Latasin badoon

Mummi

Jassoo
Liittynyt
22.7.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
14
Latasin badoon mun kaverin kanssa hyvin vuoksi. Loin profiilin ja otin pari kämästä kuvaa ja en odottanut saavan mitään tykkäyksiä/matchejä.

Ylättäen sitten alko tulemaan niitä tykkäyksiä ja olin iloinen.

Oon 180 cm ja lihava ja pitänyt itseäni aina rumana, mutta kumma kyllä tämä sovellus kohensi mun mielialaa :D

Onko teillä jotain ikäviä badoo kokemuksia :dd
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Latasin badoon mun kaverin kanssa hyvin vuoksi. Loin profiilin ja otin pari kämästä kuvaa ja en odottanut saavan mitään tykkäyksiä/matchejä.

Ylättäen sitten alko tulemaan niitä tykkäyksiä ja olin iloinen.

Oon 180 cm ja lihava ja pitänyt itseäni aina rumana, mutta kumma kyllä tämä sovellus kohensi mun mielialaa :D

Onko teillä jotain ikäviä badoo kokemuksia :dd
ehkä tapaamiset ei aina mee niin ku on kuvitellu :d
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mul on lähinnä pelkästään ikäviä kokemuksia tinderist ja vastaavist tosin Badoota en oo käyttänyt koskaa. Muistaakseni ainakaan. Tai no siis ei nyt sinänsä ikäviä kokemuksia, mutta oon periaatteessa menny noihin paikkoihin sillee "joo jos löytyis joku" mut sit aina ku on löytyny ni en oo sitä halunnu sittenkään. Sit oon aina alkanut vaa haikailee jotai mun oikeit ihastuksii kuten sillon ku juttelin sen yhe tyypin kaa tinderis ni mietin vaa juhaa silti, joten ei se oikein toiminut. Ja sillon ku juttelin joidenkin muiden tyyppien kanssa niin mua ei kiinnostanu taaskaa yhtää vaa mietinvaa teemua sillon
Oikeestaan about joka kerta on ollu tämmöstä ja nyt en ookaa enää pitkään aikaan niitä käyttänyt :D mutta siis ihan hauskahan se oli jutella mut en tainnu vaa millään sit kuitenkaan ihastuu kehenkään. Joo, en ikinä edes tavannut ketään mut se homma vaan yksinkertaisesti tyssäs siihen että mietin vaa mun ihastuksia eikä mua kiinnostanu ne tinder yms tyypit. Mut eipä siinä mitään, hyvä vaan etten alkanut säätää niiden kanssa. Sain ihan tarpeeks jo säätöä sen yhen kanssa joka ei ollu mikään tinder tyyppi mutta ei sekään ollu mikään mun ihastus, vaikka alussa ehk hieman olinkin ihastunu siihen, mut karis aika helvetin nopeesti tunteet pois ja sit se oli vaa iha ällöttävää suudella sitä yms :D mut joo, tän tyyppisiä kokemuksia pelkästään. Sitä paitsi muutenki aina sillon jos mulla ei heti loppunu kiinnostus ni sit se toinen lakkas puhumasta joten ei niistä mikää koskaan johtanu mihinkään tapaamisiin, ja hyvä niin. Yksinkertaisesti mulle vaan käy joka ikinen kerta niin että mua ei jaksa kiinnostaa ykskään tinder tyyppi vaan mietin sillon aina vaan niitä mun oikeita ihastuksia. Turha sitä on tunteita pakottaakaan

Tän jälkeen mun kamu on välil kyselly et oonko ollu tinderis tai missään ja aika outoo ettei seki nyt jo tajuu et miten ne hommat aina päättyy :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Huonoja kokemuksia ei juuri oo, elämäni paras asia on deittisovelluksen ansiota.
 
Ylös Pohja