Syvälliset mietin koko ajan ikäviä asioita menneisyydestä

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mm. ihmisten ilkeitä sanoja ja sitä kun ne ei oo hyväksyny mua sellasena kun oon.

erityisesti tällä hetkellä pyörii mielessä se, kun yks entinen luokkalaiseni joka on tässä tarinassa vaikka niko, tuli haukkumaan miut tellonymissä ihan pystyyn (erityisesti ulkonäön osalta).
kaikki hänen viha johtu siitä, että hänen kaverinsa puhu miusta hänelle paskaa ja niko tietenkin usko sen kaiken.
v*tuttaa myös kun kaikki aina sanoo kuinka tää niko on niin mukava ja ihana ihminen, ja tuntuu että oon ainoo jota kohtaan hän on käyttäytyny ikävästi ja vastahakosesti. väkisinkin siinä tulee sellanen olo, että miussa on aivan pakko olla jotain vikaa, koska hän ei kohdellu ketään muuta kun mua huonosti D:
toisaalta koitan miettiä asian niin, että hän ei oikeesti tunne mua, vaan se kaikki ikävä käytös johtu vaan niistä valheista mitä hän oli miusta kuullu.

vaikka tää niko tuo miulle sellasen pöyristyneen olon, että miten tässä maailmassa voi olla noin ilkeitä ihmisiä, niin jollain tavalla hän kuitenkin aiheuttaa myös huvittuneisuutta :D hän nimittäin mainitsi siinä viestissään, että oon paska. niinku ahaa okei, ootko pikkasen lapsellinen kun kommentoit tollasta? :DD on myös todella noloa tulla haukkumaan anonyyminä, ja vielä yksityiskohtasesti selittää mikä kaikki miussa oli hänen mielestään pielessä. hän esim. sano että miulla on ruma leuka, niinku ?????? ihan normaali se on, come on :D
tuntu et hän koitti väkisin keksii jotain nasevaa sanottavaa, eikä ne jutut ees pitäny paikkaansa. ja jos joku ihmettelee miten voin olla varma että ne ilkeet anonyymit viestit oli nikon laittamia, niin tiiän sen 100% varmasti yhen asian takia, mutta en viiti selittää sitä täällä kun liian iso bustausvaara.

sanonpahan vaan nikolle sellaset terveiset, että mene uuniin ja oot ihan vitun lapsellinen ihminen :))) mie tiiän oman arvoni, etkä sie tuu koskaan sammuttamaan miun paloa tai saamaan mua vihaamaan itteeni, vaikka herkän persoonani takia siun sanat satuttaakin välillä. minä en pyydä olemassaoloani anteeks siulta tai keltään muultakaan. haista vittu.

anteeks sekava ja pitkä teksti, mutta kyllä muuten helpotti oloa D: ja jos joku tietää miten saisin katkastuu mielestäni nää nikon teot kun ne on tullu tässä viimeaikoina mieleen joka päivä, niin kertokaa ihmeessä. tää tuntuu olevan joku ikuinen levy miun päässä, enkä pysty lakata miettimästä tätä.
 
Viimeksi muokattu:

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ihmiset on niin tyhmiä, kun haukkuu toisia vaikka ei edes tunne heitä. Mä en uskaltanut koskaan ladata tellonymiä, koska niin monille laitettiin sinne vaan ilkeitä juttuja. Selkeesti Niko ei tuntenut sua kunnolla, koska en vois ikinä uskoo, että sä olisit mitenkään paska ihminen. En oikein osaa auttaa siinä miten saisit noi pois sun mielestä, koska itekkin aina takerrun kaikkiin ikäviin asioihin. Hyvä kuitenkin, että kirjoittaminen helpotti oloa ja tiedät, että oot arvokas ja vahva ihminen. <3 Yleensä tollaset jutut voi lopulta kääntää vahvuudeks.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ihmiset on niin tyhmiä, kun haukkuu toisia vaikka ei edes tunne heitä. Mä en uskaltanut koskaan ladata tellonymiä, koska niin monille laitettiin sinne vaan ilkeitä juttuja. Selkeesti Niko ei tuntenut sua kunnolla, koska en vois ikinä uskoo, että sä olisit mitenkään paska ihminen. En oikein osaa auttaa siinä miten saisit noi pois sun mielestä, koska itekkin aina takerrun kaikkiin ikäviin asioihin. Hyvä kuitenkin, että kirjoittaminen helpotti oloa ja tiedät, että oot arvokas ja vahva ihminen. <3 Yleensä tollaset jutut voi lopulta kääntää vahvuudeks.
oot oikeessa <3 ei oo mitään järkeä haukkuu, varsinkaan kun ei oikeesti tunne toista D:
ja todella hyvä ettet oo ladannu tellonymiä, koska on ollu ihan kauheeta nähä, mitä p*skaa ihmiset on suoltanu muille tellonymissä ja yolossa. kaiken maailman tappouhkauksia, huorittelua, erityisesti ulkonäön kommentointia negatiiviseen sävyyn. mie oon vielä tosi herkkä ihminen, ja kyllä sillon ku niitä kommentteja tuli kasapäin ja vielä siihen aikaan kun oli muutenkin tosi vaikeeta, niin kyllä ne välillä satutti ja paljon (vaikka toisaalta oli niitäkin hetkiä, kun vaan nauroin niille säälittäville ihmisroskille).
kiitos kuitenkin, siun kommentista oli paljon apua vaikka itse ongelmaan ei ookaan ratkasua💗 ihanaa mutta samaan aikaan kauheeta kuulla, että joku toinenkin takertuu helposti ikäviin asioihin D: ärsyttää kun tiedostan sen, että vika ei todellakaan oo miussa ja että noi vaan koittaa päästä ihon alle keinolla millä hyvänsä (enkä todellakaan oo nettitrollinen ainoo uhri), niin silti mieli on silleen, että "hähää, sinussa on jotain vikaa!" D:
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Itsellä meinaa olla aika sama homma, lapsuudessa en kuullut kotiväeltä mitään hyvää itsestäni ja sain huonoa kohtelua ja olin se joka joutui tekemään suurimman osan töistä eikä koskaan olisi saanut käydä missään,
Olin aika paljon pienenä ja nuorena OYSsissa sairaalassa ja niiltä ajoilta on jäänyt hyvät muistot, isä oli aika juoppo mutta nyt se ei ole juonut varmaan kohta 10 vuoteen muutin sitten heti 18v omaan asuntoon, mutta erittäin hyvin jää negatiiviset kokemukset mieleen ja niitä pyörittelee päässään että miksi kohdallani meni niin kuin meni. :confused:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Itsellä meinaa olla aika sama homma, lapsuudessa en kuullut kotiväeltä mitään hyvää itsestäni ja sain huonoa kohtelua ja olin se joka joutui tekemään suurimman osan töistä eikä koskaan olisi saanut käydä missään,
Olin aika paljon pienenä ja nuorena OYSsissa sairaalassa ja niiltä ajoilta on jäänyt hyvät muistot, isä oli aika juoppo mutta nyt se ei ole juonut varmaan kohta 10 vuoteen muutin sitten heti 18v omaan asuntoon, mutta erittäin hyvin jää negatiiviset kokemukset mieleen ja niitä pyörittelee päässään että miksi kohdallani meni niin kuin meni. :confused:
tosi ikävä kuulla :( ihan hirveetä, että oot joutunu kokemaan tollasta D: itellä on kans aika paljon traumoja, jotka meinaa pyöriä päässä koko ajan
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
oot oikeessa <3 ei oo mitään järkeä haukkuu, varsinkaan kun ei oikeesti tunne toista D:
ja todella hyvä ettet oo ladannu tellonymiä, koska on ollu ihan kauheeta nähä, mitä p*skaa ihmiset on suoltanu muille tellonymissä ja yolossa. kaiken maailman tappouhkauksia, huorittelua, erityisesti ulkonäön kommentointia negatiiviseen sävyyn. mie oon vielä tosi herkkä ihminen, ja kyllä sillon ku niitä kommentteja tuli kasapäin ja vielä siihen aikaan kun oli muutenkin tosi vaikeeta, niin kyllä ne välillä satutti ja paljon (vaikka toisaalta oli niitäkin hetkiä, kun vaan nauroin niille säälittäville ihmisroskille).
kiitos kuitenkin, siun kommentista oli paljon apua vaikka itse ongelmaan ei ookaan ratkasua💗 ihanaa mutta samaan aikaan kauheeta kuulla, että joku toinenkin takertuu helposti ikäviin asioihin D: ärsyttää kun tiedostan sen, että vika ei todellakaan oo miussa ja että noi vaan koittaa päästä ihon alle keinolla millä hyvänsä (enkä todellakaan oo nettitrollinen ainoo uhri), niin silti mieli on silleen, että "hähää, sinussa on jotain vikaa!" D:
En vaan pysty ymmärtään miks ihmiset laittaa toisille tollasia viestejä D: ihana kuulla, että oli apua ja paljon tsemppiä <3 nettitrollit on kyllä niin turhaa roskaa ja sit kun niitä on tosi vaikee vielä saada pois netistä. Niiden pitäis vaan ite tajuta, että niiden toiminta ei oo oikein, mutta joillakin ei ilmeisesti vaan riitä aivokapasiteetti tai puuttuu kokonaan empatiakyky ja sitten sen takia muut joutuu kärsimään. :/
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En vaan pysty ymmärtään miks ihmiset laittaa toisille tollasia viestejä D: ihana kuulla, että oli apua ja paljon tsemppiä <3 nettitrollit on kyllä niin turhaa roskaa ja sit kun niitä on tosi vaikee vielä saada pois netistä. Niiden pitäis vaan ite tajuta, että niiden toiminta ei oo oikein, mutta joillakin ei ilmeisesti vaan riitä aivokapasiteetti tai puuttuu kokonaan empatiakyky ja sitten sen takia muut joutuu kärsimään. :/
kiitos tsempeistä ja tsemppiä myös siulle <3 ja niinpä!! semmoset kusiaiset vois kyllä painua uuniin ja kasvaa :/ todellakin on älyssä jotain vikaa tai sitten erittäin kylmä sydän, jos pitää trollata ja kiusata ympäri nettiä ja käyttää energiaa siihen, että mitäpä pahaa taas sanosin tuolle tai tuolle henkilölle. trollit, keskittykää omaan elämään ja lopettakaa se lapsellinen käytös muita kohtaan, nolaatte vaan ittenne tommosella.
 
Ylös Pohja