matikan kurssista 8 epäansaitusti :'D

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
okei, lähetään siitä, että sain kokeesta 8+, jota en todellakaan ois ansainnu, mutta mie otan sen vastaan, koska oon niin saamarin lusmu matikan suhteen, etten ois ees päässy kurssista läpi ilman...noh, miepä selitän, miten sain 8+ :D

ekanakin: myö saatiin matikan kokeessa käyttää kirjaa, sekä saatiin tehä se kaverin kaa yhessä. mie tein sen kolmen miun kaverin kaa, joista kaks on oikeesti ok hyviä matikassa. miun kaveri J katto miun kaverilta S ne vastaukset ja mie katoin J:ltä. yhessä vaiheessa ope tuli kattoo miulta mitä teen ja se rupes kehuu, että "hienosti oot ottanu kolmoisjuuren ja ihan oikein menee" (olin kattonu sen kaverilta tottakai).

tokanakin: meiän lyhyen matikan ope on super rento ja se vaan haluu, että kaikki pääsee kursseilta läpi ja...noh, sen kursseja ei voi repuuttaa :D hän välillä tuli auttaa käestä pitäen ja yksinkertasuudessaan kerto vaihe vaiheelta, että mitä miun pitää tehä (mie vaan näpyttelin) :') ja kaiken lisäks hän laski taululle niitä tehtäviä, joten...mie vaan kopioin hänen kaikki vastaukset ja niin teki kaikki muutkin :D

minuu kyllä säälittää ne tyypit, jotka aikoo kirjottaa matikan, koska ei noilla tunneilla ja kokeissa opimitään :') miulle se on se ja sama, koska toi on just semmonen, että "mistä aita on matalin" (just se, että noilta kursseilta on helppo päästä läpi, niin vähemmän stressii miulle). pitkän matikan ope on puolestaan eri luokkaa ja laittaa ne kokeet aika saamarin vaikeiks kuulemma :D mutta hän on super mukava ope ja ainakin pitkän matikkalaiset oppii.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
En kyl sanois, että on epäansaittuu, jos ope kerran antaa teiän tehä ne kokeet noin :D Eri asia ois se, jos oisit luntannu ns. tavallisesti järkätyssä kokeessa
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Onpas mukava ope :o :3
Ja kyllä sinä sen numeron ansaitsit, sillä opettaja itse auttoi! Kuitenkin tuosta varmasti jää jotain pientä aina mieleen, eli ei sekään turhaa ole!

Ite oon pitkässä matikassa ja sanoisinko että meidän opettaja käyttää yo kirjoitusten tehtäviä (vaikka käyn ekaa vuotta :')) Lisäksi hän ei ole mulle ollenkaan oikea opettaja, sillä en ymmärrä hänen opetustyyliään, vaikka lahjakas matemaattisissa aineissa olen D: (joillekin hänen tyyli on oikea, muttei valitettavasti mulle)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
En kyl sanois, että on epäansaittuu, jos ope kerran antaa teiän tehä ne kokeet noin :D Eri asia ois se, jos oisit luntannu ns. tavallisesti järkätyssä kokeessa
no joo, toi on kyl totta :D tai sanotaanko näin, että koetulos oli...oppimista ei kehittävä, mutta kumminkin suoriuduin siitä :D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Onpas mukava ope :o :3
Ja kyllä sinä sen numeron ansaitsit, sillä opettaja itse auttoi! Kuitenkin tuosta varmasti jää jotain pientä aina mieleen, eli ei sekään turhaa ole!

Ite oon pitkässä matikassa ja sanoisinko että meidän opettaja käyttää yo kirjoitusten tehtäviä (vaikka käyn ekaa vuotta :')) Lisäksi hän ei ole mulle ollenkaan oikea opettaja, sillä en ymmärrä hänen opetustyyliään, vaikka lahjakas matemaattisissa aineissa olen D: (joillekin hänen tyyli on oikea, muttei valitettavasti mulle)
hän on kyl oikeesti super mukava!
noh, toi on kyllä totta :)! kyllä miulla tuosta jäi huomattavasti enemmän mieleen, kuin jos koe olis ollu perinteisesti järkätty, sillä sen oisin vaan tehny summanmutikassa jotenkin ja lähteny :D

toi on varmasti super stressaavaa ja se on super harmi, ettei hänen opetustyyli oo siulle se toimiva D: miulla oli vähän sama kielten kaa. tai siis...muutaman aiemman ruotsinopen opetus tyyli ei oo ollu minuu varten, mutta nyt sitten lukiossa miun nykysen ruotsinopen opetustyyli on ollu...erittäin täydellinen ja avulias D:!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
hän on kyl oikeesti super mukava!
noh, toi on kyllä totta :)! kyllä miulla tuosta jäi huomattavasti enemmän mieleen, kuin jos koe olis ollu perinteisesti järkätty, sillä sen oisin vaan tehny summanmutikassa jotenkin ja lähteny :D

toi on varmasti super stressaavaa ja se on super harmi, ettei hänen opetustyyli oo siulle se toimiva D: miulla oli vähän sama kielten kaa. tai siis...muutaman aiemman ruotsinopen opetus tyyli ei oo ollu minuu varten, mutta nyt sitten lukiossa miun nykysen ruotsinopen opetustyyli on ollu...erittäin täydellinen ja avulias D:!
Ihanaa kuulla että jäi mieleen asioita!!
Voi kun on ihana opettaja D:

Itsellä tällä hetkellä suunnitelmissa kertausta aikuislukion puolella kursseista, jos se yhtään auttaisi D: Enkohän siis (toivottavasti) selviä... :3
Onneksi lukiossa ruotsin opettajasi on hyvä! Oikeasti opettaja vaikuttaa aina toodella paljon D:
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Eikä :D
Mutta ehkä joillekin sopii tuollainen opetustyyli, jossa ei luoda ainakaan ylimääräistä painetta.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ihanaa kuulla että jäi mieleen asioita!!
Voi kun on ihana opettaja D:

Itsellä tällä hetkellä suunnitelmissa kertausta aikuislukion puolella kursseista, jos se yhtään auttaisi D: Enkohän siis (toivottavasti) selviä... :3
Onneksi lukiossa ruotsin opettajasi on hyvä! Oikeasti opettaja vaikuttaa aina toodella paljon D:
no jep, onneks D:!
ja no joo, hän on melko omanlaatunen ope :D! meiän enkun/ruotsin ope on ihan miun lemppari ope tosin.

toi kuulostaa tosi hyvältä suunnitelmalta ja mie uskon, että se tulee auttaa varmasti :)! kyllä sie selviit - mie oon siitä tosi varma!
no jep, onneks D:! se opetustyyli ja ylipäänsä opettaja tosiaan vaikuttaa super paljon!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Eikä :D
Mutta ehkä joillekin sopii tuollainen opetustyyli, jossa ei luoda ainakaan ylimääräistä painetta.
toi on kyl totta D:! ja en tiiä oisko se ollu justiinsa parempi ratkasu, että oisin kokeen harjottelusta ahistunu ja sit en ois saanu aikaseks sitä tehtyy ja kokeessa oisin malttanu sen tunnin istuu ja lähteny :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
no jep, onneks D:!
ja no joo, hän on melko omanlaatunen ope :D! meiän enkun/ruotsin ope on ihan miun lemppari ope tosin.

toi kuulostaa tosi hyvältä suunnitelmalta ja mie uskon, että se tulee auttaa varmasti :)! kyllä sie selviit - mie oon siitä tosi varma!
no jep, onneks D:! se opetustyyli ja ylipäänsä opettaja tosiaan vaikuttaa super paljon!
Uskon hänen olevan lemppari opettaja! :3

Ääk kiitos, toivon todella selviäväni ':D
 
Ylös Pohja