Muu Latasin tänään snäpin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Huvikseen ja sit myös siksi koska kukaan ei käytä WhatsAppia eli monet mun kaverit joille haluisin jutella enemmän ei aina vastaa mun viesteihin. Yks mun kaveri oikeesti elää pelekästään snäpin voimalla:D

Ja siis en käsitä miten ihimset tuosta vaan lisäilee mua. Niinku sillä sekunnilla ku loin käyttäjän mut lisäsi kaveriksi yli viis ihimistä ja se vaa jatkuu edelleen
En tietenkää kaikkia lissää takasi mut mua vähän naurattaa ku puhelin on koko aja täynnä ilimotuksia
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ne saa ilmoituksen kun joku joka on niiden yhteystiedoissa liittyy
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ne saa ilmoituksen kun joku joka on niiden yhteystiedoissa liittyy
Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä?

Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete.

Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tulipa vielä mieleen että eihän tuossa minun älypuhelimessa missä on snap chat ja whats app ole edes sim-korttia. Puhelinnumero whats appissa ei varmaan merkitse mitään, kun eihän siinä ole mitään järkeä että se sama numero on myös toisessa puhelimessa missä on sim-kortti. Eli periaatteessa voisin vastata puheluihin samaan aikaan jos joku soittaisi whats appiin ja normaaliin puhelimeen. Molemmat soitot tulisivat samaan numeroon mutta eri laitteisiin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä?

Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete.

Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D
Siis joo, siinä nimen alla lukee "yhteystiedoistasi"
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tulipa vielä mieleen että eihän tuossa minun älypuhelimessa missä on snap chat ja whats app ole edes sim-korttia. Puhelinnumero whats appissa ei varmaan merkitse mitään, kun eihän siinä ole mitään järkeä että se sama numero on myös toisessa puhelimessa missä on sim-kortti. Eli periaatteessa voisin vastata puheluihin samaan aikaan jos joku soittaisi whats appiin ja normaaliin puhelimeen. Molemmat soitot tulisivat samaan numeroon mutta eri laitteisiin.
Kyllä sillä numerolla whatsapissa on väliä, eihän se niitä yhteystietoja muuten löydä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä?

Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete.

Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D
Siis joo mun pikkuveljelle ja vanhemmille tuli ainaki ilimotus et mää oon teheny snäpin:D Et ilimeisesti jos oot tallentanu yhteistietoihin jonku ja se tekkee snäppiin käyttäjän siitä tullee ilimotus. Ja sit ne usein tullee ehdotettuihin käyttäjiin myös, poikkeuksena toki jos oot muuttanu asetuksia jotenni
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kyllä sillä numerolla whatsapissa on väliä, eihän se niitä yhteystietoja muuten löydä.
Kuitenkin se numero on vain numero Whats Appissa..Vähän sama kuin kirjoittaisi numeron paperille.

Eihän siinä ole mitään järkeä että mulla on kaksi puhelinta samalla puhelinnumerolla. Kun eikö puhelinnumeron idea ole vähän se että on yhdessä laitteessa yhdellä ihmisellä..Se puhelinnumero on kyllä virallisesti siinä missä on SIM-kortti. Toisessa se on vain "haamu". :LOL:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kuitenkin se numero on vain numero Whats Appissa..Vähän sama kuin kirjoittaisi numeron paperille.

Eihän siinä ole mitään järkeä että mulla on kaksi puhelinta samalla puhelinnumerolla. Kun eikö puhelinnumeron idea ole vähän se että on yhdessä laitteessa yhdellä ihmisellä..Se puhelinnumero on kyllä virallisesti siinä missä on SIM-kortti. Toisessa se on vain "haamu". :LOL:
Joo mutta kyllä whatsapp sen numeron silti vaatii. Voi olla että nämä sinun kaksi puhelintasi synkkaa jotenkin keskenään jos niissä on sama numero tms. Mutta esim whatsappin yhteystietojen lisääminen tapahtuu aina lisäämällä kyseisen henkilön puhelinumero yhteystietoihin. Ainakin näin minulla. En mä usko että se on kovin kummallista. Voinhan minä tosiaan yhdistämällä puhelinen tietokoneeseen käyttää siinä whatsapp webiä. Ja siis whatsappia jos nyt yrittäisit toiseen puhelimeesi ladata, se kirjaisi sinut ulos toiselta laitteelta. Olen monesti näin tehnyt jollain vanhalla laitteella joko tarkoituksella yai vahingossa.
Eikäpä tarvitse muuta tehdä kuin siirtää simkortti toiseen laitteeseen niin sillä voi soittaa kovin paljoa sen kummempia tekemättä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä?

Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete.

Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D
Niin siis tähän vielä laitan että se ettei sinulla ole yhtään yhteystietoa muistissa ei ole ongelma. Se selittää mikset näe kaveriehdotuksissa niitä ihmisiä jne, snäppiä käyttäessä puhelinnumero ei ole pakollinen, en sitä itsekkään sallinut sen käyttää (silloinkun kyseinen sovellus laitteessani vielä oli), koska sekään ei salli useampaa tiliä samalle numerolle. Puhelinnumero on siinä vähän kuin sähköposti, tunnistautumismenetelmä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Joo mutta kyllä whatsapp sen numeron silti vaatii. Voi olla että nämä sinun kaksi puhelintasi synkkaa jotenkin keskenään jos niissä on sama numero tms. Mutta esim whatsappin yhteystietojen lisääminen tapahtuu aina lisäämällä kyseisen henkilön puhelinumero yhteystietoihin. Ainakin näin minulla. En mä usko että se on kovin kummallista. Voinhan minä tosiaan yhdistämällä puhelinen tietokoneeseen käyttää siinä whatsapp webiä. Ja siis whatsappia jos nyt yrittäisit toiseen puhelimeesi ladata, se kirjaisi sinut ulos toiselta laitteelta. Olen monesti näin tehnyt jollain vanhalla laitteella joko tarkoituksella yai vahingossa.
Eikäpä tarvitse muuta tehdä kuin siirtää simkortti toiseen laitteeseen niin sillä voi soittaa kovin paljoa sen kummempia tekemättä.
Minä ainakin saan lisättyä suoraan sovelluksesta, mutta ei kai sillä niin väliä.

SIM-kortti ei ole edes yhteensopiva sen puhelimen kanssa missä on whats app. :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Minä ainakin saan lisättyä suoraan sovelluksesta, mutta ei kai sillä niin väliä.

SIM-kortti ei ole edes yhteensopiva sen puhelimen kanssa missä on whats app. :D
Joo mutta se sun numero on kuitenkin siinä toisessakin laitteessa. Ja tottakai saa lisättyä suoraa sieltä. Mutta arvaa minkä kautta se menee? Puhelinnumeroiden. Koska jos käyttäisit kortillista laitetta, kaikki yhteystietosi olisivat siellä käytettävissä jqa kun lisäät uuden, ihmisen sovelluksen kautta, se vie minulla ainakin sen suoraan yhteystietoihin.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
mut sillee myrskyvarotus äddää mut jos öö haluut. tuntuu rikolliselt tulla sun keskusteluun xdd
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä?

Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete.

Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D
no siis jos hyväksyt että snapchat saa käyttää yhteistietojasi voit tietääkseni nähdä joidenkin yhteistietojesi snapchat käyttäjät mutta käyttäjä voi olla vanha. usein se on se aivan ensimmäinen tili jonka on luonut jota sitten snäppi ehdottaa siksi aika huono. mutta kyllä se on varmasti kaverisi pete jos siinä lukee "yhteistiedoissani"
 
Ylös Pohja