maailma on pieni (liittyy demiin)

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla alkoi kurssi joka tehdään luennoitsijan jakamissa pienryhmissä. yksi niistä ryhmäläisteni nimistä kuulosti etäisesti tutulta ja etsinkin hänet sitten instagramista. en tunnistanut heti ja jäi vaivaamaan. tajusin sitten yöllä, että ei hitto, sehän on erään entisen demifeimin sisko, josta hän avautui aikasta usein :D hyvä alku ryhmätyölle kun ainoa mitä toisesta tietää ja muistaa on toisesta lukemansa haukut muutama vuosi sitten. ja on siis varmasti hän koska näyttävät aika samalta ja harvinainen nimi sekä sama ikä.

ehkei pitäisi uskoa niitä koska sisarussuhteet on monimutkaisia ja onhan siitä nyt tosiaan muutama vuosi.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla on sen sortin muistivamma etten kykene muistamaan ihmisten nimimerkkejä jos tiedän heidän oikeat nimensä. tietäjille varmaan riittää jos sanon että tämä n. 2016-2018 demittänyt oli tuusulasta ja -02. kun en sitä oikeaa nimeänsä halua sanoa.

jos olet täällä niin älä tapa koska saatoit puhua hänestä positiiviseenkin sävyyn mutta muistiini tallentuvat vain dramaattiset asiat
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
mulla on sen sortin muistivamma etten kykene muistamaan ihmisten nimimerkkejä jos tiedän heidän oikeat nimensä. tietäjille varmaan riittää jos sanon että tämä n. 2016-2018 demittänyt oli tuusulasta ja -02. kun en sitä oikeaa nimeänsä halua sanoa.

jos olet täällä niin älä tapa koska saatoit puhua hänestä positiiviseenkin sävyyn mutta muistiini tallentuvat vain dramaattiset asiat
Jo on, demittänyt 2016-2018! Aika noloa niin pitkään..
 
Ylös Pohja