Mielenterveys liikuntariippuvuus D:

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Mulla taitaa olla liikuntariippuvuus, haluan tästä eroon D:

En jaksa ahdistua aina lepopäivinä tai soimata itseä jos treeni ei ole niin kova kuin tavallisesti.

Miten tästä pääsee eroon
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Pitäs kai D: mutta jos hankin apua, mua kehotetaan vähentämään urheilua ja siitä en halua luopua D:
Eihän sun nyt koko loppuelämäksesi tarvi urheilusta luopua tietenkään. Jos kyse on pakkoliikunnasta ja siitä, että susta tuntuu et on pakko liikkua vaikka on lepopäivä, niin ehkä ois kuitenkin hyvä asia vähentää. Tärkeintä on, että löytäisit sen aidon nautinnon urheiluun ja sun ei tarvis ahdistua jos et liiku tai jos suoritus ei ole yhtä kova kuin edellisenä päivänä D:
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Mä muistaakseni pidin tuossa tilanteessa aika pitkän tauon liikkumisesta ja lepäsin niin pitkään että se tuntui normaalilta.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Onko sulla selkeetä ohjelmaa milmä teet tai jotain koska silloin joku muu ja tietävämpi määrää että mitä sun pitää tehdä ja milloi sä et saa tehä mitää. Sen ajatuksen luulis helpottavan et sä noudatat vaa ohjeita
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
784
Reaktioarvo
752
Sama täällä. Liikun niin paljon, että menkat jäi pois ja välillä myös laihduin. Kannattaa jutella jollekin tuosta. Mäkin käyn juttelemassa ja se on auttanut, koska nykyään en käy joka päivä liikkumassa.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Eihän sun nyt koko loppuelämäksesi tarvi urheilusta luopua tietenkään. Jos kyse on pakkoliikunnasta ja siitä, että susta tuntuu et on pakko liikkua vaikka on lepopäivä, niin ehkä ois kuitenkin hyvä asia vähentää. Tärkeintä on, että löytäisit sen aidon nautinnon urheiluun ja sun ei tarvis ahdistua jos et liiku tai jos suoritus ei ole yhtä kova kuin edellisenä päivänä D:
Niinhä se on :/
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Sama täällä. Liikun niin paljon, että menkat jäi pois ja välillä myös laihduin. Kannattaa jutella jollekin tuosta. Mäkin käyn juttelemassa ja se on auttanut, koska nykyään en käy joka päivä liikkumassa.
Joo pitää varmaa käyä
 
Ylös Pohja