Typerä Mää en käsitä miten mun eno kehtaa tulla tänne keskellä yötä kännissä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
(Ollaan mummulassa)
Jos ois äiti heränny nii siitä ois kyllä tullu verinen näytös (ei kirjaimellisesti)
Kyl se sit iha hyvin mummun mukaan meni nukkumaan vintille ku sillä oli paikka siellä ku se on joskus sammunut keittiön pöydän ääreen

Mää en haluis et se edes jois tai tupakois ku mua ahistaa pelekästään päihteitten haju enkä haluu et varsinkaan pienet näkee ku mun eno puhuu kännissä lähes aina kaikkee sellasta mitä ei pienten pidä kuulla
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Kuulostaa raskaalta. D: Mullekin päihteiden haju on tosi inhottava ja en pysty muun muassa hengittämään tupakansavua. Ihmiset vaan nauraa sille. Mulla on pahoja muistikuvia etenkin miehistä kännissä. Joskus mietin, miksi ihmiset edes haluavat päihtyä tai polttaa, kun niistä ei ole loppujen lopuksi (mielestäni) hyötyä.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
mun eno on aivan samanlainen :( ite oon onneks tottunu sen käytökseen ettei enää ahdista, mutta eihän tollasta pitäs tapahtua. enoni oli yks syy siihen miks olin erittäin paljon alkoholia vastaan ennen D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Kuulostaa raskaalta. D: Mullekin päihteiden haju on tosi inhottava ja en pysty muun muassa hengittämään tupakansavua. Ihmiset vaan nauraa sille. Mulla on pahoja muistikuvia etenkin miehistä kännissä. Joskus mietin, miksi ihmiset edes haluavat päihtyä tai polttaa, kun niistä ei ole loppujen lopuksi (mielestäni) hyötyä.
Tupakansavun hengittäminenhän on sama asia ku jos polttais.
Ja määkin mietin et MIKSI ihimiset haluu käyttää tommosta paskaa joka vaa aiheuttaa lopulta suurimmassa osassa tapauksista kuoleman tai vähintäänkin heikentää vastustuskykyä merkittävästi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
mun eno on aivan samanlainen :( ite oon onneks tottunu sen käytökseen ettei enää ahdista, mutta eihän tollasta pitäs tapahtua. enoni oli yks syy siihen miks olin erittäin paljon alkoholia vastaan ennen D:
Mut eihän sellaiseen kuuluis tottua D:
Mää oon 10 000% alkoholia, huumeita, tupakkaa ja nuuskaa ja mitä ikinä keksitäänkään niin kaikkea tommosta vastaan, mää en siedä niiden olemassaoloa enkä sitä et mun läheiset polttaa. Onneks ei sentään vanhemmat. (Voit uskoa et mun äiti on vielä enemmän päihteitä vastaan ku minä, se ei halua ees nähä niitä tai sillä menee hermot)
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Tupakansavun hengittäminenhän on sama asia ku jos polttais.
Ja määkin mietin et MIKSI ihimiset haluu käyttää tommosta paskaa joka vaa aiheuttaa lopulta suurimmassa osassa tapauksista kuoleman tai vähintäänkin heikentää vastustuskykyä merkittävästi
Just niin! Mäkään en vaan ymmärrä, en saa sitä päähäni. En toisaalta voi tietää, kun en ole kokenut mitään päihteitä.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Mut eihän sellaiseen kuuluis tottua D:
Mää oon 10 000% alkoholia, huumeita, tupakkaa ja nuuskaa ja mitä ikinä keksitäänkään niin kaikkea tommosta vastaan, mää en siedä niiden olemassaoloa enkä sitä et mun läheiset polttaa. Onneks ei sentään vanhemmat. (Voit uskoa et mun äiti on vielä enemmän päihteitä vastaan ku minä, se ei halua ees nähä niitä tai sillä menee hermot)
Ite hieman ei vastaan tupakkaa koska Juu se ei oo sillee päihyttävää ni aattelen et se ei oo niin paha. Mut sit oon täysin kieltyväinen kaikille nuuskille, alkoholille ja muille päihteille. Ja siis juu sama mun äitil vaik ite hän kokeillut kuitekii polttaa.
 
Ylös Pohja