Keho (mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Pitäs aina vaan ottaa oma koko ja oman tyylisiä vaatteita eikä vaan verrata ja miettiä miks tolla toisella on XS farkut ja mulla L :D

Joo suhteessa suunnilleen saman painosia :D

Ärsyttävää muuten ko välillä on semi normipainosen näkönen ja välillä taas näytän kauheen läskiltä :D vaihtelee kauheesti..

Mutta näytaän fr siltä että oisin raskaana xD
Niinpä

Joo no se vähän vissiin vaihtelee kans vaatetuksen mukaan, huomannu saman.

Yritin kans kattoo yks päivä et näytänkö silt et olisin raskaana. Mut sit mietin et eiks raskaana olevat näytä kuitenkin vähän erilaiselta kuin vain perus ylipainoiset :D en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Mutta mitä järkeä on sitten valittaa tämmösestä asiasta, jos ei edes halua eikä aio tehdä asialle mitään?
Et satu tietämään sitä että kehotyytymättömyys ei myöskään lähde laihduttamalla? Se lähtee vain sillä asennemuutoksella. On mun kehossa lukemattomia muitakin asioita joihin olen tyytymätön, laihduttaminen ei ratkaise niitä ..

Mutta jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Et satu tietämään sitä että kehotyytymättömyys ei myöskään lähde laihduttamalla? Se lähtee vain sillä asennemuutoksella. On mun kehossa lukemattomia muitakin asioita joihin olen tyytymätön, laihduttaminen ei ratkaise niitä ..

Mutta jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä
Satun kyllä itsekin tietämään, en minäkään pidä kaikesta ulkonäössäni, siinä vaiheessa vaihtoehtoina on joko olla välittämättä tai tehdä tuo kuuluisa asennemuutos. Ajan kanssa olen oppinut pitämään itsestäni enemmän ja saanut itsetuntoakin kasaan.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Niinpä

Joo no se vähän vissiin vaihtelee kans vaatetuksen mukaan, huomannu saman.

Yritin kans kattoo yks päivä et näytänkö silt et olisin raskaana. Mut sit mietin et eiks raskaana olevat näytä kuitenkin vähän erilaiselta kuin vain perus ylipainoiset :D en tiiä
No siis kyllähän se näyttää eriltä mutta mulla on sellanen pömppömaha mikä on sit tavallaan ”kiinteän” näkönen niin näytän siltä että oisin raskaana :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Satun kyllä itsekin tietämään, en minäkään pidä kaikesta ulkonäössäni, siinä vaiheessa vaihtoehtoina on joko olla välittämättä tai tehdä tuo kuuluisa asennemuutos. Ajan kanssa olen oppinut pitämään itsestäni enemmän ja saanut itsetuntoakin kasaan.
Kun mä teen sen asennemuutoksen harva se päivä, mut se aina kaatuu johonkin ennemmin tai myöhemmin.. että yritetty kyllä on. Minkäs teet, ei se loppupeleissä tapahdu mitenkään nopeasti ja tulee tällaisia hetkiä paljonkin jolloin inhoaa itseään yhä. Mutta yrittänyt kyllä olen ja monta kertaa. Sitten se kestää ehkä sen muutaman päivän jos sitäkään. Mutta on kai sekin jo alku, tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
No siis kyllähän se näyttää eriltä mutta mulla on sellanen pömppömaha mikä on sit tavallaan ”kiinteän” näkönen niin näytän siltä että oisin raskaana :D
Niin kyllä mullakin.. :D tosin, ei oo kukaan tainnut koskaan tulla sanomaan mitään että "oi ooksä raskaana" tai mitään :D mut vaik joku luulis niin ni ei se mua haittaa. Itse kuitenkin tiedän että en ole ja tuskin tuun ikinä olemaankaan xD niin eipä se silleen haittaa. Enemmän haittaa ne actually läskifobiset kommentit.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Niin kyllä mullakin.. :D tosin, ei oo kukaan tainnut koskaan tulla sanomaan mitään että "oi ooksä raskaana" tai mitään :D mut vaik joku luulis niin ni ei se mua haittaa. Itse kuitenkin tiedän että en ole ja tuskin tuun ikinä olemaankaan xD niin eipä se silleen haittaa. Enemmän haittaa ne actually läskifobiset kommentit.
Musta tuntuu että kaikki toivoo etten oo vielä raskaana :D
 
Ylös Pohja