Suhteet Mä...mulla ei enää ole liebeä

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ollaan siis nyt yhdellä leirillä.
Toissa iltana se hajoili tosi pahasti mä yritin auttaa mut sit lopputulos oli et purin sen sit vaan omille ranteille. Jälki oli pahempi ku mulla vielä ikinä, vuosi yöllä klöntin kudosnestettä. Liebe oli tietty huolissaan ja tuli seuraavana aamupäivänä paikkailemaan ja auttamaan ja sit keskustelu vaan kulkeutui siihen kun se on huomannut aiheuttavansa mulle paljon huonoa oloa ja pelkää että se on se syy joka estää mua paranemasta ja kaikkea sellasta....ja sit me puhuttiin pitkään ja itkettiin. Ja sanottiin hyvästit.

Mä...entä jos tää on virhe? Kelle mä puhun? Kelle se puhuu? Sillä ei ole KETÄÄN, ei kavereita ei ketään jolle puhua...mä oon niin huolissani.
Vielä ennen lähtöä se halas mua pitkään ja sano rakastavansa mua ja että siks me tehdään tämä.
Mut se myös sano et voidaan olla leirin loppuun asti vielä ja sit sanoa hyvästit mut sanoin että en halua toisia jäähyväisiä mä en ehkä pystyis...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mä en nykyään enää oo kauheen hyvässä kunnossa suhteenpitämiseen. Mä ahdistuin jo siitä ku oltiin paripäivää sitten lähekkäin ilman paitoja ku sen toinen vanhemmista oli nähny meidät keväällä silleen ja huutanut meille siitä ja lähettänyt mut kotiin...
Mä en aina jaksa kuunnella ja me ollaan noidan kehä; jos mulle tulee huono olo sen huonosta olosta-> se alkaa syyttää itseään-> tulee vaan huonompi olo.
Välillä se myös syyttää itseään jos mulla on huono olo asioista jotka ei tosiaankaan oo sen syy josta tulee sit vaan mulle syyllinen olo eikä se helpota oloa yhtään...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Entä sitten jos me nähään jossain? Voinko mä halata sitä?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tavallaan tekis mieli laittaa viestiä, tavallaan ei. En tiiä....

Haluaisin pysyä kavereina mut se ei ehkä oo hyvä idea ku pelkään että hän kärsii siitä....
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Niin?
Tää sun saivartelu ei kyllä nyt niinku yhtään auta....
Ei ole saivartelua, vaan ymmärystä. Toinen on jossain leireillä ja teillä on tapana purra toisia niin, että jää jälki? Tämä vain hämmentää minua tosi paljon..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ei ole saivartelua, vaan ymmärystä. Toinen on jossain leireillä ja teillä on tapana purra toisia niin, että jää jälki? Tämä vain hämmentää minua tosi paljon..
Mistä helvetistä sait käsityksen että puremme toisiamme?
Sanoin tuossa että purin sen pahan olon omiin ranteisiin viiltelemällä. Käytin kiertoilmausta....

Miten tästä: "Toissa iltana se hajoili tosi pahasti mä yritin auttaa mut sit lopputulos oli et purin sen sit vaan omille ranteille.", voi ymmärtää että puremme toisiamme? Tai tietysti jos haluaa ymmärtää tahallaan väärin...

Oisin toki selkeemminki voinut ilmaista mut mulla ei kauheasti pää tuossa kohtaa toiminut. Mutta mä en kyllä millään nää miten saat sen että purin pahaa oloa viiltelemällä väännettyä siihen että puremme toisiamme
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Mistä helvetistä sait käsityksen että puremme toisiamme?
Sanoin tuossa että purin sen pahan olon omiin ranteisiin viiltelemällä. Käytin kiertoilmausta....

Miten tästä: "Toissa iltana se hajoili tosi pahasti mä yritin auttaa mut sit lopputulos oli et purin sen sit vaan omille ranteille.", voi ymmärtää että puremme toisiamme? Tai tietysti jos haluaa ymmärtää tahallaan väärin...

Oisin toki selkeemminki voinut ilmaista mut mulla ei kauheasti pää tuossa kohtaa toiminut. Mutta mä en kyllä millään nää miten saat sen että purin pahaa oloa viiltelemällä väännettyä siihen että puremme toisiamme
Anteeksi, luin sen niin että puremalla viiltelit! Anteeksi todella paljon, anteeksi!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ehkä sun kannattaa ottaa pieni hengähdystauko. Mietit iteksesi asioita (voitteko olla kavereita, missä menee raja snäppikaverin ja säädön välillä jne mitä tuossa edellisissä kommenteissa mainitsit) sen verran ku haluat tai älä mieti ollenkaan jos et halua.
Teidän kannattaa kummiski jossakin vaiheessa vielä puhua asiat läpi joten parempi jos sulla itellä on ajatukset sit hieman selkeämmät
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Entä jos pitäisitte taukoa?
Ehkä sun kannattaa ottaa pieni hengähdystauko. Mietit iteksesi asioita (voitteko olla kavereita, missä menee raja snäppikaverin ja säädön välillä jne mitä tuossa edellisissä kommenteissa mainitsit) sen verran ku haluat tai älä mieti ollenkaan jos et halua.
Teidän kannattaa kummiski jossakin vaiheessa vielä puhua asiat läpi joten parempi jos sulla itellä on ajatukset sit hieman selkeämmät
Tavattiin äsken.
Juteltiin vähän mut ei vieläkään tiedetä mitä tehdä.
Oli kuulemma nää päivät caan vaeltany ilman päämäärää ja sen suurempaa halua elää...
 
Ylös Pohja