Mihis täältä on kadonnut osa ominaisuuksista?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ainakin se vaalean ja tumman tilan välinen vaihtamisnappula on kadonnut, sekä niistä kommenttireaktioista on kadonnut osa. (Näin ainakin on, kun kännykällä varatan. Tietokoneella en oo kokeillut vähään aikaan.)
Mistäs on kyse?
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
Oikeestaan ihan hyvä että tumma/vaalea - tilanappi katosi, painoin sitä aina mobiililla vahingossa.
Mitkä kaksi reaktiota katosi? En näköjään ole reagoinut tarpeeksi
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Liittyy varmaan sivuston nopeuttamiseen. Täältä on kadonnut myös esim. se pieni vihreä täppä profiilikuvan vierestä online-tilassa olevilta ja uudet viestit -sivu ei enää päivity automaattisesti minuutin välein kuten aikaisemmin.

Muut muutokset eivät niinkään minua harmita, mutta niiden kahden reaktion poistuminen on vähän harmillista. Tykkäsin siitä evil-reaktiosta...
 
Viimeksi muokattu:

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Oho, jotkut huomasivat!

Liittyy varmaan sivuston nopeuttamiseen. Täältä on kadonnut myös esim. se pieni vihreä täppä profiilikuvan vierestä online-tilassa olevilta ja uudet viestit -sivu ei enää päivity automaattisesti minuutin välein kuten aikaisemmin.

Muut muutokset eivät niinkään minua harmita, mutta niiden kahden reaktion poistuminen on vähän harmillista. Tykkäsin siitä evil-reaktiosta...
Aivan oikein. Olen poistanut tai muuttanut joitain ominaisuuksia millisekuntien säästöjen toivossa. Jotkut poistetut ominaisuudet saattavat tulla takaisin myöhemmin.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Keskustelun yläreunasta on kadonnut sivunvaihtamisnappi, joka on ainakin omasta mielestäni tarpeellinen
 
Ylös Pohja