Pitääkö niiden olla kädenlämpöisiä, vai menevätkö lounastajat horrokseen turhan kylmästä?Ei mulla mutta toisella puoliskolla on toistakymmentä :'D
Onko teillä myyriä eikä käärmeitä?Ei sokeat lounastajat löydä niitä ilman lämpöjälkeä
Ei siis niitä laulusta tuttuja silmälasikäärmeitä!Lieroja on mutta raukoilla ei ole varaa silmälaseihin
Niitä ei kai saa edes ostaa, jos tiedän oikein (yleensä tiedän).Onneksi ei ole myrkkyelukoista kiinnostunut
Siis luulin, että ne on laissa kiellettyjä. Kun elukoilta pitäisi repäistä myrkkyä tuottavat hampaat tai rauhaset irti.Kavereillansa on mutta taitaa olla lähinnä pitkän linjan harrastajaväkeä se porukka, vähemmän osaavalle ei varmasti kukaan myy noita tappovälineitä.
Ne on ihan myrkkyineen päivineen, omistaja ottaa sen riskin ja toivottavasti älyää olla silittelemättä.Siis luulin, että ne on laissa kiellettyjä. Kun elukoilta pitäisi repäistä myrkkyä tuottavat hampaat tai rauhaset irti.
Sitä elää ja oppii!Ne on ihan myrkkyineen päivineen, omistaja ottaa sen riskin ja toivottavasti älyää olla silittelemättä.
Suomessa onneksi harvassa ne wannabe krokotiilikuninkaat jotka kasvattaa mielikuvituskikkeliä perseilemällä vaarallisen eläimen kanssa.
Voi itse ottaa aamupalan siinä samalla.edelleen säikähdän välillä ku menen hakemaan vettä ja lavuaarissa kelluu kuolleita hiiriä.
Nykyajan Tarzan!Voi itse ottaa aamupalan siinä samalla.
Se oli se Ho Van Lang.Nykyajan Tarzan!
Älä naurata minua.Se oli se Ho Van Lang.