli lähteny käsiin alusvaatteita, törkee määrä meikkejä, vihkosia...mutta pientä paskaa).

en oo todellakaan ylpee D: ja jos vaan voisin, niin kelaisin aikaa taaksepäin, enkä ois varastanu. vaikka toisaalta sekin muutti miun elämän ihan erilaiseks, että...en tiiä oisinko nykysin siinä lukiossa missä oon, jos en oiskaan varastanu (perhosvaikutus :D eli toisin sanoen jos en ois varastanu, oisin hengannu ihan eri tyyppien kaa - todennäkösesti myös yläasteella... ken tietää minkälaiset miun arvosanat ois ollu ja oisinko sitten päässy isompaan lukioon < mutta onneks en päässy :D).

okei, tää nyt meni liian syvälliseks :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
kesälomalla...2015? vai 2016? kuitenkin, että olin siis menossa 6-luokalle :D niin kaupasta varastin itekkin aika paljon tavaraa, mutta jäin vasta kiinni yhen muistivihon ja deudorantti purkin kohalla (sitä aiemmin oli lähteny käsiin alusvaatteita, törkee määrä meikkejä, vihkosia...mutta pientä paskaa).

en oo todellakaan ylpee D: ja jos vaan voisin, niin kelaisin aikaa taaksepäin, enkä ois varastanu. vaikka toisaalta sekin muutti miun elämän ihan erilaiseks, että...en tiiä oisinko nykysin siinä lukiossa missä oon, jos en oiskaan varastanu (perhosvaikutus :D eli toisin sanoen jos en ois varastanu, oisin hengannu ihan eri tyyppien kaa - todennäkösesti myös yläasteella... ken tietää minkälaiset miun arvosanat ois ollu ja oisinko sitten päässy isompaan lukioon < mutta onneks en päässy :D).

okei, tää nyt meni liian syvälliseks :D
muistan itsekkin että ala-aste ikäisenä varastin paljon kaikenlaista kaupoista. suurimmasta osasta en jäänyt kiinni. mitäs kaikkea sieltä sit lähti..karkkia, leluja, vihkoja, kyniä yms, kiinni jäin sitten vasta kun laukun varastin ja sen jälkeen loppui varastelu
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
muistan itsekkin että ala-aste ikäisenä varastin paljon kaikenlaista kaupoista. suurimmasta osasta en jäänyt kiinni. mitäs kaikkea sieltä sit lähti..karkkia, leluja, vihkoja, kyniä yms, kiinni jäin sitten vasta kun laukun varastin ja sen jälkeen loppui varastelu
onneks sit tajusit lopettaa sen (tai no, yleensä ihmiset tajuukin siinä vaiheessa, kun kerran jää kiinni. en ainakaan ite uskaltanu varastaa sen jälkeen enää, kun jäin kiinni - ja hyvä vaan) D:!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Oon ollut aika tylsä näiden asioiden kanssa. Listaan mitä tulee mieleen.

- erinäisillä ajoneuvoilla ajelut alaikäisenä ilman korttia: tuli ajeltua mm. kaivinkoneella, dumpperilla ja kuorma-autolla joskus 13-vuotiaana (isä kyllä oli vieressä vahtimassa, joten aika kesyä)
- ajoin autokoulussa motarilla vahingossa 150 km/h ohituksen aikana
- varastin kakarana koulusta viivottimia ja saksia vahingossa ja sit itkin kotona kun olin rikollinen
- kävin 7-vuotiaana vanhempien viinakaapilla juomassa viinaa: se oli niin vahvaa että sain kauheen itkukohtauksen kun luulin että kuolen
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
- varastin kakarana koulusta viivottimia ja saksia vahingossa ja sit itkin kotona kun olin rikollinen
XD: Joo muistan ne hirveät omantunnontuskat, kun jostakin kulkeutui vahingossa mukaan tyyliin yksittäinen legopalikka. Tosin ihan penskana varastin neuvolasta mm. nuken ja puu-ukkelin ilman sen suurempaa katumusta, lähinnä olin tyytyväinen kun sain ne salaa ujutettua mukaan.
 
Ylös Pohja