Meikkaus Mikä kiinnittää huulipunan parhaiten?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Käytän siis sillon tällön huulipunaa, mutta se leviää aina ja menee jossain vaiheessa epätasaseks D: Ostin tänään Loreal Parisin setting sprayn, joka kiinnittää sitä jonkin verran, mutta kyllä sitä edelleen huulilta lähtee jos vaikka kokeilen kädellä. Uskon että toimii paremmin johonki meikkivoiteeseen ja puuteriin, joten ehkä pitäs hommata huulille joku eri tuote vielä. Jos teillä on tiedossa joku hyvä mutta kohtuuhintanen tuote joka oikeesti pitää huulipunan paikallaan, niin otan vastaan enemmän kun mielelläni. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Lipstick lock. Eri brändeillä on. Se näyttää värittömältä kynsilakalta ja samanlainen pensselikin mutta se levitetään huulipunan päälle ja hetken antaa kuivua niin pysyy kyllä paljon paremmin huulipuna. Itselläni on nyt ollut jo pitkään rimmelin lipstick lock.
31phh4uyTSL._AC_SY580_.jpg
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Lipstick lock. Eri brändeillä on. Se näyttää värittömältä kynsilakalta ja samanlainen pensselikin mutta se levitetään huulipunan päälle ja hetken antaa kuivua niin pysyy kyllä paljon paremmin huulipuna. Itselläni on nyt ollut jo pitkään rimmelin lipstick lock.
katso liitettä 2912
Oih ihanaa, kuulostaa hyvältä :3 Kiitos paljon!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Lipstick lock. Eri brändeillä on. Se näyttää värittömältä kynsilakalta ja samanlainen pensselikin mutta se levitetään huulipunan päälle ja hetken antaa kuivua niin pysyy kyllä paljon paremmin huulipuna. Itselläni on nyt ollut jo pitkään rimmelin lipstick lock.
katso liitettä 2912
Suomesta ei muuten näköjään saa just noita D: Ja en jotenkin uskaltas tilata ulkomailta
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Suomesta ei muuten näköjään saa just noita D: Ja en jotenkin uskaltas tilata ulkomailta
Eikö saa 😯😯😯 tottapuhuen oon nähnyt täälläkin kaupassa tosi harvoin. Mutta itseäni ei haittaa ulkomailta tilaaminen kun käytän Amazonia aika aktiivisesti. Ja ebayta ☺️😛
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Eikö saa 😯😯😯 tottapuhuen oon nähnyt täälläkin kaupassa tosi harvoin. Mutta itseäni ei haittaa ulkomailta tilaaminen kun käytän Amazonia aika aktiivisesti. Ja ebayta ☺️😛
Ei mistään löytyny kun katoin netin kautta D: Muuten ku just Amazonista ja Ebaystä, plus sit joitain semmosia nettikauppoja joista en oo ikinä kuullukkaa joten niistä en uskalla tilata.. periaatteessa Amazon tai Ebay vois olla ok kun niissä voi tilata Klarnan kautta ja tälleen, mut en mie tiiä, oon vaan kuullu niin paljo huonoo tommosista nettikaupoista ettei tiiä mitä siitä tulee D: Lisäks sieltä pitäs kai tulla kans tullit sen jonkun uudistuksen myötä
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ei mistään löytyny kun katoin netin kautta D: Muuten ku just Amazonista ja Ebaystä, plus sit joitain semmosia nettikauppoja joista en oo ikinä kuullukkaa joten niistä en uskalla tilata.. periaatteessa Amazon tai Ebay vois olla ok kun niissä voi tilata Klarnan kautta ja tälleen, mut en mie tiiä, oon vaan kuullu niin paljo huonoo tommosista nettikaupoista ettei tiiä mitä siitä tulee D: Lisäks sieltä pitäs kai tulla kans tullit sen jonkun uudistuksen myötä
Se riippuu tosiaan siitä mistä tuote lähetetään ja kuinka paljon maksaa. Tollasesta alle kympin tuotteesta ei kyllä tulleja pidä mun mielestä maksaa, muutenkin jos valitsee vaihtoehdon "lahja" niin ei ainakaan tarvitse. Amazonista voi tilata ihan oikeilta liikkeitä jotka on ihan yhtä luotettavaa kun mikä tahansa virallinen nettikauppa, mutta jos yksityishenkilöltä tilaa niin saatat tulla juksatuksi. Mä olen itse pääasiassa saanut vain kunnon tuotteita kun olen vain kommentit lukenut tarkasti! Varsinkin amazonista on hyvät palautteet! Olen monesti tilannut amazonista lahjan Suomeen äidille tai kaverille niin tiedän että kyllä ne myös Suomeen toimittaa ihan ongelmitta. Ja kaikki joissa on Amazon suosittelee niin tulee amazonilta eli on ihan valid. Lisäksi jos joku tuote ei saavu ajallaan niin Amazon aina antaa rahat takaisin nopeasti ilman suurempia jatkoselvityksiä.
 
Ylös Pohja