Meikä täytti just 17v

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo on oon tänään sit kahen kaverin kaa ja sit vietetään aikaa kuunnellaan musaa ja ne tekee mulle yoiset korvan reiät synttärilahjaks
Ja sit ku isoveljen tyttöystävän vanhemmat ja sisko tulee varmaan meille kakku kahveille niin ku viime vuonna ja sit mun isäpuolen poika ja isäpuolen kaveri tulieille tänään yöks niin juhlitaannsit myös perheenki kaa synttäreitä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja sit ku isoveljen tyttöystävän vanhemmat ja sisko tulee varmaan meille kakku kahveille niin ku viime vuonna ja sit mun isäpuolen poika ja isäpuolen kaveri tulieille tänään yöks niin juhlitaannsit myös perheenki kaa synttäreitä
Ja äskön kun menin alakertaan niin kaksosveli isovelo sen tyttöystävä,äiti ,isäpuol sen poika ja isäpuolen kaveri oli pelaamas korttia niin ne muut laulo mulle ja mun kaksosveljelle hyvää syntymäpäivää
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
oi, ihanaa! onnea siulle💗 ite täytän tammikuussa 17 D:
Kiitos ❤️,noh siia hyvä ku oon meijän amiksen kaveriporukasta nuorin et täytin nyt viimesimpänä 17 niin hyvä ku neljä tyyppii ainakin täyttää jo tammikuus ihan alussa jo 18 sit oon mä joka on vasta kuukaus sitte täyttämy 17:D
 
Ylös Pohja