Aihe vapaa Mielikuvitusystävät

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Muillakin vielä mielikuvitusystäviä??
Kerron nyt mun omasta kokemuksesta, koska haluun avautua jonnekin, mut mun kaverit ei ikinää ymmärtäis. :D

Viime kesänä, aloin kuvitella itselleni kaveria, 'Ainoa' kun kaikki oli mökeillä ja matkoilla eikä mulla ollut ketään kenen kanssa olla. Ainon kanssa mä tein kaikkea, vaikka istuin ihan kotona. Mä vaan kuvittelin kaikkea kun kuuntelin musiikkia. Noh, koulut alkoi ja kaverit tuli takas. Olin alkusyksystä tosi stressaantunut koulusta, niin 'puhuin' Ainolle, vaikka todellisuudessa muodostinkin vaan lauseita päässä. Aino on ollut mulle vähän kuin 'coping mechanism' (en tiiä suomenkielellä) ja oon Ainolle puhunut kaiken sorttiset asiat. Se on jotenkin terapeuttista jutella sille, vaikkei koko neitiä ole :')

Ainosta vielä jotain tietoja:
× Aino on mun ikäinen
× Ainon synttärit on 3.9.
× Ainolla on 3 veljeä ja 1 sisko; Eetu, Iiro, Onni ja Ylva
× Ainon vaatteet on alternativesta inspiroituneita
× Aino käyttää silmälaseja
× Aino värjää usein hiuksiaan
× Aino on niin sanottu 'mom friend' ja huolehtii aina kaikista

Edit:// Ja jos haluu kysyä esim. Ainosta niin vastailen parhaani mukaan :3
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Oijoi. Mullakin oli mielikuvitusystävä. Se oli mun veli. Oikeita veljiä mulla ei ole :(

Onko Ainolla lemppari ruokaa ja osaako hän englantia?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tää on mielenkiintonen keskustelu. Harmi vaan kun ei ole tullut ku vaan yks kommentti. D: Ehkä mäki sit kommentoin vaikkei mulla mitään hirveen mielenkiintosta sanottavaa ookkaan. Ehkä sit muut löytää myös tän keskustelun ja kommentoi.

Mulla siis ei oo ikinä ollut mitään kunnollista mielikuvitusystävää. Mutta kerran katoin semmosta jotain mehiläislastenohjelmaa ja siinä yhen mehiläisen kaveri oli hankkinut itselleen mielikuvitusystävän, koska se mehiläinen ei aluks leikkinyt sen kanssa.

Sit ku mun pikkusisko ei aluks leikkinyt mun kanssa, tai teki jotain mistä en tykännyt niin päätin sitten loukkaantua ja ärsyttää tms. luomalla itselleni mielikuvitusystävän. Sen nimi oli Lilja, koska Lilja on mun toinen nimi ja tykkäsin siitä nimestä niin paljon sillon. Sit muuta en oikeestaan siihen keksinytkään. Sit vaan esitin puhuvani ja leikkiväni sen kanssa, mut se kesti vaan sen muutaman minuutin ajan. :D Paitsi sit katoin Mielen sopukoissa-elokuvan ja aloin potemaan huonoa omatuntoa ja leikin sen kanssa vielä hetken...

Kiinnostais muuten tietää, että tiedostaako ne lapset, joilla on mielikuvituskavereita sen että ne on mielikuvitusta?
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mulla ei oo mitään yksittäistä mielikuvitusystävää, mutta mä tavallaan luon mun päässä koko ajan kaikenlaisia "mielikuvitustilanteita" missä on yleensä aina enemmän ku yks ihminen ja sitte joskus mä niinku oon niissä tilanteissa "mukana" vaikka ne onkin vaan mielikuvitusta ja tottakai siis tiedostan, että ne asiat ei tapahdu oikeesti, pelkästään mun päässä :D Mulla on tällee ollut ihan aina, en varmaankaan oo ihan normaali :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla ei oo mitään yksittäistä mielikuvitusystävää, mutta mä tavallaan luon mun päässä koko ajan kaikenlaisia "mielikuvitustilanteita" missä on yleensä aina enemmän ku yks ihminen ja sitte joskus mä niinku oon niissä tilanteissa "mukana" vaikka ne onkin vaan mielikuvitusta ja tottakai siis tiedostan, että ne asiat ei tapahdu oikeesti, pelkästään mun päässä :D Mulla on tällee ollut ihan aina, en varmaankaan oo ihan normaali :D
Mä kuvittelen tosi usein mun päässä erilaisia tilanteita. Esim. et joku mun tuttu kysyis multa jonkun hankalan kysymyksen, tai jostain jutusta mitä tein yms. ja sit vastailen niihin. :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mulla ei oo mitään yksittäistä mielikuvitusystävää, mutta mä tavallaan luon mun päässä koko ajan kaikenlaisia "mielikuvitustilanteita" missä on yleensä aina enemmän ku yks ihminen ja sitte joskus mä niinku oon niissä tilanteissa "mukana" vaikka ne onkin vaan mielikuvitusta ja tottakai siis tiedostan, että ne asiat ei tapahdu oikeesti, pelkästään mun päässä :D Mulla on tällee ollut ihan aina, en varmaankaan oo ihan normaali :D
Mä kuvittelen myös tollasia tilanteita. En ehkä oo ihan normaali, mutta se on terapeuttista, kun ei mulla oo oikeitakaan kavereita. :D
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mä kuvittelen myös tollasia tilanteita. En ehkä oo ihan normaali, mutta se on terapeuttista, kun ei mulla oo oikeitakaan kavereita. :D
Ihanaa, että en ole ainoa :D Mulla on kyllä ihan oikeita ihmisiä kavereina, että en sitten tiedä, miks oon aina ollut tämmönen.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä kuvittelen myös tollasia tilanteita. En ehkä oo ihan normaali, mutta se on terapeuttista, kun ei mulla oo oikeitakaan kavereita. :D
Jee, samaistujia! Munkin mielestä se on terapeuttista, kun se saa pohtimaan enemmän itseäni, kun kuvittelen jonkun sanomaan/kysymään jotain, joka saattaa olla syvällä alitajunnassa, mutta aluks koitan kieltää sitä. :D Mulla on kavereita, mutta niitten kanssa ei tule aina puhuttua niistä asioista.
 
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
10
Mulla oli pienenä parikin mielikuvituskaveria, joiden kanssa leikin välillä. Keksin toisen muistaakseni ihan vaan, koska olin nähnyt niitä lastenohjelmissa ja halusin sellaisen itekkin. Meidän pihalla kasvaa sellasia keltasia kukkia jotka näytti väärinpäin käännettynä kauniilta tanssiaismekoilta. Niin keksin siitä kukkaisprinsessan, jonka kanssa leikin aina välillä niiden kukkien kukkiessa. Toinen minkä keksin oli kummitus, joka asu muiden kummitusten kanssa meidän vessan ilmastointikanavassa. Muut kummitukset oli pahoja ja ois halunnu kiusata meitä, mut mun kaveri pyysi niitä jättämään meidät rauhaan. Toi kummitus oli siis mun ikäinen ja viihdytin sillä itseäni, ku olin vessassa. Juttelin sille paljon ja paljon vanhemmaks kuin kukkaisprinsessalle. Sillä saatto olla nimikin mut en ainakaan muista sitä enää. Sit en tiiä lasketaaks tätä mut ennen kummitusta juttelin pikkasen vessassa oleville pinseteille, jolla sitten irrotin vessapaperia. Kuvittelin et se oli joku koulutus ja pidin siinäkin kesälomia. Sit pyytelin siltä anteeks ku unohdin välillä käyttää niitä pinsettejä.
Mäki suunnittelen välillä keskusteluja ja tapahtumia mun päässä. Ja joskus juttelen itselleni, kun oon yksin metsässä tai kotona. Kuvittelen välillä itselleni tunnollisen ja laiskan puolen, jotka auttaa mua tekee päätöksiä niinku joissain lastenelokuvissa. Tunnollinen puoli käskee mun tehä läksyt ja laiska on sitä mieltä, että kyllä tässä nyt vielä yhen videon ehtii kattoo.
Oho tästä tuli näköjään aika pitkä toivottavasti ees joku jaksaa lukee tän.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla oli pienenä parikin mielikuvituskaveria, joiden kanssa leikin välillä. Keksin toisen muistaakseni ihan vaan, koska olin nähnyt niitä lastenohjelmissa ja halusin sellaisen itekkin. Meidän pihalla kasvaa sellasia keltasia kukkia jotka näytti väärinpäin käännettynä kauniilta tanssiaismekoilta. Niin keksin siitä kukkaisprinsessan, jonka kanssa leikin aina välillä niiden kukkien kukkiessa. Toinen minkä keksin oli kummitus, joka asu muiden kummitusten kanssa meidän vessan ilmastointikanavassa. Muut kummitukset oli pahoja ja ois halunnu kiusata meitä, mut mun kaveri pyysi niitä jättämään meidät rauhaan. Toi kummitus oli siis mun ikäinen ja viihdytin sillä itseäni, ku olin vessassa. Juttelin sille paljon ja paljon vanhemmaks kuin kukkaisprinsessalle. Sillä saatto olla nimikin mut en ainakaan muista sitä enää. Sit en tiiä lasketaaks tätä mut ennen kummitusta juttelin pikkasen vessassa oleville pinseteille, jolla sitten irrotin vessapaperia. Kuvittelin et se oli joku koulutus ja pidin siinäkin kesälomia. Sit pyytelin siltä anteeks ku unohdin välillä käyttää niitä pinsettejä.
Mäki suunnittelen välillä keskusteluja ja tapahtumia mun päässä. Ja joskus juttelen itselleni, kun oon yksin metsässä tai kotona. Kuvittelen välillä itselleni tunnollisen ja laiskan puolen, jotka auttaa mua tekee päätöksiä niinku joissain lastenelokuvissa. Tunnollinen puoli käskee mun tehä läksyt ja laiska on sitä mieltä, että kyllä tässä nyt vielä yhen videon ehtii kattoo.
Oho tästä tuli näköjään aika pitkä toivottavasti ees joku jaksaa lukee tän.
Itseasiassa odotinkin vähän, että kirjoittaisit tähän. :D(ja olisin tyyliin pakottanut sut kommentoimaan myöhemmin) Muistan noi molemmat. Vähän tarinaa värittämällä toi kummitus sopis hyvin semmoseen kauhutarinavideoon, jossa kerrotaan pelottavista mielikuvitusystävistä, tai pelottavista asioista lasten suusta. :D Vähänkö toi sun pinsettijuttus on läppä. En ees tiennyt siitä.🤣 Oot tullut muhun, jos tota viestin pituutta kattoo... Otin näyttökuvan saadakseni kiristysmateriaalia.😈
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
Mulla ei oo mitään yksittäistä mielikuvitusystävää, mutta mä tavallaan luon mun päässä koko ajan kaikenlaisia "mielikuvitustilanteita" missä on yleensä aina enemmän ku yks ihminen ja sitte joskus mä niinku oon niissä tilanteissa "mukana" vaikka ne onkin vaan mielikuvitusta ja tottakai siis tiedostan, että ne asiat ei tapahdu oikeesti, pelkästään mun päässä :D Mulla on tällee ollut ihan aina, en varmaankaan oo ihan normaali :D
Siis mää oon teheny näin aina :D Viimeks viis minuuttia sitten
Joskus eläydyn siihen niin paljon et alan puhuu ja ilmeilee itekseni ja sit se on paha jos joku sattuu näkee xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
Niin ja joskus oon kirjottanu päiväkirjaa silleen et kuvittelen et kerron kaiken mun mielikuvitusisoveljelle Lucalle :D Oon aina toivonut et mulla ois pari vuotta vanhempi isoveli :')
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Hmm no ei oo mul semmost kunnollist kyl ollu, ainut vaa on ku joskus joku vuos sitte ku iskä kans oltii talvel yöllä metäs kävelyl, ni keksin siinä sitte itelleni jonku mielikuvituskaverin joka oli varmaa pituueltaa joku 180cm suht laiha ja jonk nimi oli rasmus :'D,ja si ain toisinaa muistan tonki ::D.
Ja sit kans tosi tosi paljo kuvittelen kaikenlaisii eri tilanteit mieles mitä tapahtus, esim joitai keskustelui joitteki kans xd.
Ja joskus jos oon yksi saatan "selittää" jostai nii saakeli keskittyneest omas pääs et se alkaa näyttää silt et puhuisin jollekki ilma ääntä vaa, en tiä mist toiki o tullu :'D.
 
Ylös Pohja