loukattu olo

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
haluisin ihan hirveesti avautua tänne yhdestä miun poikapuolisesta kaverista, jonka kanssa meillä on hieman erikoiset välit D: oon kyllä jonkun verran kertonu hänestä täällä, mutta siinä on vaan murto-osa. tätä asiaa ois niin paljon, etten ihan oikeesti vaan jaksa avautua kerralla, vaikka kuinka mieli tekis. viimesin asia mikä jäi kaivamaan on se, kun hän tuli tänään kaupunkiin ja kun nähtiin, niin oltiin varmaan 15 min täällä. hän ois voinu lähtee bussiin niin, että oltas keretty hengata joku tunti, mutta ei ilmeisesti miun seura kelvannu, joten herra lähti melko pian. mie kyllä sinänsä ymmärrän sen, koska ei oltas voitu tehä muuta kun käydä h&m:llä tai ruokakaupassa (koska tapaninpäivä), mutta... äh en tiiä, silti jotenkin on ylipäätään sellanen olo, että hän ei haluis viettää aikaa miun kanssa. kuulemma on lomalla niin paljon tekemistä ettei ehdi, mutta silti tuli kaupunkiin eikä edes ilmottanu siitä miulle, ennen ku vasta ollessaan h&m:n sovituskopissa. toki ymmärrän tänkin sinänsä, enhän miekään aina jaksa hengata kavereiden kanssa ja joskus on kiva tehä ostoksia itekin. silti aloin heti spekuloimaan, että ei muuten varmana välitä miusta D: en edes saanu halia häneltä, ja auta armias kun menin saattamaan bussipysäkille, niin hänen egonsa ei kestäny halaamista kun joku poikapuolinen kaverinsa ilmesty siihen ja he alko höpöttämään. kyllä tää kaveri katteli mua kun meni bussiin, että ei hän ihan täysin ignoorannu. ihan kun ois jopa puhunu miusta jotain sille kaverilleen, kun... en mie tiiä, jotenkin tuli sellanen olo kun katteli mua välillä D: sit hän lopussa joko vilkutti tai näytti keskaria (joka on sellanen meijän yhteinen juttu), mutta en oo ihan varma tekikö hän kumpaakaan, kun en nähny kunnolla. ilmeisesti vähintään katto mua, kun se bussi oli jo kauempana D:

en tiedä, ehkä hänellä on vaan sellanen päivä ettei jaksa oikein läheisyyttä ja muuta. hän ei myöskään alunperin pyytäny mua keskustaan, mutta kun en kerenny uimahalliin ja sanoin että tuun keskustaan, niin sitten hän kerto ite mistä löydän hänet. tän lisäks hengattiin myös lomanalkamispäivänä parikin kertaa, heti koulun jälkeen ja vielä illalla hän pyys pelaamaan biljardia.

mie varmaan ylireagoin ja hän kyllä välittää, tai... en mie vittu tiiä, varmaan vihaa D: tää on tosi hankalaa ja en tiiä mitä aatella, kun tuo jätkä on niin ristiriitanen. samalla viihyn sen seurassa ja se on ihana, samalla menetän hermoni ja aivosoluni kun pähkäilen sen sekavaa käytöstä ja ristiriitasia ilmeitä, eleitä ja sanoja. niin rakas mutta myös niin raivostuttava ihminen D: <3 ei hän kuitenkaan oo mitenkään kusipää mua kohtaan, mutta silti joku hänessä saa miut voimaan pahoin. pää hajoaa tästä spekuloimisesta ja en viiti kaikesta mua vaivaavasta avautua hänelle, kun mitä jos hän pitää mua ihan hulluna ja vainoharhasena D: vaikka hän on kyllä sanonu, että aina saa ja pitääkin sanoa, jos joku painaa mieltä. ja että voin soittaa vaikka keskellä yötä, jos ahdistaa.
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kysyin häneltä siitä, että vilkuttiko tai näyttikö hän keskaria lopussa, mutta ei kuulemma kumpaakaan. silti hän katto mua välillä D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
poika tulee sanoista Perin Outo Ilmiö Kaukaa Avaruudesta.
niinpä!! aivan loistava kuvaus pojista, etenkin tästä kaveristani D: miks poikien pitää AINA olla niin hankalia miulle D: en oikein handlaa näitä poikajuttuja, kun herra on niin monimutkanen.

kysy siltä miks se käyttäytyi noin
pitää jälleen kysyä. moneskohan kertaa tää jo on, kun en ymmärrä häntä... helpointa ois varmaan katkasta välit ja olla silleen että hei, mie rikon itteni jos tää jatkuu näin, ei toimi tää homma. mutta en mie voi tehä sitä, kun jotenki se tuntus tosi vaikeelta olla erossa hänestä D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mua vaan turhauttaa tää tilanne ihan älyttömästi, kun hän ei taida ite ymmärtää, miten sekavaa tuo hänen käytös on. ei ikinä pitäs tutustuu kehenkään poikaan millään tasolla, kun tähän mennessä kaikista on aiheutunu vaan päänvaivaa ja harmia D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en usko, et hän sua vihaa ainakaan D: koettu on, että saa ristiriitasia signaaleja kaveripojalta eikä oikein tiedä mitä ajattelis. toi alotusviesti kuulostaa siis hyvin tutulta.

paras tos ois kysyä, että hei ummm, missä mahdetaan mennä ja mitä ihmettä. mut.. honestly, ootko varma et haluut olla hänen kanssaan kavereita? ja ootko varma, että teijän suhde on molempien puolelta kaverillinen - eniten mua mietityttää, onko se sun puolelta kaverillinen? D: kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, et oisin toivonu, et joku ois sanonu tai kysyny multa nää samat asiat, ku minä ny sulta
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
en usko, et hän sua vihaa ainakaan D: koettu on, että saa ristiriitasia signaaleja kaveripojalta eikä oikein tiedä mitä ajattelis. toi alotusviesti kuulostaa siis hyvin tutulta.

paras tos ois kysyä, että hei ummm, missä mahdetaan mennä ja mitä ihmettä. mut.. honestly, ootko varma et haluut olla hänen kanssaan kavereita? ja ootko varma, että teijän suhde on molempien puolelta kaverillinen - eniten mua mietityttää, onko se sun puolelta kaverillinen? D: kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, et oisin toivonu, et joku ois sanonu tai kysyny multa nää samat asiat, ku minä ny sulta
saatiin puhuttua asiat halki ja mie olin vaan ylireagoinu, kuten arvelinki D:
mutta se on ihan totta, et jos hän jatkuvasti aiheuttaa miulle päänvaivaa, niin onko tässä mitään järkeä? tätä on myös jatkunu kauan, joten tuskin tää tästä tulee muuttumaan.

tää on tosi outoa, kun vaikka me ollaan vaan kavereita (ainakaan mie en oo ihastunu häneen ja hän on sanonu pitävänsä mua kaverina), niin silti näytetään ehkä ulkopuolisten silmissä siltä, että meillä vois olla jotain.
kerran meinasin ottaa tätä kaveria kiinni kädestä, koska hän on paljon nopeempi kävelemään ku mie. eka hän otti miun kädestä kii, mut sit sano, että tää saattaa kyllä näyttää ulkopuolisten silmissä epäilyttävältä ja irrotettiin sitten otteemme.
hän on kuitenki "antanu sellasten asioiden tapahtuu meidän välillä", että ne näyttää ulkopuolisten silmiin siltä, et meillä ois jotain. hän monesti härnää mua, halitaan, kerran istuin hänen vieressä niin et nojasin häneen, oon pari kertaa maannu hänen päällä (kuulostaa hyvin kyseenalaselta :D mutta silleen, et hän on ollu mahallaan sohvalla ja mie oon menny mahalleni siihen hänen päälle), kerran ku hän soitti pianoo niin olin siinä hänen ja pianon ns. välissä eli oltiin aika lähellä toisiamme (ja muutenkin meillä on monesti sellasia tilanteita, että meidän kasvot on yllättävän lähellä toisiaan D: tai sit mie kuvittelen, en tiiä). meijän ope näki sen tilanteen ku nojasin häneen, mutta muuten ollaan aina oltu kahestaan noissa tilanteissa.
tää kaveri aina välillä sanoo, että "mieti jos joku nyt tulis tänne, näyttäs kyllä aika kyseenalaselta". tuli myös mieleen, että kerran hän sipas miun nenää ja monesti pörröttää miun hiuksia. tuo nenän sipasu oli hieman outoa... kun kysyin myöhemmin muuten vaan miksi hän teki niin, nii hän sit perusteli, että tekee silleen aina yhdelle poikapuoliselle kaverilleen ja se on heillä vaan semmosta läppää. mutta äh, en mie tiiä, jotenkin toi oli sellanen erikoinen tilanne :D kuitenki naamaan koskeminen on aika... intiimiä? naama on niin henkilökohtanen alue D: enkä mie siis siitä mitenkään ahistunu, mutta se vaan aiheutti vähän hämmennystä, kun se ei oo ollu meillä mikään semmonen juttu.
ollaan myös joka päivä jollain tasolla tekemisissä - nyt ei olla oltu lomalla niin paljoo, mutta koulun jälkeen mennään aina johonkin ja muuta. discordissa ollaan puhuttu aika pitkiäkin puheluita jossain vaiheessa ja snäpissä puhutaan aika aktiivisesti.
vielä tuli mieleen sellanen tilanne, mikä ehkä näytti ulkopuolisten silmiin vähän oudolta... oltiin syömässä pikaruokaravintolassa ja hän tunki lusikkansa (jolla oli jo syöny) miun huuliin härnätäkseen, sit mie syötin hänelle ranskiksia :D en nyt tiiä onko tuossa sinänsä mitään outoa, mut tommosta kiusottelua meillä monesti on. hän myös esim. käyttää miun kaulahuivia välillä tai saattaa varastaa miun pipon / laittaa sen miun silmille.

apua, tästä tuli aivan kauhee romaani D: oli vaan pakko päästä purkamaan nää asiat johonkin, kun nää aiheuttaa niin kovaa hämmennystä. kyllähän kaveritkin voi tämmösiä asioita tehdä keskenään, mut silti nää on jostain syystä jääny mieleen.
oon myös pahoillani kun siullakin on sellasia kokemuksia, että signaalit on ristiriitasia D: se kieltämättä vie paljon voimia, kun toisesta ei ota selvää.
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
saatiin puhuttua asiat halki ja mie olin vaan ylireagoinu, kuten arvelinki D:
mutta se on ihan totta, et jos hän jatkuvasti aiheuttaa miulle päänvaivaa, niin onko tässä mitään järkeä? tätä on myös jatkunu kauan, joten tuskin tää tästä tulee muuttumaan.

tää on tosi outoa, kun vaikka me ollaan vaan kavereita (ainakaan mie en oo ihastunu häneen ja hän on sanonu pitävänsä mua kaverina), niin silti näytetään ehkä ulkopuolisten silmissä siltä, että meillä vois olla jotain.
kerran meinasin ottaa tätä kaveria kiinni kädestä, koska hän on paljon nopeempi kävelemään ku mie. eka hän otti miun kädestä kii, mut sit sano, että tää saattaa kyllä näyttää ulkopuolisten silmissä epäilyttävältä ja irrotettiin sitten otteemme.
hän on kuitenki "antanu sellasten asioiden tapahtuu meidän välillä", että ne näyttää ulkopuolisten silmiin siltä, et meillä ois jotain. hän monesti härnää mua, halitaan, kerran istuin hänen vieressä niin et nojasin häneen, oon pari kertaa maannu hänen päällä (kuulostaa hyvin kyseenalaselta :D mutta silleen, et hän on ollu mahallaan sohvalla ja mie oon menny mahalleni siihen hänen päälle), kerran ku hän soitti pianoo niin olin siinä hänen ja pianon ns. välissä eli oltiin aika lähellä toisiamme (ja muutenkin meillä on monesti sellasia tilanteita, että meidän kasvot on yllättävän lähellä toisiaan D: tai sit mie kuvittelen, en tiiä). meijän ope näki sen tilanteen ku nojasin häneen, mutta muuten ollaan aina oltu kahestaan noissa tilanteissa.
tää kaveri aina välillä sanoo, että "mieti jos joku nyt tulis tänne, näyttäs kyllä aika kyseenalaselta". tuli myös mieleen, että kerran hän sipas miun nenää ja monesti pörröttää miun hiuksia. tuo nenän sipasu oli hieman outoa... kun kysyin myöhemmin muuten vaan miksi hän teki niin, nii hän sit perusteli, että tekee silleen aina yhdelle poikapuoliselle kaverilleen ja se on heillä vaan semmosta läppää. mutta äh, en mie tiiä, jotenkin toi oli sellanen erikoinen tilanne :D kuitenki naamaan koskeminen on aika... intiimiä? naama on niin henkilökohtanen alue D: enkä mie siis siitä mitenkään ahistunu, mutta se vaan aiheutti vähän hämmennystä, kun se ei oo ollu meillä mikään semmonen juttu.
ollaan myös joka päivä jollain tasolla tekemisissä - nyt ei olla oltu lomalla niin paljoo, mutta koulun jälkeen mennään aina johonkin ja muuta. discordissa ollaan puhuttu aika pitkiäkin puheluita jossain vaiheessa ja snäpissä puhutaan aika aktiivisesti.
vielä tuli mieleen sellanen tilanne, mikä ehkä näytti ulkopuolisten silmiin vähän oudolta... oltiin syömässä pikaruokaravintolassa ja hän tunki lusikkansa (jolla oli jo syöny) miun huuliin härnätäkseen, sit mie syötin hänelle ranskiksia :D en nyt tiiä onko tuossa sinänsä mitään outoa, mut tommosta kiusottelua meillä monesti on. hän myös esim. käyttää miun kaulahuivia välillä tai saattaa varastaa miun pipon / laittaa sen miun silmille.

apua, tästä tuli aivan kauhee romaani D: oli vaan pakko päästä purkamaan nää asiat johonkin, kun nää aiheuttaa niin kovaa hämmennystä. kyllähän kaveritkin voi tämmösiä asioita tehdä keskenään, mut silti nää on jostain syystä jääny mieleen.
oon myös pahoillani kun siullakin on sellasia kokemuksia, että signaalit on ristiriitasia D: se kieltämättä vie paljon voimia, kun toisesta ei ota selvää.
tottakai saat purkaa ajatuksiasi!! D: ja jep, siis vie ihan tolkuttomasti voimia ;__; lähetän täältä tsemppiä!!! D:

ja no siis, tottakai sä teet itse omat päätökses eli voit ol viel hänen kamu tai et. toki tollane asioiden ja signaalien ajattelu on tosi kuluttavaa, ellei siihe sit ns. totu et toi toinen vaa on tollanen eikä enää yliajattele niit sen kummemmi - toisaalt helpommi sanottu ku tehty D: jos koet, että teidän ystävyydes on enemmän hyviä ku huonoja puolia ni ei kai siinä. tai niinku et toi signaalien analysointi ynnä muu ei ole niinku niin kuluttavaa suhteessa hyviin asioihin D:

mutta hmm... kieltämättä kuulostaa vieläki hyvin tutulta. söpöä toi on ja jos ei kummallakaa oo mitää valittamista ni mikäs siinä D: mutta... mä oon ollu sillai tos samas tilantees et ns. söpöillään vaik ollaanki vaa kavereita, mut honestly nykyää se tuntuu jotenki kauhian hassult aatella et minä ja mu bff yläasteel - poika - oltii vaa kamui ku oltii vähän samanlaisia 🤣 tai niinku et nykyään se oma käytös ja kaikki hämmentää, en sit tiiä kuuluko se ns. nuoruuteen ku tutustuu paremmin johonki muuhun sukupuoleen ku omaansa vai mitä se on D:: kuulostipa hassult mut kai tos joku järki on - toivottavast koko täs viestis o joku järki lol D:

hmm, nooo milt sust tuntuis jos tekisit noit samoi asioita jonku sun kaveritytön kanssa? tuntuisko ne samoilta kivoilt jutuilt vai oisko ne jotenki outoja? D: niinku joo, toki noi on asioita mitä kamut voi tehdä, mut joskus niinku tytön ja pojan kaveruus voi ol jotenki häilyvää

huom. puhun siis omasta kokemuksestani enkä niinku halua lannistaa eikä mitään, mut sit mie vaa mietin et mitä jos esim. sul herää tunteet uudestaa ja sit pia käy huonosti tai jotai ja hnnnnnngh ;_____;
 
Ylös Pohja