Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Arkisto
Masennuksen oireet ja kokemuksia masennuksesta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Syksysydän" data-source="post: 11948" data-attributes="member: 18"><p>En nyt oo välttis oikee ihmine vastaamaa tähä kosk mul ei oo diagnosoitu mittää, mut vastaan nyt silti D:: (niinjuu ja mun mielipiteitä eli ei mitään taattua faktatietoa) </p><p>1. Onko masennus oikea sairaus? </p><p>-tavallaan on, mielensairaus. </p><p>2. Mistä tietää olevansa masentunut eli mitkä on merkkejä masennuksesta? </p><p>-masennuksen oireet, eli esimerkiks alakuloisuus ja itsetuhoisuus. Kiinnostuksen ja mielihyvän katoomine voi kans olla (ja jotkut suuntaa antavat ((ei diagnoositestit)) voi kans sanoo vähä sinne päin voisko olla masentunu "Masennuskysely BDI 21" <a href="https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearviointi/Pages/beckin_depressioasteikko_bdi21_masennusoireet.aspx">https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearviointi/Pages/beckin_depressioasteikko_bdi21_masennusoireet.aspx</a> , ite oon tehny tota joskus) </p><p>3. Mistä tietää ettei ole masentunut? </p><p>-ei oo masennuksen oireita, haluaa elää ja arvostaa ihteensä ihmisenä, eikä kärsi henkisesti, parhaiten se selvii jos joltai kysyy joka osaa sanoo ootko vai etkö</p><p>4. Mitä kannattaa tehdä jos epäilee olevansa masentunut? </p><p>-sanoa jollekkin. Mitä aikasemmin, sen parempi, koska sillon sulle saahaan apua mohollisimman nopeesti. </p><p>6. Onko masemnus ikuinen vai meneekö se ohi? </p><p>-oikeenlaisella hoidolla se voidaan saaha mun tietääkseni kuntoon, en kyl oo aivan täysin varma</p><p></p><p>Muista jos sust tuntuu et oisit masentunu ni puhu jollekki, sano vaik tääl ni kyl sua autetaan sen mikä voidaan netin kautta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syksysydän, post: 11948, member: 18"] En nyt oo välttis oikee ihmine vastaamaa tähä kosk mul ei oo diagnosoitu mittää, mut vastaan nyt silti D:: (niinjuu ja mun mielipiteitä eli ei mitään taattua faktatietoa) 1. Onko masennus oikea sairaus? -tavallaan on, mielensairaus. 2. Mistä tietää olevansa masentunut eli mitkä on merkkejä masennuksesta? -masennuksen oireet, eli esimerkiks alakuloisuus ja itsetuhoisuus. Kiinnostuksen ja mielihyvän katoomine voi kans olla (ja jotkut suuntaa antavat ((ei diagnoositestit)) voi kans sanoo vähä sinne päin voisko olla masentunu "Masennuskysely BDI 21" [URL]https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearviointi/Pages/beckin_depressioasteikko_bdi21_masennusoireet.aspx[/URL] , ite oon tehny tota joskus) 3. Mistä tietää ettei ole masentunut? -ei oo masennuksen oireita, haluaa elää ja arvostaa ihteensä ihmisenä, eikä kärsi henkisesti, parhaiten se selvii jos joltai kysyy joka osaa sanoo ootko vai etkö 4. Mitä kannattaa tehdä jos epäilee olevansa masentunut? -sanoa jollekkin. Mitä aikasemmin, sen parempi, koska sillon sulle saahaan apua mohollisimman nopeesti. 6. Onko masemnus ikuinen vai meneekö se ohi? -oikeenlaisella hoidolla se voidaan saaha mun tietääkseni kuntoon, en kyl oo aivan täysin varma Muista jos sust tuntuu et oisit masentunu ni puhu jollekki, sano vaik tääl ni kyl sua autetaan sen mikä voidaan netin kautta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Arkisto
Masennuksen oireet ja kokemuksia masennuksesta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja