Aihe vapaa Maustekurkkuja joululahjaksi

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tuli vaan mieleen, tulevaisuutta varten, et onko maustekurkut ihan hölmö joululahja? Jos ne on siis ite tehtyjä ja tosi hyviä.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Ooh tykkäisin kovasti!! Henkilökohtaisesti oon maustekurkkufani niin toi ois aivan erityisen onnistunut lahja, mut muutenkin tosi kiva idea.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
No ite ainakin sain kerran parhaalta kaverilta synttärilahjaksi jäätävän tonkan suolakurkkuja että kai se ihan hyvä lahja on.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Nyt ois hyvä aika alkaa tekemään maustekurkkuja jouluks. Oon alkanu taas miettimään onko se hyvä vai huono idea.. Käyn tänään tai huomenna kaupassa ja jos en anna lahjaks nii syön ite.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Nyt ois hyvä aika alkaa tekemään maustekurkkuja jouluks. Oon alkanu taas miettimään onko se hyvä vai huono idea.. Käyn tänään tai huomenna kaupassa ja jos en anna lahjaks nii syön ite.
Jos oot varma et kohde tykkää maustekurkuista niin hyvä lahja. Jos ei tykkää niin tuskin ilahduttaa:D
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Loistava lahja jos uskot että saaja niistä pitää. Myös itsetehdyt piparit (siis itse tehty taikinasta alkaen), nätisti vielä koristellut ja ehkä vähän erikoisemmat esm. ruispiparit on loistava lahja! Tai itse tehdyt konvehdit, fudge tai kuivakakut nätisti paketoituna =) myös pikkelöity punasipuli ja muut kasvikset on herkkua.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Loistava lahja jos uskot että saaja niistä pitää. Myös itsetehdyt piparit (siis itse tehty taikinasta alkaen), nätisti vielä koristellut ja ehkä vähän erikoisemmat esm. ruispiparit on loistava lahja! Tai itse tehdyt konvehdit, fudge tai kuivakakut nätisti paketoituna =) myös pikkelöity punasipuli ja muut kasvikset on herkkua.
Vähänkö ihania ideoita!! Mulle saa tuua lahjoja😂😂
 
Ylös Pohja