Keho Lol vihaan kun on niin iso alakroppa ettei housuissa edes 40 ole tarpeeksi iso

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,207
Reaktioarvo
2,920
Siis en tosiaankaan jaksanu lukea muuta ko alun mutta SAMA!

Oon vaan päättäny että en osta 42 housuja ja mahutan itteni niihin 40 vaikka oiski vähän pienet :::::D

Ja vittu ku oon välillä niin helvetin läski että itkettää kattoa peiliin ja välillä ihan normi : )

Niin ja housut on tietty liian pitkät sittenku ne mahtuu mun mahan yli ja kiinni..
Sama toi et ne on liian pitkät

Mut eiii kannattaa oikeesti ostaa tarpeeks isot
Tai no voi niit jotenki pitää i know koska käytän niit jotai sellasii 40 koon housui jotka puristaa vähän mut kyl se menee

Mut ois se varmaa mukavampaa ku ois 42

Mut en tiiä pitää ymmärtää se et läskiys on hyvä asia

Tai pyöreys
 

pupupuskassa

pupu joka on puskassa
Liittynyt
28.4.2022
Viestejä
251
Reaktioarvo
288
Sama toi et ne on liian pitkät

Mut eiii kannattaa oikeesti ostaa tarpeeks isot
Tai no voi niit jotenki pitää i know koska käytän niit jotai sellasii 40 koon housui jotka puristaa vähän mut kyl se menee

Mut ois se varmaa mukavampaa ku ois 42

Mut en tiiä pitää ymmärtää se et läskiys on hyvä asia

Tai pyöreys
yritä ajatella että "läskeys tai pyöreys" on neutraali asia, se on vaan fakta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,207
Reaktioarvo
2,920
yritä ajatella että "läskeys tai pyöreys" on neutraali asia, se on vaan fakta.
Siis mä oonki nyt iha ok sen kanssa, sanoinki hillasuolle siksi että koittaa ajatella että se on hyvä asia. Miten sen sit haluaakaan ajatella neutraali tai hyvä mutta mun mielestä se voi olla hyväkin asia, tai niin mää ainakin yritän täs yhä ajatella. Ja sitä yritin sanoo hillasuollekin tässä et kannattaa yrittää ajatella niin:D
 

pupupuskassa

pupu joka on puskassa
Liittynyt
28.4.2022
Viestejä
251
Reaktioarvo
288
Siis mä oonki nyt iha ok sen kanssa, sanoinki hillasuolle siksi että koittaa ajatella että se on hyvä asia. Miten sen sit haluaakaan ajatella neutraali tai hyvä mutta mun mielestä se voi olla hyväkin asia, tai niin mää ainakin yritän täs yhä ajatella. Ja sitä yritin sanoo hillasuollekin tässä et kannattaa yrittää ajatella niin:D
okei, mutta sillä vaa että jos on vaikee ajatella hyvänä tai löytää syitä miks se ois hyvä, niin voi olla helepompi ajatella neutraalina ja siten lopulta olla ajattelematta asiaa ollenkaan.

mun mielestä moni fyysinen epävarmuuven kohe helpottuu ku tajuaa, että se osa mistä onkaan epävarma vaan on semmonen eikä mihinkään muutu, eikä ussein oo sinun syykään, niin mitä siitä huolehtimmaan.
ja jos joku ei tykkää niin se on oma ongelmansa. jonkun ongelma sinnuun liittyen ei oo sun ongelma. mitä muut näkkee ei vaikuta elämään mitenkään.

jos voi ajatella hyvänä, niin kiva juttu, mutta voi olla vaikee hypätä suoraan negatiivisesta positiiviseks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,207
Reaktioarvo
2,920
okei, mutta sillä vaa että jos on vaikee ajatella hyvänä tai löytää syitä miks se ois hyvä, niin voi olla helepompi ajatella neutraalina ja siten lopulta olla ajattelematta asiaa ollenkaan.

mun mielestä moni fyysinen epävarmuuven kohe helpottuu ku tajuaa, että se osa mistä onkaan epävarma vaan on semmonen eikä mihinkään muutu, eikä ussein oo sinun syykään, niin mitä siitä huolehtimmaan.
ja jos joku ei tykkää niin se on oma ongelmansa. jonkun ongelma sinnuun liittyen ei oo sun ongelma. mitä muut näkkee ei vaikuta elämään mitenkään.

jos voi ajatella hyvänä, niin kiva juttu, mutta voi olla vaikee hypätä suoraan negatiivisesta positiiviseks.
Nojoo onhan kai se noinkin 😃 kiitti, hyvä näkökulma kyllä:)
 
Ylös Pohja