Seksuaalisuus & sukupuoli Mä kiljun tälle testille :DDDD

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244

Your sexual orientation is 100% heterosexual, 75% homosexual, which places you in the bisexual quadrant.​


jaa että semmosta 🤔 ennen ku ton testin oon tehny nii olin enemmän homo kuin hetero mut meikä catched feelings for a man niin se selittää
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Screenshot_20210723-140316__01.jpg

Ja näin sievä heterotulos biseksuaalilta :'D tuo testi on selkeesti enemmän senhetkisen tilanteen kartottamiseen eikä anna kovin järkevää tulosta henkilön varsinaisesta seksuaalisuudesta.
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100

Your sexual orientation is 82.1% heterosexual, 14.3% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.​



Oon vittu aseksuaali
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Your sexual orientation is 82.1% heterosexual, 14.3% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.​



Oon vittu aseksuaali
Näin minäkin nykyään itseni määrittelisin, biseksuaaliksi kylläkin myös. Tuosta testistä en oo kyllä koskaan aseksuaalia saanut. Mutta yhdestä toisesta testistä sain kyllä että "strong indication of asexuality" 🥴
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993

Your sexual orientation is 57.1% heterosexual, 42.9% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.​


kyllä mie itseni heteroksi luokittelisin, joten siinä määrin pitää paikkaansa. myönnän, että on joskus tullut kyseenalaistettua suuntautumistani, mutta pitäydyn tässä heterossa kun se tuntuu eniten oikealta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Huutista muuten myös buzzfeedin kinsey testille kosk: "I got: Not really heterosexual or homosexual.
https://www.buzzfeed.com/awesomer/l...ign=bfsharecopy&quiz_result=3983260_6#3983260"

Jjooh no totta tuo onko tuo nyt joku aseksuaalien tulos sitten vai häh. En oo varma tarkottaako toi sitä "no sexual contacts or reactions" kohtaa. Vaikka helvetin huvittava tuokin koska sori nyt vaan mut en missään nimessä usko että se vaikuttaa sun omaan seksuaalisuuteen et kenen kanssa sä hengaat, homojen vai heteroiden? Niiku mikä vitun kysymys oikeeest xd ja muutenki varmaan noissa molemmissa testeissä on taas unohdettu että aseksuaali ja aromanttinen on täysin eri asiat....... Esim mä en ikinä vois edes kuvitella olevani aro, mutta ace, sure why not. Niiku... Bruh.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
PSX_20210729_185137.jpg

"Your sexual orientation is 64.3% heterosexual, 7,1% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant."
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Huutista muuten myös buzzfeedin kinsey testille kosk: "I got: Not really heterosexual or homosexual.
https://www.buzzfeed.com/awesomer/l...ign=bfsharecopy&quiz_result=3983260_6#3983260"

Jjooh no totta tuo onko tuo nyt joku aseksuaalien tulos sitten vai häh. En oo varma tarkottaako toi sitä "no sexual contacts or reactions" kohtaa. Vaikka helvetin huvittava tuokin koska sori nyt vaan mut en missään nimessä usko että se vaikuttaa sun omaan seksuaalisuuteen et kenen kanssa sä hengaat, homojen vai heteroiden? Niiku mikä vitun kysymys oikeeest xd ja muutenki varmaan noissa molemmissa testeissä on taas unohdettu että aseksuaali ja aromanttinen on täysin eri asiat....... Esim mä en ikinä vois edes kuvitella olevani aro, mutta ace, sure why not. Niiku... Bruh.
oon bi ja se sano mua homoksi
 
Ylös Pohja