Hurja Mä SIIVOSIN

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Ihan ITSE

OMASTA TAHDOSTANI

Olen hullu


(Tämän on kirjoittanut henkilö, joka on asunut pikkusiskonsa kanssa samassa huoneessa noin neljä vuotta ja se huone on ollut täydellisen siistinä ja puhtaana ehkä kahdesti sinä aikana, vaikka tämä henkilö ei tietenkään ollut se joka sotki... Vaan se joka ei jaksanut siivota.)

Lisäyksenä: Nykyäänhän tällä henkilöllä on ikioma huone joka on kaiken lisäksi pienempi kuin edellinen eikä siellä ole niin rutosti tavaraa... Helpompi siivota
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mä siivoan joka päivä, koska musta se huone on kivempi kun lattia on tyhjä. Johtuu varmaan siitä että oon kiintyny meidän mattoon koska se on liila ja ruudullinen D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mä siivoan joka päivä, koska musta se huone on kivempi kun lattia on tyhjä. Johtuu varmaan siitä että oon kiintyny meidän mattoon koska se on liila ja ruudullinen D:
Mää jaksan yleensä just ja just sen lattian siivota mut sit muuten tahtoo jäädä vähän krhm sekasotkua muualle huoneeseen :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Onnea, pitäis tosiaan siivota, mutta eilen tosin tiskasin ja pesin viikon pyykit.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Meillä ne "viikon pyykit" meinaa paria isoa pyykkikorillista et multa ei ihan toi pyykkien pesu onnistus xD
Mut tiskaaminen 👌🏻
Hyvin tehty :DD
Joo, ymmärrän. Ite asun yksin niin ei yleensä mitään kamalaa pyykki tai tiskivuorta synny, eikä mulla ole edes tiskikonetta, niin yritän tiskata ainakin joka toinen päivä _D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Joo, ymmärrän. Ite asun yksin niin ei yleensä mitään kamalaa pyykki tai tiskivuorta synny, eikä mulla ole edes tiskikonetta, niin yritän tiskata ainakin joka toinen päivä _D
Siis mää en tiiä miks mut käsin tiskaaminen on palijon mukavempaa ku koneen täyttö ja tyhjennys xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Jep. Käytän aina sitä lv tiskiainetta kun se ei ärsytä ihoa niin paljoa ja kun mulla on atooppinen iho niin sen hoitaminen on välillä haastavaa. 8/
Ou nou atooppinen iho on kyllä paha tommosessa D: Muutamilla pikkusiskoilla on atooppinen iho ja on kyllä ilkeetä ku ne on aina raapimassa itteesä ja iho on ihan ihottuman peitossa varsinki kesällä ku on ihan ruton kuuma
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Ou nou atooppinen iho on kyllä paha tommosessa D: Muutamalla pikkusiskoilla on atooppinen iho ja on kyllä ilkeetä ku ne on aina raapimassa itteesä ja iho on ihan ihottuman peitossa varsinki kesällä ku on ihan ruton kuuma
Niin, se on sitten paha jos ja kun se tulehtuu, itellä onneksi ei pääse kovin pahaksi kun saan apteekista voidetta joka auttaa. Sitä ei vaan voi levittää rikkinäiselle iholle. Kesällä se ei ole niin paha mutta aika usein talvella ja syksyllä on vähän enemmän ongelmia...:/
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Niin, se on sitten paha jos ja kun se tulehtuu, itellä onneksi ei pääse kovin pahaksi kun saan apteekista voidetta joka auttaa. Sitä ei vaan voi levittää rikkinäiselle iholle. Kesällä se ei ole niin paha mutta aika usein talvella ja syksyllä on vähän enemmän ongelmia...:/
Joo ku talvellahan ku on kylmä ilma nii se useilla ihmisillä vaikkei ois ees atooppinen iho kuivattaa käsiä D: Itelläki joskus käy nii mut nykyään tajuan laittaa rasvaa käsiin ajoissa nii ei pääse kuivamaan ja repeytymään haavoille iho
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Joo ku talvellahan ku on kylmä ilma nii se useilla ihmisillä vaikkei ois ees atooppinen iho kuivattaa käsiä D: Itelläki joskus käy nii mut nykyään tajuan laittaa rasvaa käsiin ajoissa nii ei pääse kuivamaan ja repeytymään haavoille iho
Itsekin rasvaan monta kertaa päivässä, mutta kun pesen käsiä kans tosi usein ja aina kaupassa laitan sitä käsidesiä niin rasvat lähtee pois..
 
Ylös Pohja